Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

He allemaal ook ik sluit me graag aan!

Zal me even voorstellen ik ben nanda en ben 27
Eind juli gestopt net de pil en volgensmij heb ik een regelmatige cyclus 28 dagen,  na 13 jaar pil hoop ik dat mijn lichaam het nog helemaal doet Spannend..
 
Welkom nieuwe meiden hopelijk is het voor jullie gauw raak.!

Even een updateje van mij...

Over 4 dagen mn NOD... en heb nog steeds een dichte bm mond en een harde opgeblazen buik, zere borsten en tepels ook heb ik een beetje het gevoel van een aankomende menstruatie maar niet zo erg als normaal. Ik vind het toch wel heeel spannend hoor! zou ik dan toch.............? Where waiting...
 
Ohja en even over de leeftijd ik ben zelf 23 en mijn vriend 26 wij zijn in december al 9 jaar gelukkig samen en hebben sinds 1 jaar en paar maanden een super mooi eengezins nieuwbouw woning ook kunnen we financiel een babytje makkelijk onderhouden en het alles bieden, maar ook al ben je nog jong of je bent al wat ouder, als je er zelf aan toe bent en je je babytje alles kunt geven aan levensonderhoud en opvoeding dan is het toch goed vind ik maarja daar zijn de meningen van anderen vaak anders over verdeelt, ik trek me iig niks aan van wat een ander er van vind. Mijn moeder,broer opa en oma en schoonvader en schoonmoeder weten er van dat wij bezig zijn en die vinden het heel erg leuk en zeiden al dat werd een x tijd haha
 
@ Rachelle23 Ik vind je leeftijd voor een kindje wel prima hoor. En je bent al 9 jaar samen met je vriend. Dat is best lang. Je hebt al aardig wat mensen verteld dat jullie voor een kindje gaan. Ik heb het alleen aan mijn moeder en broer verteld en een goeie vriendin die zelf ook kinderen heeft. De schoonouders weten het nog niet en die willen we echt gaan verassen met een cadeautje!
 
@Racelle23 Spannende dagen dus! Bijna zover, hopelijk goed nieuws!

Ik ben 26 jaar, bijna 10 jaar samen met mijn man en dit jaar getrouwd. Wonen ook al 4 jaar samen. Ik ga nu weer naar mijn vruchtbare periode. Ben weer super benieuwd of het nu raak is.
 
@ Kenikela ja ik vind 23 ook een mooie leeftijd om mama te worden en mijn vriend en ik konden het niet meer voor ons houden dat we bezig zijn haha vooral mijn vriend ik wilde liever wachten tot het echt raak was maarja :D

@ Zonnebloem90 jaa ik vind het zeker spannend en hoop nu toch wel dat het na 5 maanden eindelijk een keer raak is en dat ik toch zwanger ben heb iig nog steeds een klein beetje gezeur onder in mijn buik en zere borsten/tepels en misselijk in vlagen maar verder niets duss we wachten en wachten hihi... voor jou ook weer een drukke week voor de boeg kwa klussen laten we het voor jou hopen dat het dan nu deze ronde wel raak is! :)
 
Hee, even een vraagje..

Ben jaar terug gestopt met de pil.. meteen cycles van 3o dagen..

Echter nu al 16 dagen overtijd..

Menstruatie kwam altijd rond zelfde dag.. soms 1 dag eerder of later..

2 testen gedaan maar deze zijn negatief.. ben onwijs moe en vaak hoofdpijn.. af en toe iets misselijk..
 
Terug
Bovenaan