Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoppa gelijk 1e bericht weer vol met tekens :S

Sorry allemaal, ik was even forum off. Lichamelijk wilde het even niet allemaal. Nu toch even heel hard alles aan het nalezen, 4 paginas’s gemist :O

Hier mogen wij deze week weer aan de klus. Ondertussen hoor je dus van 2 bekenden dat zij met 1 poging zwanger zijn en 3e bekende met de 2e poging, ff balen om te horen maar wij gaan gewoon voor poging 4. Bedoel is nog niet lang poging 4, maar alleen de situaties van hen vergeleken met ons is het wel net ff balen. Mijn man wist ook niet dat er nog een kleine kans was in de ovu-dagen om zwanger te raken. Hij dacht ook dat het zo raak was, haha niet de enige man met die gedachten

Ik ga voor de om de dag klus, maar als ovulatiedag is dan wellicht toch gelijk de dag erna wel.

App: Cyclus kalender gebruik ik ook, heel handig!

@Gerdien30, je lichaam kan je echt verschrikkelijk voor de gek houden :S

@Danishka wat vervelend dat je gelijk 2 weken ongesteld ben, hopelijk kan je met de uitjes en feestjes je gedachten er even vanaf zetten en genieten daarvan. Alle sterkte voor je nichtje, de boefjes moeten nog even blijven zitten in de buik van mama

Ik ben nu zelf 2 jaar getrouwd en wij hadden begin van het jaar besloten dat wij er voor zouden gaan na onze droomreis door de USA in Juni. Omdat het toch wel gaat kriebelen als je zus er 2 heeft lopen en je broer in verwachting is van een tweeling…
 
@Ik1: Lijkt me erg zwaar om in het onderwijs te zitten voor kinderen met special needs. Vooral ook als je zelf aan kinderen wilt beginnen, snap ik dat je dan erg veel twijfels hebt! Toch goed dat je je over die twijfels heen hebt gezet!

@Leo-tje: Ik weet precies hoe je je voelt als je om je heen hoort van stellen waar het allemaal voorspoedig bij verloopt. Een vriendin van mij zei tegen mij nadat we getrouwd en verhuisd waren dat vriendinnen om haar heen allemaal vrij snel zwanger zijn geraakt. Dus maw bij mij zou het ook wel snel gebeuren, wat de laatste paar weken behoorlijk door mijn hoofd spookte. Nu is ze afgelopen weekend langs geweest en kon het niet meer voor me houden. Toen vertelde ze dus dat ze ook vriendinnen heeft waarbij het dus wel langer (ongeveer een jaar) duurde voordat zij zwanger werden. Niet dat dat mij erg geruststelde als je iets graag wilt, maar had voor mezelf wel zoiets van oké het duurt dus wel bij meerdere stellen wat langer.

Nou meiden, ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam, ik ben het spoor helemaal bijster. Voelde ik vorige maand nog allerlei kwaaltjes waarvan ik nog nooit eerder last had gehad en duurde mijn cyclus langer als normaal, is het nu zo dat ik nu al (sorry voor het vieze praatje) bruine afscheiding heb terwijl ik verder geen last van kwaaltjes heb en ik, volgens mijn berekeningen, pas na het weekend ongesteld worden. Ik kan er geen touw meer aan vast knopen :-( Ik laat het nu maar allemaal over me heen komen.

 
Hallo allemaal,

Ook ik ben hier weer even;). Dankjewel allemaal voor jullie steun! Mijn nichtje is inmiddels uit het ziekenhuis, maar moet nog wel dagelijks op controle komen omdat de kans blijft bestaan van het kwijtraken van de babies. Maar daar gaan we maar niet vanuit. Ze worden zoiezo al rond week 34 gehaald. Dus dat wordt spannend.

Nou, wij hebben dus afgelopen week/weekend volop geklust:p. Om de dag zo'n beetje rond de vruchtbare periode, want idd het moet wel leuk blijven en geen moet worden;). En tsja aan ons heeft het niet gelegen maar helaas wel weer ongesteld geworden, terwijl ik het net al 2 weken ben geweest waarvan ik er nu net 1 week weer vanaf was. Dus weer veel te vroeg. Dus mij cyclus is nog niet oke:(. Dus nu weer aan de medicijnen. Hopelijk lukt het de volgende mnd. Eerst dacht ik even dat het mss ook een innestelingsbloeding kon zijn omdat ik me ook grieperig voel en ik lees hier en daar dat je dat ook kan zijn tijdens de innesteling. Maar ik denk dat de bloeding daar teveel voor is. Ook lastig gewoon dat je niet psies weet hoe het moet voelen of hoe het moet zijn:S;). Maarja, nu dus ook voor ons de vierde poging en de derde poging met medicijnen. Ook wetende dat dit nog niet heel lang is maar idd wel gefrustreerd als het bij anderen in je omgeving wel binnen 1 keer lukt. Maar och nu kunnen we wel op en top genieten van ons feest en van mijn vrijgezellenfeest:p. Maar hopelijk lukt het dan nu wel;).

