Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@ Myrth89  Nog geen zwangerschap test gedaan?

@Rachelle23  Morgenochtend ga ik denk is testen... heb in de avond een borrel.. Vind wel spannend. Is dan 2 dagen voor NOD
 
Na een cycles van 66 dgn, ipv van 30 dgn wat ik al jaar heb zonder pil.. ongesteld geworden.. alleen.. vanmiddag begonnen en nu al weer na genoeg over..

Hoe is het met de rest van de meiden?
 
Ik ben vorige maand gestopt met de pil en zou vandaag ongi moeten worden. Tot vandaag was ik niet nerveus. Ik heb het idee niet zwanger te zijn (jammer genoeg), maar hoop daarom dan maar dat vandaag ongi begint zodat mijn cyclus in ieder geval meteen goed is....
 
Ik ben volgens mij ook ongesteld geworden. Zet nog niet echt door. Maar zo het officieel gisteren moeten worden.

Denk toch te druk geweest op werk en met een eventuele zwangerschap. Heb denk namelijk wel een innesteling gevoeld en blauwe adres waren/zijn zichtbaar op mijn borsten.

Ik ga er deze ronde proberen minder mee bezig te zijn! Gewoon genieten en regelmatig seks  helemaal geen straf natuurlijk.

 
Hoi allemaal,

Ik ben anderhalfjaar van de nuva-ring. Gestopt wegens vage buikpijnklachten. Alles is onderzocht maar geen afwijkingen gevonden.

Baarmoeder en eierstokken zijn perfect.

Sinds 3 maanden het besluit genomen om er nu toch voor te gaan. Mijn cycles is nu al die tijd 32/33 dagen geweest.

Nu 5 dagen overtijd. Gevoelige borsten. BH gaat al minder goed zitten. Lijkt of mijn borsten zijn gegroeid. Zo nu en dan misselijk, niet echt ochtendmisselijkheid. Ook veel smiddags en savonds. Veel hoofdpijn. Veel plassen. Trek in vreemd voedsel. Via de onlinetest komt er 90% kans op zwamgerschap maar zwangerschapstesten (sensitest, testjezelf.nl, clearblue) negatief.

Ik ga na het weekend HA bellen voor afspraak bloedtest.

Iemand dit ook eerder gehad? Iemand tips, speciale test die ik nog kan halen?

 
hoihoi, ook ik ben bezig voor de eerste! Sinds januari 2016 met de pil gestopt. In mei een miskraam gehad, en nu elke maand weer hopen dat het gelukt is. Helaas tot op heden nog niet.  Nu lekker druk met een korte opleiding en  dan vakantie. Laten we hopen dat dit mijn gedachten een beetje verzet!!
 
Terug
Bovenaan