Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

ik gebruik cyclus kalender-period tracker. dat embleempje ziet eruit als een roze dagboekje met een witte bloem erop. je kan er wel veel dingen mee. buiten je verwachte eisprong, ongi en dagen met de hoogste kans zwanger, kan je ook je gemoed (blij sago etc) je symptomen (misselijk, spotting, krampen) je temp en gewicht, wanneer je geklust hebt en pil in hebt genomen erbij vermelden dmv smily's . ik ben er deze maand mee gestart dus moet nog maar uitwijzen of het iets is. het is wel overzichtelijk en duidelijk.

en over mijn leeftijd ga ik me ook niet meer druk maken. het speelt gewoon soms in je achterhoofd vanwege dingen die je leest op i-net(en hoort van je moeder/vriendinnen). ik ga eens kijken voor dat boek gebruiker81261 klinkt interessant! thanks :)
 
wow, 1 dag niet op het forum geweest en weer een hoop nieuwe meiden erbij, welkom. wat een leuk idee zo'n lijstje voor  elkaar, ook hier zou manlief er niet aan mee willen doen, nuchterheid zelve. Ook ik denk dat 35 niet te oud is, je begint er pas aan als jij zelf en je relatie er klaar voor is lijkt me. heb van de week de uitgebreidste ovulatietesten besteld van cb, deze geven 4 vruchtbare dagen aan, waarvan 2  de piekdagen zijn. Ik heb voor deze gekozen zodat ik precies mijn cyclus kan bijhouden (voor misschien een volgende keer, hoop het niet natuurlijk). Grappig als je ze alleen al in google intikt komen er allerlei winkels naar boven met hun prijs en dat verschilt echt enorm.
 
Ik denk dat ik zo'n app ook eens ga opzoeken.

Hier is het nog afwachten wanneer we echt kunnen beginnen. Ik heb morgenochtend een afspraak gepland bij de huisarts omdat ik sinds maandag echt absurd veel bloed verlies. Het doet me denken aan mijn eerdere miskraam, maar dat er precies op de dag dat ik stop met de pil omdat ik zwanger wil worden een miskraam op gang komt vind ik zóoo toevallig, dat kan bijna niet. Hopelijk kan de dokter uitsluitsel geven en dan kan het feest binnenkort echt van start!
 
Ik gebruik ook mijn kalender app. Een roze boekje met een witte bloem erop. Echt heel handig, je kan er van alles inzetten ! En Dat doe ik ook. Verder kan  ik  niet vertellen of die app goed is of niet. Ik gebruik hem zelf ook nog maar 3 dagen.

Maar ben vandaag wel begonnen met het slikken van vitaal zwanger van de kruidvat. Dat is niet alleen maar foliumzuur, maar ook andere vitamines. En momenteel ben ik goed verkouden,  dus dat leek me wel slim om te doen.
 
Een afspraak bij de dokter is dan inderdaad wel verstandig Mirjam2015! Vreemd dat je al dagen zoveel bloed verliest.



Inderdaad slim om te doen Suusje-25. Het kan sowieso geen kwaad. Hopelijk gaat de verkoudheid snel over.
 
Soheee... ben er eventjes niet geweest...



Mijn laatste strip is nu bijna op.. dus kan bijna gaan ontpillen..



Hoe heet die app? Of op welke zoekterm kan ik die vinden?
 
Terug
Bovenaan