Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

ik zit hetzelfde als jou Gerdien30 ik hoor rond de 12de ongesteld te worden maar ik zit ook met elke klein krampje, borrelend buikje, lichte steek in mijn borst etc te denken van zou het dan toch..?? ik probeer het voltehouden pas te testen als mijn ongesteldheid uit blijft. ik denk dat het deze ronde ook voor mij ook niet gelukt is. heb al nieuwe reeks ovulatietests gehaald. blijft toch spannend voor ons volgend weekend!!
 
Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer. Even een paar dagen het forum met rust gelaten omdat ik er ook niet teveel mee bezig wil zijn, het moet wel leuk blijven en vanzelf blijven gaan voor mij en dat lukt niet als ik er teveel mee bezig ben;)

Vorige keer dus toch ongesteld geworden, maar is op zich niet erg. Dit keer weer met medicijnen begonnen met chlomid om zwanger te worden. Helaas wel weer gelijk 2 weken lang ongesteld geweest, dus het is nu een beetje onduidelijk wanneer mijn eisprong is en wanneer ik vruchtbaar ben, maar ik wil het ook nog niet gaan testen, want dan ben ik er toch weer teveel mee bezig en dat wil ik niet;). Officieel zou vandaag mijn eisprong zijn dus dat is spannend, maar voor de zekerheid toch nog maar wat langer doorgaan met klussen:p Ik verwacht dat het deze mnd dan ook nog niet gebeurt vanwege mijn onregelmatigheid nog steeds. Gisternacht geklust en gister dan ook gelijk weer last van een heel klein beetje bloedverlies. Heel raar, maar te vroeg voor een innesteling lijkt me. Het is afwachten.

Morgen wel een feestje, waarschijnlijk wordt er wel wat gedronken, maar wil natuurlijk wel opletten. Niet te veel dus. En over 2 weken heb ik mijn vrijgezellenfeest, dus ook dan gewoon niet te veel drinken en gewoon opletten. Ik hoop dat het dan vanaf de volgende maand dat dan de menstruatie goed loopt en dat ik dan zwanger kan raken:).

Ook gaan we over 3 weken nog naar de efteling maar ga dan ook gewoon in de achtbaan. Volgens mij is dat idd pas schadelijk als je al volop zwanger bent en dat is dan ook logisch. Niet als je nog niet zwanger bent Miriam.

@JJ volgens mij lopen wij aardig gelijk. En ik herken het helemaal. Die teleurstelling. Waarom slik jij B12 en calcium? Is dat ook voor de zwangerschap?

@Lies ik ben ook net 36 geworden in augustus en heb me daar ook altijd zorgen om gemaakt om op deze leeftijd zwanger te worden, maar je hoort het ook steeds meer, dat mensen toch op deze leeftijd nog zwanger worden en ik denk ook dat de kansen niet gebaseerd zijn op leeftijd. Mijn schoonzus is 30 en heeft een miskraam gehad.

JJ, dat onderzoek van jou vind ik erg interessant en stelt me zeker gerust.

Op dit moment maak ik me wel zorgen, mijn nichtje ligt met zwangerschapcomplicaties in het ziekenhuis, en dat betekent dat ze haar tweeling kwijt kan raken, ze is nu 27 wkn zwanger en 36  jaar. Super spannend dus. Ze heeft een half jaar geleden al een miskraam gehad. Ze heeft nu last van ernstige galzoutzuren, maar dit heeft ook niks met d'r hoge leeftijd te maken. Maar wel dood eng. Ze is ook mijn getuige op mijn bruiloft over 3 weken dus duimen dat alles goed gaat en ze erbij kan zijn
 
Hoi allemaal, Welkom nieuwe dames :)

Ik heb weer een tijdje niet geschreven maar wel gelezen. Wij zijn weer vol goede moet begonnen aan de derde ronde. Ik verwacht mijn eisprong volgend weekend. En dan zijn we lekker op vakantie.. zou toch leuk zijn!

