Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ik zit inmiddels op dag 39 van de eerste cyclus en heb nog niet het gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen.. wij wachten het nu eerst nog even af en anders neem ik ook contact op met de huisarts gezien mijn geschiedenis met onregelmatigeen cyclussen.



@lala1 ben benieuwd wat er bij jou uitkomt.
 
Hallo meiden die nieuw zijn welkom op de forum.

@ Lala1 wat spannend ben benieuwd wat er uit jou bloedtest komt hopelijk leuk nieuws...

@ kenikela wat jammer dat je nu zo spontaan ongesteld bent geworden! Hopelijk is ronde 4 wel raak!

@ liset93 wat spannend hopelijk blijf je menstruatie uit ik hoop het voor je :)

Ik heb vanmorgen ook de huisarts gebeld en kan donderdag langs komen. Heb nu al 2 keer gehad dat ik maar 2 dagen bloed en dan is het weer over vorige maand en afgelopen week weer. ik heb gegoogled en er zijn vrouwen die gewoon ongesteld worden met een negatieve test terwijl ze wel zwanger zijn en denk dus dat dat bij mij ook wel het geval kan zijn.. heb ook al een klein buikje en mijn broeken worden strakker en nog steeds elke dag misselijk en een brandende pijn in mijn borsten

Ik voel me gewoon ZWANGER pff ..

Nu donderdag afwachten hopelijk voor mij ook een bloedtest of echo..
 
Hee,

Bloed onderzoek was negatief..

Nu inmiddels 23 dagen overtijd en nog geen menstruatie te bekennen..

Nog nooit 1 dag te laat geweest.. en al jaar dezelfde cycles..
 
Hee meiden,

Nou ben bij de huisarts geweest en uit de echo van laatst is dus gebleken dat ik PCOS heb ( poly cysteus ovarium syndroom) dus heb te veel eitjes in mijn eierstok waardoor het voor ons moeilijker word om zwanger te raken, dokter heeft mij doorverwezen naar de gynaecoloog en kan vd week een uitnodiging in de brievenbus verwachten maar zwanger worden kan wel! Ook heb ik overgewicht dus moet ik afvallen om de kans groter te maken. Kunnen nu dus weer een tegenslag gaan verwerken :( word er moedeloos van!
 
Aaah meiden, ik wordt hier zelfs een beetje verdrietig van... Leef met jullie mee.

@ lala1 Wat raar!! Hoe kan dat nou voorkomen als je een regelmatige cyclus hebt.. Ik vind het lichaam af en toe maar raar.

@ liset93  Ook al een tijdje :(

@Rachelle23  Ah meid. Wat rot!!! Hoeveelste ronde was dit voor jullie? Ik ben daar ook zo bang voor PCOS, lees ik vaker op dit forum. Heb je veel overgewicht? Ik ben ook niet de slankste en last van een paar kilo's te veel. Leef met je mee.
 
@ Lala1 Wat jammer dat de bloedtest negatief was! Het is maar even wachten op die ongesteldheid. Mijn huisarts zei dat het normaal was dat HCG hormoon nog niet te ontdekken was in vroeg stadium misschien moet je anders ook daar nog even 2 weken op wachten als die ongesteldheid uitblijft..
 
@Rachelle23 Wat naar nieuws! Ik lees wel verhalen van meiden met PCOS die toch wel zwanger raken hier. Misschien duurt het wel wat langer maar denk dat het ook wel raak is erna. Ik hoop dat je er niet al te veel mee gaat zitten. Soms wil je iets zo graag en dan is de teleurstelling groot. Sterkte meid!
 
Terug
Bovenaan