Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Thnx heb hem gedownload..



Vind t zo spannend om er mee te beginnen!! Ben vooral erg benieuwd wat t ontpillen gaat doen... want had voorheen de pil echt wel nodig..

 
Dat is dan dan zeker spannend Siebel88! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus.

Ik denk dat ik die app ook eens ga downloaden.
 
Handige app, dank voor het delen! Ik heb alleen echt geen idee wanneer mijn laatste menstruatie was... Na jaren een mirena spiraal merk ik het niet echt meer, misschien een dagje een beetje chagrijnig en huilerig geweest ofzo, maar dat is het wel. Ben gelukkig wel gestopt met bloeden. Hoop dat de huisarts je meer kan vertellen, Mirjam2015! Sterkte! We zijn wel bezig, maar heb dus ook geen idee van NOD etc. Dus ik doe gewoon mijn ding (al kan ik me echt totaaal niet concentreren op mijn werk :S) Herkenbaar? Wat betreft vitaminen, als je ooit twijfelt wat jouw specifieke lijf nodig heeft, kun je een mesoloog je lijf laten doormeten, waardoor je ook weet waar je lijf behoefte aan of tekorten in heeft. Lijkt me vreselijk om bijna niets te kunnen eten, JJ1989! Als je trouwens calcium slikt, neem dan ook voldoende vitamine D en zorg voor voldoende beweging, heeft je lijf nodig om het op te kunnen nemen. Wat je teveel binnenkrijgt aan vitamine D plas je weer uit. http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/calcium/ En welkom, LilyP! En duimen maar, Gerdien, spannend!! :)
 
oke, ik begin nu pas beetje zenuwen te krijgen of ik rond het weekend ongesteld wordt. vanaf 3e dag van de eisprong best veel afscheiding om de dag tot vandaag. stel dat ik van het weekend ongesteld wordt, dan heb ik 7 dagen ervoor al last van gevoelige borsten. Normaal had ik fftjes pijn in mijn borsten en dan de volgende dag ongesteld. tijdens mijn 1e ronde had ik ongeveer 3 dagen voor ongesteldheid gevoelige borsten maar werd al na 9 dagen vanaf eisprong ongesteld...was het maar al maandag, dan wist ik of ik daadwerkelijk ongesteld was geworden. Heb namelijk het gevoel dat mijn lichaam me vreselijk voor de gek houdt...

zo moest even mijn 'ei' kwijt..
 
Oh, nog 1 ding. als ik een normale cyclus heb, dan is mijn nod datum 10 september..maar goed..zit niks anders op dan afwachten!
 
Bedankt voor de tip Gebruiker 81261! Ik heb zelf geen ervaring met een spiraal. Anders over paar weken een keer testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden. Concentratieproblemen op het werk is wel heel herkenbaar ;-). Zo'n werkdag lijkt dan ook zo lang te duren!

@Gerdien30: Je lichaam kan je inderdaad behoorlijk voor de gek houden. Ik heb dat vorige maand ook gehad. Je gaat je op alles wat je voelt (of juist niet voelt) concentreren. Maar wie weet... Inderdaad even afwachten. Succes!
 
Ik verwacht toch van het weekend of 10 september ongesteld te worden. Geen afscheiding meer, mijn temperatuur is licht gedaald net zoals de vorige keer toen ik begon met menstrueren en negatieve test van sensitest. was toch te nieuwsgierig haha. op naar de volgende ronde dan maar!
 
Terug
Bovenaan