Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@ zonnebloem90 voor ons was het al ronde 5 ja ik ben wel redelijk aan de zware kant maar mijn overgewicht kan ook komen door de PCOS ik weet namelijk niet hoe lang ik die PCOS al heb en zijn er bij toeval achter gekomen door onze kinderwens. Bedankt meid voor de steun doet mij goed! Xx

@ Kenikela ja dat klopt het is ook mogelijk zwanger te worden alleen de weg er naartoe is geestelijk heel zwaar, maar wij laten ons niet uit de weg slaan door mijn PCOS en ooit word ik moeder. Bedankt voor de steun meid Xx



En als het allemaal nog niet erger kon gisteren ook nog te horen gekregen dat mijn moeder kanker heeft dus het gaat allemaal lekker hier :(
 
Hey!

Anderhalve maand geleden besloten dat we ervoor gaan en maand geleden gestopt met de pil. Iemand van jullie ook zoveel last gehad van zijn "eerste" ovulatie? Loop nu al een week rond met buik steken ter hoogte van mijn eierstokken en opgeblazen/gevoelige buik.

Liefs,success en gezondheid gewenst voor iedereen.
 
@ Rachelle  Leef met je mee meis... Wat een ongelofelijke kak dag gisteren..

@Siand Ik had de 1e ovulatie onwijs pijn van mijn tepels en borsten. Kon niet eens bij wezen van spreken douchen. Nu ronde 2 en het gaat veel beter!! Ik heb idee dat ik mijn eisprong ook echt gevoeld hebt, maar dat weet ik pas over 2 weken. Af en toe snap ik niks van mijn eigen lichaam :(
 
Ik ben 'gelukkig' ongesteld geworden.. maar het was wel heel licht. Gelukkig kunnen we nu ronde 2 in en zien we wel wat dat brengt :)

@Siand heel herkenbaar had er ook heel veel last van. Apart hoe een lichaam reageert als je gestopt bent met de pil.
 
Hee zonnebloem90

Hier nog niks.. ben nog niet ongesteld.. inmiddels 27 dagen overtijd..

Dat mag van mij nu wel komen..
 
Hoi hoi!

Zijn ook alweer ruim 1 jaar bezig sinds 11 juli 2015. Precies 1 jaar later zwanger en helaas 9 augustus miskraam gehad :-(

Fijn om te weten dat het dus wel mogelijk is maar toch wel een hele teleurstelling als het dan helaas toch fout gaat!

Was overigens de eerste keer met ovulatietesten dus dat werkt wel super! Heb wel lang onregelmatige cyclus gehad en nu ook weer aan het testen met ovutesten!

Hoop snel weer zwanger te worden en hopelijk dat dan alles goed gaat!











 
Hoi meiden..

Nog geen brief van de gynaecoloog dus morgen ochtend de huisarts maar weer bellen ondertussen al 4 dagen begonnen met ovulatie testen en het test streepje wordt steeds dikker dus hopelijk vandaag of morgen positieve ovu test en kunnen we weer aan de klus haha.

Hoe gaat het verder met jullie meiden?

Liefs van mij (k)
 
Terug
Bovenaan