Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier en hoop dat ik gezellig mee kan praten met jullie. Begin mei voor de eerste echte keer ongesteld na 12 jaar de pil te hebben geslikt.

Ik was meteen regelmatig (27 dagen) en nu dus nog steeds. Afgelopen maandag weer ongesteld dus weer op naar de volgende ronde!

 
@ Rachelle   Spannend! Succes dus met de testen.

Ik moet nog een week wachten tot NOD. Ik heb hele gemixte symptomen die ik in de 1e ronde niet had na mijn eisprong. Maar ik wil daar dus niet teveel hoop opgeven (ook al doe je het natuurlijk onbewust wel).
 
@Zonnebloem90

Spannend allemaal!! Ik heb bewust pas laat getest terwijl ik ook van sommige sympthomen wist dat het wel eens raak kon zijn alleen omdat ik niet teleurgesteld wilde worden door een negative test...
 
Heey meiden,

Ik ben nieuw hier. Sinds begin feb. Gestopt met de pil en cyclus is nog behoorlijk onregelmatig hoop dat het snel raak is :) leuk dat er een forum is om over zoiets te praten. Veel succes iedereen xx.
 
Welkom meiden die nieuw zijn!

@ Zonnebloem90 ooh spannend hopelijk is het deze keer wel raak ik hoop het voor je meis..

Ik heb vandaag een uitnodiging gehad voor de fertiliteits kliniek twente (vruchtbaarheids kliniek) en moet daar 5 oktober naartoe dan krijg ik een vaginale echo en gaan ze onderzoeken doen zoals bloed prikken en bij vl gaan ze kijken naar zijn zaad kwaliteit en aan de hand daarvan gaan ze mij behandelen of met clomid tabletten of hormoon injecties o.i.d dus nu gaan we naar 5 oktober toeleven.
 
@ Rachelle23  Echt spannend dus. Wel fijn dat je iig wel 'zekerheid' krijgt met betrekking tot vruchtbaarheid en zaad ed.

@ Adriana  Welkom! Nog steeds onregelmatig? Wat vervelend. Aan het zoeken nog naar je eisprong of net ongesteld geweest?
 
@ Zonnebloem90 ja idd spannend hopelijk is de intake bij de vruchbaarheids kliniek niet nodig heb 09/09 een positieve ovu test gehad en we hebben het vaak gezellig gemaakt samen dus hopelijk deze maand spontaan zwanger! en ja anders toch maar met een beetje hulp hihi knuff van mij
 
Hi,

wat leuk om te lezen dit allemaal! Ik ben sinds een half jaar gestopt met de pil. eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus tot deze maand.. Eigenlijk net toen we hadden besloten het te gaan proberen :).. bleef mijn ongesteldheid uit.. Ben inmiddels ruim 11 dagen overtijd, voel wel flink gerommel.. dus ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld zal worden en we het kunnen gaan proberen :)

 
Terug
Bovenaan