Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@JJ1989: Het is zo frustrerend omdat je nu eigenlijk nog steeds hoop hebt...! Ondanks de negatieve tests kán het nog wel raak zijn omdat je nog niet ongesteld bent.  Ben al anderhalf jaar gestopt met de pil (altijd veilig gedaan daarna) dus ontpillen is het niet. Ben altijd regelmatig qua cyclus...

Maar als ik morgen weer test, is het HCG hormoon dan in 1 nacht zoveel toegenomen denk je?





 
Het HCG-hormoon verdubbeld iedere dag. Mocht de test morgen weer negatief zijn en maandag ben je nog steeds niet ongesteld, dan zou ik even contact opnemen met de huisarts. Misschien dat je dan bloed kan laten prikken. In bloed is het HCG-hormoon sneller waar te nemen dan in urine (zo vertelde mijn huisarts me).
 
Oke dankjewel! Zal ik zeker doen! Het is wellicht omdat we zo graag zwanger willen worden maar ik heb veel symptomen, moe, duizelig, gevoelige borsten, blauwere aderen, witte afscheiding, krampjes in mijn buik, rommelende darmen.

Als ik toch ongesteld word nomineer ik mijn lijf voor een Oscar! Afwachten dus!

 
Hoi allemaal,

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik haak pas net aan maar ik kan me goed vinden in jullie verhalen.

Zelf heb ik 26 aug. mijn mirena door de gyn laten verwijderen waarna ik 2 dagen later al ongesteld werd. Vanmorgen had ik voor het eerst een smiley op mijn ovulatietest! Ik ben er al de hele dag druk mee haha.
Ik denk dat wij een druk weekend gaan krijgen ;-)

Net als jullie ga ik er niet vanuit dat het in een keer raak is, maar je hoop het zo ontzettend.
@Molletje88 ik ben benieuwd wat jouw test morgen zegt, ik ga voor je duimen dat het alsnog raak is!

Liefs,
 
Hoi dames! De afgelopen weken netjes foliumzuur geslikt, maar nu al twee dagen vergeten  (andere dingen aan m'n hoofd). Maar vroeg me af, stel dat ik nu zwanger raak, of het een groot verschil maakt als je het af en toe vergeet...

@pientionne hier als het goed is ook (a) op basis van die app dan, geen testen gedaan. De eerste ronde. Maar merk dat ik super moe ben en dus weinig zin heb. Ach officieel zal zondag of maandag mijn eisprong zijn! Spannend!!
 
@pientionne, Thanks! Ik hoop het ook! Met deze tussenfase kun je zo weinig he, je bent niet zwanger (aantoonbaar) maar ook niet ongesteld?! Zo vreemd. Ik vind het zo spannend om het morgen alweer te testen, heb het idee dat als ik over 4 dagen ofzo pas test het eerder positief zal zijn ofzo. Maar dat zijn mijn gedachtenkronkels denk ik haha! Ik duim voorlopig toch nog even mee :)!!!
 
Haha @molletje88.. ja je lichaam kan je echt flink voor de gek houden.

Zo heb ik nooit/heel zelden bloedige afscheiding terwijl ik mijn pil slik. En nu, tijdens mijn laatste strip heb ik wel 2 weken bloederige afscheiding gehad.

Gisteren mijn laatste pil op. Ga vanaf morgen mijn temperatuur enzo bijhouden. En de app (proberen) consequent bij houden..
 
Nou, ik dacht dus ongesteld te zijn, maar het zet nog niet echt door,  nu weer niks. Vandaag gebeld wat ik nu met die medicijnen aan moet maar ik mag ze nog niet slikken, morgen naar de gynaecoloog voor een echo, ben benieuwd wat het wordt...Spannend!
 
Terug
Bovenaan