Zoals sommigen zich zorgen maken of het niet lastiger gaat ivm leeftijd, zo maak ik me soms zorgen of niet iedereen me veel te jong vindt met mijn 23 jaar. Maar daar ga ik me proberen niets van aan te trekken mocht ik zwanger raken.. :)
 
Dag meiden,

Wat spannend voor de dames die na dit weekend weten of hun menstruatie uit blijft!

Gisterochtend bij de dokter langs geweest die mij uitsluitsel kon geven dat er gelukkig geen miskraam aan zat te komen. De enorme hoeveelheid bloedverlies en de stolsels waren die ochtend ook uitgebleven dus tenzij het weer erger wordt moet ik het even uitzitten. Op dit moment ben ik weer 'gewoon' ongesteld. Ik ben daar na twee weken nu wel klaar mee :)

Volgend weekend inderdaad gewoon lekker de achtbanen in, maar de alcohol laat ik vanaf nu lekker achterwege. Kan ook invloed hebben op je vruchtbaarheid natuurlijk en een paar kilootjes kwijtraken voor ik zwanger wordt kan ook geen kwaad. :)
 
Wij lopen inderdaad dan aardig gelijk Danishka! Wat erg voor je nicht! Hopelijk gaat het snel wat beter! Ik slik vitaminepillen omdat ik gewoon niet genoeg vitaminen binnen krijg omdat ik niet zoveel dingen kan eten. Ik slik Magnesium met calcium en B6 en Multi alles in 1-B12. Beiden van Etos-merk. Daarnaast natuurlijk ook foliumzuur. Je bruiloft gaat dan nu ook opschieten. Dat is ook spannend!

@Pilaf: Dat zou zeker leuk zijn als het op vakantie raak zou zijn! En als jij op je 23e al klaar bent voor een kindje, ben je er klaar voor. Wat andere er misschien ook van zeggen. Fijne vakantie alvast!

Gelukkig weet je dan nu zeker dat het geen miskraam is Mirjam2015! Hopelijk stopt het bloeden dan nu ook snel!

Vandaag kwam een vriendin van mij langs. Zij kent mij al heel lang en merkte vorige maand dat ik erg down was (omdat ik toch ongesteld was geworden). Ze vroeg vandaag hoe het nu ging etc en heb haar uiteindelijk gezegd hoe het zit. Ik voelde me toch wel een soort van opgelucht dat ik het aan iemand, naast hier op dit forum, verteld heb.

Mijn man is vanacht behoorlijk ziek geworden, dus voor ons zit klussen er even niet in :-(
 
wat erg van je nicht Danischka, hopelijk snel betere berichten en kan ze ook jou getuigen zijn op jullie bruiloft.

hopelijk veel goede berichten voor de meiden die nu zwaar in spanning zitten of de ongesteldheid weg blijft.

vanmorgen begonnen met de ovulatietesten van CB met dubbele indicator. Heb een rondje op het scherm staan, dus nog even afwachten.

Hoevaak klussen jullie in de vruchtbare periode? J leest over 1 keer per 48 uur, maar ook 1 keer per 24 uur, wat raden jullie aan?
 
ik probeer eigenlijk elke dag maar sowieso om de dag.

vraagje, ik neem elke dag gravitamon voor mijn foliumzuur enzo, wat voor iets nemen jullie in. mijne is bijna op en misschien zijn jullie over andere pillen meer te spreken.
 
Ben ik ook benieuwd naar @lies205928 Volgens mij krijg ik hoofdpijn van foliumzuur van Kruidvat, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Mijn vriend en ik zijn sowieso niet van de kwantiteit, maar meer van de kwaliteit. We hebben liever minder seks en dan goede seks, dan heel vaak... @Ik1 wil wel proberen om het in mijn vruchtbare periode iets vaker te doen :D

 
Terug
Bovenaan