Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@ Lala1 misschien even de HA bellen en je verhaal uitleggen ook dat je al 2 negatieve tests hebt gehad en dan zou ik vragen naar een bloedtest die kan veel nauwkeuriger het HCG meten uit het bloed dan bv een urinetest van de kruidvat, omdat er misschien nog te weinig HCG in je urine zit. Of (niet gemeen bedoelt) dat je er misschien (on)bewust te veel mee bezig bent waardoor je menstruatie later komt.

Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt ben namelijk ook geen dokter.. :) en hopelijk is het wel raak! ;)
 
Rachelle 23,

Ik was vorige week bij ziekenhuis en die wouden een ct scan.. dus die zegt.. wanneer wqs je laatste mens. Dus ik op mobiel kijken.. was oen dus 9 dagen overtijd.. dus niet heel bedoeld mee bezig..

Vriend wou net testen.. was nu 3 dagen terug.. maar deze was neg.

Zal zometeem even de huisarts bellen..
 
Ok ja waarom wilden ze een CT scan doen dan Lala1 als ik dat vragen mag? Het zou mij benieuwen wat jou HA zegt iig succes :)

Hier vanmorgen helaas weer ongi geworden :'( en wat heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouden zeg.....ben er wel door van streek. Ik geef het gewoon op ik weet het niet meer nu deze maand al een half jaar bezig maar ben er gewoon te veel mee bezig....word er gek van pfff ik ga vanmiddag toch maar ovulatie testen halen want de afgelopen maand had ik weer een cyclus van 28 dagen dus zooo onregelmatig terwijl ik voordat ik met de pil begon altijd! regelmatig ongesteld werd.

Sorry hoor moest even mijn verhaal kwijt ben zo teleurgesteld... :( en maar weer door naar ronde 6
 
@Racelle23  Geloof het best dat het even een tegenvaller is.. stomme lichamen af en toe.. Elke keer wachten en dan toch niks. Ik hoop dat je deze dagen beetje door komt en weer door kan met positieve moed. Ik heb de ovulatie testen ook in huis gehaald. Meer omdat ik ook nieuwsgierig ben hoe dat in zijn werk gaat.
 
@ Lala1 ja ik baal er echt van..ok dat is ook vervelend heb je vaak blaasontsteking of zo dan? Nog ff het weekend door en dan kijken wat de HA maandag zegt. Veel succes maandag
@ Zonnebloem90 ja zat er vanmorgen aardig doorheen maarja heb inmiddels die ovulatie testen gehaald en dan maar is kijken wanneer ik mijn ei kan vinden na mijn bloody periode haha en hopelijk is het nu eindelijk in ronde 6 raak met die ovu testen! En ben er ook wel benieuwd naar hoe het in zijn werk gaat
 
@Racehelle23 Ik zal het je laten weten, ze mogen bijna uit de kast :p
En dan is het nog de vraag...  Lekker vanavond met een chipje of chocolade op de bank, helpt iig bij mij vooral de 1e dag.
 
@ zonnebloem90 is helemaal goed ben echt benieuwd.. welke ovutesten heb jij eigenlijk gekocht? en ja ga vanavond lekker rustig aan doen met wat lekkers op de bank hihi
 
Terug
Bovenaan