Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

ik heb foliumzuur van kruidvat zelf. Geen idee of dit het beste is, maar ik neem aan dat het goed spul is.

Wat betreft hoe vaak seks. Wij deden het om de dag afgelopen ronde. Alleen vlak voor en ongeveer tijdens de eisprong extra seks gehad. Wilden we toch voor ons gevoel een extra keer seks hebben.

Donderdag is mijn NOD. Ik ben dus niet weer negen dagen na mijn eisprong ongesteld geworden :). Nu spannend sowieso tot donderdag. Heb al vanaf drie dagen na eisprong last van veel afscheiding en dat om de dag. Mijn temperatuur blijft redelijk hoger maar schommelt van 36,9 en 37 graden. Gisteravond eens geprobeerd te temperaturen en toen 36,6. Vanmorgen 36,9. Vanmorgen voelde ik iets "stromen" en met een sprintje naar het toilet denkend ongesteld te zijn. Veel dunne witte afscheiding. Ga steeds vanuit ongesteld te worden, maar nu toch weer beetje hoop!
 
Wij proberen ook tijdens mijn vruchtbare periode 1x in de 48-uur klussen. Als je iedere dag seks hebt schijnt de kwaliteit van het zaad achteruit te gaan.

Ik gebruik ook Foliumzuur van de Kruidvat.

Spannende dagen voor jou dan Gerdien30!
 
Hoi iedereen,

ik lees al even stiekem mee,  maar het is hier zo gezellig dat ik mijzelf ook even wil voorstellen. Ik ben 31 jaar en sinds maart dit jaar gestopt met de pil. Maar in eerste instantie niet omdat ik zwanger wilde worden. We zijn in jan verhuisd en toen waren in maart al mijn pilstrippen op en zat ik zonder huisarts! Ben toen noodgedwongen een maand gestopt en voelde mij toen zo goed dat ik niet meer wilde beginnen :). Nu zijn mijn man en ik bijna een jaar getrouwd en hebben we besloten dat we klaar zijn voor een kindje. We zijn sinds vorige maand serieus aan het proberen, daarvoor al onveilig geklust omdat we allebei een hekel hebben aan condooms, haha.

Ik wens alle meiden die al zwanger zijn (WoW, wat snel!) veel succes met hun zwangerschap. En alle meiden die nog wachten: ook succes, maar vooral veel plezier met dat klussen haha.

Oh, mijn NOD is deze maand trouwens 23 sep.
 
welkom asfaroth! Spannende tijden breken aan als je besloten hebt voor een kindje!

mijn beetje hoop is weg. Zojuist beetje bruin bloed aanwezig. Drie keer met wc papiertje klein beetje bloed weg geveegd. Begin van mijn ongesteldheid. Op naar de volgende ronde!

Voor de rest, succes met het wachten!

 
He jammer Gerdien30 en dankjewel voor je welkom. Hopelijk is het de volgende ronde raak :). Het is voor ons inderdaad spannend, vooral omdat ik heel lang heb getwijfeld of ik wel klaar ben voor een kindje. Ik heb nooit heel sterk het gevoel gehad dat ik moeder wilde worden. Maar nu zowel mijn zusje en een vriendin een kind hebben (en zusje zwanger van de tweede!), begint het bij mij te kriebelen. Mijn man was er al eerder helemaal klaar voor, die wil het kindje van mijn vriendin al niet teruggeven als hij haar vast had :D. Hebben hier meer meiden getwijfeld over het moederschap? Hoe wisten jullie dat jullie er klaar voor waren?

JJ en Cestlavie: ik heb op mijn opleiding (verpleegkunde) inderdaad altijd gehoord dat om de dag klussen beter is omdat er anders te weinig goede zaadcellen in het sperma aanwezig kunnen zijn. Sperma overleefd ook een tijd dus twee of drie keer tijdens de vruchtbare periode is eigenlijk al genoeg. Ik zou zeker voor de kwaliteit gaan Cestlavie, haha. Het moet ook leuk blijven hè ;).

Ik slik nog geen foliumzuur 😳, maar ik ga daar toch maar snel mee beginnen. Ik heb ook wel eens gehoord dat dit niet nodig is bij een gebalanceerd dieet, maar ik lees nu overal toch anders. Morgen maar even naar de drogist!

 
Haha, het moet inderdaad leuk blijven! Asfaroth Heb mijn vriend wel ingelicht over de vruchtbare dagen enzo :) maar toen ik zei dat je echt 0,01% kans hebt om zwanger te raken buiten die dagen, was hij wel teleurgesteld. Ik ben er op voorbereid dat het wel een jaar kan duren, maar hij wil daar niet aan. Gewoon omdat hij het zo graag nu wil...
Ja, denk ook wel dat sommige mensen er genoeg van binnen krijgen, maar of je het risico wilt lopen als het niet zo is... ;)

Balen Gerdien30 :(
 
Mijn vriend beseft ook nog niet zo goed dat t wel even kan duren voordat t raak is. Hij dacht nog net niet dat dat zo gepiept zou zijn.. hihi.

Ik moet hem nog maar eens wat beter gaan informeren ;)
 
Terug
Bovenaan