Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Nou ik heb vandaag weer getest en weer negatief terwijl ik 10 dagen overtijd ben. Dit terwijl ik een normale cyclus heb. Heb morgen een afspraak ingepland bij de huisarts.
 
Kenikela,

Verveld is dat dan hea normale cycles en dan overtijd en testen neg.

Hier inmiddeld 18 dagen overtijd en testen neg. Ik moet ook morgen naar de huisarts.

Jij ook succes bij de huisarts morgen.
 
Hallo iedereen, ook wij gaan voor ons eerste kindje! Eind juli ben ik gestopt met de pil en kreeg mn ontdekkingsbloeding vrij snel. Iets last gehad van ontpillen zoals hoofdpijn en wat buikkrampen. Stiekem hoopte we natuurlijk dat het meteen al raak was maar niet teveel rekening mee gehouden. Na 23 dagen is mn eigen cyclus op gang gekomen. Iets wat vroeg maar goed om te zien dat mn lichaam het na 9 jaar pil slikken zelf weer oppakt. Aankomende maand wordt erg spannend!
 
He zonnebloem,

Was niet mijn eigem huisarts.. maar ook wel aardig..

Hij zij komt vaker voor dat urine neg. Is en bloed positief is.. hij heeft zelf al meerdere malen mee gemaakt.. dus heb bloed laten prikken.. ny afwachten..

Als dat neg. Is en word volgende cycles rond de 9e nof niet ong. Gaan ze verder kiikken...
 
@ Lala1 Ja het wachten was zeer frustrerend. Maar heb slecht nieuws ik ben dezelfde dag naar de huisarts geweest en die zei dat ik 2 weken nog moest wachten en nu word ik diezelfde dag nog ongesteld.. Dus op naar ronde 4. Ik hoop dat jou bloedtest er positief uit komt!
 
Hee kenikela,

Wat verveld zeg, maar onzekerheid is nu weg..

Dit wachten vind ik exht niks.. zijn nu vanaf november bezig.. eerst 3 mnd er voor gestopt met pil en cycles was meteen normaal, ben nog nooit dag te laat geweest..

Maar heb weinif hoop in bloedtest als urine negatief is..
 
Terug
Bovenaan