Welkom aan alle nieuwe leden weer. Leuk zeg. Zo'n druk beschreven pagina.

ik open nu voortaan wel 2 internetpagina's hihi eentje om terug te lezen en eentje om te schrijven, want al die namen is maar moeilijk te onthouden:p

@cest la vie, zo doen wij het ook, liever voor de kwaliteit en dat het nog leuk blijft;) anders ben je ook gewoon niet te genieten denk ik:p

@asfaroth wij denken hetzelfde als jullie:). En ook wij hebben getwijfeld, vooral mijn vriend heeft lang aan het idee moeten wennen. Ik wilde wel altijd al kinderen, dat is wel altijd een wens geweest, maar toch onzeker of ik er wel echt klaar voor was, vooral omdat ik mezelf niet zo zag en dat ik dacht dat ik het niet zou kunnen, maar dat heeft meer met onzekerheid te maken dan er niet klaar voor zijn. En ik vind het nog dood eng, maar ben er wel echt aan toe. We zijn toe aan een nieuwe fase in ons leven:) en het is voor iedereen nieuw en leren en erachter komen hoe alles werkt.

@gebruiker 81261

waarom slik je foliumzuur met vitamine D? Is dat speciaal voor de extra vitamine? Ik dacht dat zoiezo in foliumzuur allerlei vitamines zaten, maar deze dan niet?

@leotje

ik herken je gevoel helemaal. Wij gaan dan gelijk op, we beginnen nu ook met de 4de poging. Het voelt soms toch wel teleurstellend he?

Dames slikken jullie naast foliumzuur nog extra dingen zoals vitaminen en zo ja waarom en welke? Ben benieuwd. Succes allemaal. Nieuwe rondes nieuwe kansen;):p
 
Hai danishka,

Wat balen dat je cyclus zo onrustig is! Hopen dat er snel meer lijn in komt en natuurlijk dat het je snel lukt om zwanger te worden. Ontspannen en loslaten als je iets zo graag wilt, poeh, uitdaging hoor!

Ik slik inderdaad foliumzuur, dat is vitamine b11. Om deze vitamine op te nemen, heeft je lijf ook vitamine d en beweging nodig. Dus vandaar dat ik foliumzuur met vitamine d slik.












<p style="text-align: left;"></p>
 
Hoi dames, even een korteupdate van mijn kant.

Vanmorgen negatief getest, ben inmiddels 2 dagen overtijd en heb nog altijd last van krampjes, gevoelige borsten, witte afscheiding, etc.

Is er een mogelijkheid dat ik tóch zwanger ben en dat het HCG gewoon nog niet gemeten wordt?

Lang en onzeker wachtbankje zo :(!
 
@ Danishka, blij dat het met je nichtje beter gaat en dat ze wel thuis is, ook al mag ze elke dag op en neer naar het ziekenhuis. Thuis voel je je toch wel iets prettiger dan daar. Jep gelijk op dan inderdaad.

Goede tip als je inderdaad veel berichtjes hebt gemist om 2 pagina's te openen ;-)

Hopelijk is je cyclus snel een beetje op orde, ik ken het van een paar jaar geleden om de 2 weken ongesteld te zijn, gek wordt je ervan.

@JJ1989, staat daar soms niet wat over genoemd bij andere fora / artikelen dat bruin bloed / afscheiding tegen kan zijn van beginnende zwangerschap? Staat mij iets van bij, wie weet :)

Ik slik ook fliumzuur met vitamine en jodium, goed voor de toekomstige mama ook staat op de verpakking :)

Wilde gisteren en eergisteren wel klussen, maar was gewoon zo bekaf dat ik gelijk bij het raken van het bed in slaap ben gevallen, whoopsie. Vanavond hopelijk nog wat energie over om te klussen
 
@Danishka: Wat vervelend dat je nu alweer ongesteld bent. Hopelijk gaat het met die medicijnen beter!

@Molletje88: Wat jij nu mee maakt, heb ik dus vorige maand meegemaakt. Na een week overtijd toch ongesteld geworden. Misschien dat je morgenochtend nog een keer kan testen? Soms heeft het lichaam inderdaad nog niet genoeg HCG aangemaakt, maar dat zou morgen dan wel anders moeten zijn... Heel veel succes!

@Leo-tje: Ik heb dat ook weleens gelezen. Ik hoop natuurlijk van harte dat het bij mij nu ook zo ver is, maar ik durf ook niet teveel te hopen. Dat zou dan weer zo'n enorme teleurstelling zijn als ik weer ongesteld wordt. En na vorige maand wil ik echt niet weer zo down worden. Krijg inmiddels wat krampjes in de onderbuik en afscheiding wordt ook al meer, dus het gaat er wel steeds meer op wijzen dat een ongesteldheid aanstaande is :-(

 
Terug
Bovenaan