Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<p style="text-align: left;">@zonnenbloem  jaah :( sinds feb. Gestopt met pil. En juli 1e x ongi geworden toen 55 dagen later 2ex en heb nu een app gedownload. Waarbij ik de cyclus bij kan houden :)</p>
 
Welkom allemaal! Hier start ik weer met ronde 3. Ga deze ronde toch anders aan de slag. Tot nu ging het zo;
Ronde 1; meteen ongesteld na 28 dagen, perfect. Lichaam doet het nog
Ronde 2; JAAAAA, NEEEEE, Baby's overal, voel ik al iets, jaaaa, neee Aaah nee ongesteld of niet wel of niet. Ovulatie nu seks hebben. Wachten wachten. Zo dus.
Ronde 3: wordt... niks bijhouden en naar mijn lichaam te luisteren. Geen stress.. Ik kan namelijk alles voelen in mijn lichaam van ovulatie tot innesteling (tenminste in ronde 2). Zonder van te voren opgezocht te hebben wat je moet voelen. Dus ik ga nu gewoon maar genieten en dingen doen. Kijken of dat loslaten helpt :)
 
Hoii meiden

Hier vandaag of morgen mijn NOD en hoop dat die rommel deze maand mooi weg blijft en dat ik nu eindelijk na ronde 6 een keer zwanger ben..en een prachtig mooie POSITIEVE test in handen heb en ja zo niet dan 5 okt naar de fertiliteits kliniek en dan zwanger worden met een beetje hulp maar nu toch ff afwachten heb wel wat klachten maar dat kan ook van een aankomende ongesteldheid zijn dus we zullen wel zien.... :)





 
Hee rachelle 23,

Ik hoop dat je idd positieve test heb..

Ben nu inmiddels klaar met me menstruatie deze maand..

Wachr nog op brief van gyn. Moest daar van huisarts heen omdat ik niet ongesteld werd.. na altijd iedere maand cycles van 30 dagen.. nu 1 gehad van 69.. in november zijn wij een jaar bezig.. dus als mens. Wel kwwm moet ik even goed van huisarts naar gyn. Toe.. ben tot 2x toe geopeerd aan grote cyste op eierstok.. ben wel benieuwd dan bij de gyn.. geen idee wat ik kan verwachten.. normaal was cycles ook altijd normaal.. geen idee hoe ie volgende maand is..
 
Hoi allemaal,

Ben even non actief geweest, aanmelden lukte me niet meer. Tweede ronde duurde 34 dagen (yess, al veel beter dan 56), alleen ben ik telkens maar 1,5 dag ongesteld en deze keer zelfs zonder menstruatiepijn? Zijn er nog meer met korte menstruaties?

<span style="line-height: 1.5;">@Zonnebloem, blauwe aders op mijn borsten heb ik ook.... maar schijnt dus toch ook bij ongesteld worden te kunnen horen. Ook ik ben er de laatste week teveel mee bezig geweest. Dat wil ik dus echt niet meer :)..</span>

Testers, good luck!
 
@ Rachelle  Ik hoop het voor je. Ronde 6 klinkt niet super lang als ik af en toe zo lees (ook al vind ik ronde 3 al erg klinken :p). Waarom door naar de kliniek?

@SamSam01  Ik heb ook problemen met aanmelden, lukt alleen via laptop. Ik ben ook niet zo heftig meer als toen ik de pil slikte. Misschien ligt het daaraan?

Ik lees effe een tijdje mee totdat ik weer op mijn wachtbankje zit denk ik. Wil proberen er minder bezig mee te zijn deze ronde.
 
Ja daar ga ik zelf ook vanuit hoor. Worden die aders bij jou minder/gaan ze weer weg?

Hier ook ronde 3, driemaal scheepsrecht hopen we dan maar hihi!
 
Terug
Bovenaan