Handige app, dank voor het delen! Ik heb alleen echt geen idee wanneer mijn laatste menstruatie was... Na jaren een mirena spiraal merk ik het niet echt meer, misschien een dagje een beetje chagrijnig en huilerig geweest ofzo, maar dat is het wel. Ben gelukkig wel gestopt met bloeden. Hoop dat de huisarts je meer kan vertellen, Mirjam2015! Sterkte! We zijn wel bezig, maar heb dus ook geen idee van NOD etc. Dus ik doe gewoon mijn ding (al kan ik me echt totaaal niet concentreren op mijn werk :S) Herkenbaar? Wat betreft vitaminen, als je ooit twijfelt wat jouw specifieke lijf nodig heeft, kun je een mesoloog je lijf laten doormeten, waardoor je ook weet waar je lijf behoefte aan of tekorten in heeft. Lijkt me vreselijk om bijna niets te kunnen eten, JJ1989! Als je trouwens calcium slikt, neem dan ook voldoende vitamine D en zorg voor voldoende beweging, heeft je lijf nodig om het op te kunnen nemen. Wat je teveel binnenkrijgt aan vitamine D plas je weer uit. http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/calcium/ En welkom, LilyP! En duimen maar, Gerdien, spannend!! 🙂