Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen: Ben een vrouw van 26 jaar, net 3,5 maand getrouwd, en wij zijn bezig met ons eerste kindje!

Vandaag mijn eerste NOD maar vanmorgen helaas negatief getest met Clearblue test met tekst.

Stiekem ergens nog de hoop dat het toch raak is... Heb voor de rest al van veel dingen last (gehad). Moe, gevoelige borsten, plofjes in buik, buikkrampen onderin de buik etc. Daarbij voel ik me ook gewoon zwanger... Maar dat zullen velen van jullie wel herkennen?!

Nu is het wachten op de ongesteldheid.. Nieuwe ronden, nieuwe kansen!
 
Welkom nieuwe dames! Je leest even een dagje niet en meteen een hoop nieuwe berichten, leuk!
Over sex, ik wil het wel graag leuk houden, uiteindelijk heb je toch ook sex om de sex en niet alleen om zwanger te worden. Tenminste dat wil ik wel graag, al kan ik me voorstellen dat je na een paar maanden proberen ook geregeld sex hebt om zwanger te raken, haha. 3 keer per week vind ik een prima gemiddelde, en inderdaad, als je weet wanneer je vruchtbare periode is, even mooi uitmikken.
Ik slik Davitamon Foluimzuur met vitamnine D. Vitamine D heb je ook nodig voor de opname van foliumzuur, dus leek me handig. En inderdaad gevarieerd eten helpt heel goed mee, maar in deze eerste periode heb je gewoon wat meer foliumzuur nodig.
Op 5 september had ik ineens het gevoel dat er wat gebeurde tijdens en net na de sex. Alsof er wat ontstond in mijn buik. Ik weet nog niet of dit is wat ik heel graag wil of dat mijn hooggevoeligheid weer eens wat opgepikt heeft. Spannend! Heb gerommel in mijn onderbuik, maar verder geen symptomen, dus ben benieuwd. Of ik moet ongesteld worden komende dagen of toch... zou het dan... IIEEEHHH :D


Gerdien, balen meid! Ik hoop dat het volgende ronde raak is!
 
hoi hoi,

nieuwe dames welkom!

wij deden het klussen ongeveer 1 keer in de 36 uur. Ik vond dat een goede middenweg. Maar wel alleen als we ook echt zin hadden. Het moet geen moetje worden oid. Ik denk wel dat ik vorige maand te vroeg begonnen ben en dus misschien ook te vroeg gestopt. (Griepje van mijn man).

Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel kinderen wou. Mijn man trouwens ook. Opeens vlak voor onze zomervakantie begon het bij ons bijde enorm te kriebelen. We hebben er tijdens de vakantie heel erg veel en heel erg goed over gepraat. Alle eerdere twijfels besproken, en besproken wat we er van verwachten en hoe ons leven gaat veranderen ect. Na de vakantie was dus ronde 1. Nu door naar ronde twee. Spannend weer!

groetjes

Felice

 
Welkom nieuwe dames!

Wat balen Gerdien30! Hopelijk volgende ronde meer geluk!

Spannend gebruiker81261 !

Ik snap je twijfels Felice2014. Het is ook niet niks. Als je eraan begint moet je er ook wel echt klaar voor zijn. Gelukkig zitten jij en je man op één lijn. Dat scheelt!

Ik denk dat het bij mij deze maand ook weer niet raak is nu mijn man precies tijdens mijn vruchtbare periode ziek is geworden. Na vorige maand durf ik ook niet meer zo te hopen eerlijk gezegd. We zullen wel zien...
 
Herkenbaar! Wij hebben ook tijdens de vakantie er veel over gesproken. Ook omdat ik eigenlijk liever eerst wil trouwen en dat zijn we nog niet. Ik heb me daarbij neergelegd, uiteindelijk willen we allebei graag kinderen met elkaar en zijn we daar klaar voor, ieder van ons en samen :)

Fijn gevoel om ergens vol voor te kiezen, veel succes en plezier!

Ik duim gewoon nog even door voor ons allemaal!
 
Welkom Asfaroth. Ook ik heb heel erg mijn twijfels gehad over het moederschap, het is toch een hele verantwoording. Ik werk in het onderwijs met kinderen met special needs en als het je overkomt als ouder dat je zo'n kindje krijgt moet je daar ook de verantwoording van op je kunnen nemen, zowel psychisch of misschien financieel. Daar was ik niet aan toe, wilde liever genieten van mijn vrijheid, maar dat is nu wel anders. wat jammer Gerdien30. Op naar de volgende vruchtbare periode. zelf gebruik ik de vitamines zwanger worden van de Etos. Beetje extra vitamines met dit weer is geen overbodige luxe.
 

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: #000000;">Sorry allemaal, ik was even forum off. Lichamelijk wilde het even niet allemaal. Nu toch even heel hard alles aan het nalezen, 4 paginas’s gemist :O</span></span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: #000000;">@LilyP & gebruiker 136851 & Asfaroth @Molletje 88welkom!</span></span></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="color: #000000;"><span style="font-family: Calibri;">Hier mogen wij deze week weer aan de klus </span><span style="font-family: Wingdings; mso-ascii-font-family: Calibri; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-hansi-font-family: Calibri; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-char-type: symbol; mso-symbol-font-family: Wingdings;"><span style="mso-char-type: symbol; mso-symbol-font-family: Wingdings;">J</span></span><span style="font-family: Calibri;"> Ondertussen hoor je dus van 2 bekenden dat zij met 1 poging zwanger zijn en 3<sup><span style="font-size: small;">e</span></sup> bekende met de 2<sup><span style="font-size: small;">e</span></sup> poging, ff balen om te horen maar wij gaan gewoon voor poging 4. Bedoel is nog niet lang poging 4, maar alleen de situaties van hen vergeleken met ons is het wel net ff balen. Mijn man wist ook niet dat er nog een kleine kans was in de ovu-dagen om zwanger te raken. Hij dacht ook dat het zo raak was, haha niet de enige man met die gedachten uds.</span></span></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: #000000;">Ik ga voor de om de dag klus, maar als ovulatiedag is dan wellicht toch gelijk de dag erna wel. </span></span></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: #000000;">App: Cyclus kalender gebruik ik ook, heel handig!</span></span></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: #000000;">@Gerdien30, je lichaam kan je echt verschrikkelijk voor de gek houden :S</span></span></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-family: Calibri;"><span style="color: #000000;">@Danishka wat vervelend dat je gelijk 2 weken ongesteld ben, hopelijk kan je met de uitjes en feestjes je gedachten er even vanaf zetten en genieten daarvan. Alle sterkte voor je nichtje, de boefjes moeten nog even blijven zitten in de buik van mama.</span></span><span style="color: #000000;"><span style="font-family: Calibri;">Ik ben nu zelf 2 jaar getrouwd en wij hadden begin van het jaar besloten dat wij er voor zouden gaan na onze droomreis door de USA in Juni. Omdat het toch wel gaat kriebelen als je zus er 2 heeft lopen en je broer in verwachting is van een tweeling…</span></span></p>
 
Terug
Bovenaan