Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Spannend Danishka! Succes vandaag!

voor jou ook spannend vandaag molletje88.

welkom pientionne. Succes dit weekend.

had zelf woensdagochtend en donderdag ochtend een knipperende smiley en vanmorgen een constante smiley, dus hier ook 'bezig'.
 
Hallo Allemaal,

Mijn vriend en ik zijn sinds 3 weken gestopt met condoom (1,5 jaar geleden had ik al spiraaltje laten verwijderen).

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het wel enkele maanden zou duren om zwanger te worden. Mijn cyclus is behoorlijk regelmatig, altijd tussen de 28 en 30 dagen, nu ben ik 2 dagen over tijd.

Op mijn NOD teste ik negatief :( De huisarts adviseerde om over 5 dagen nogmaals te testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Mijn vriend en ik hebben afgesproken zondag weer te testen, als ik dan nog niet ongesteld ben ben ik 4 dagen over tijd en zou er toch een uitslag moeten zijn lijkt me.

Ik was er eigenlijk nog niet zo mee bezig aangezien we pas kort gestopt zijn en ik dacht dat het wel even zou duren, maar nu ik voor het eerst over tijd ben ben ik ineens op van de zenuwen.

Ik heb eigenlijk verder geen symptomen die op zwangerschap duiden, behalve dat ik al een week een soort zenuwachtig gevoel heb en niet zou weten waarvoor ik zenuwachtig zou moeten zijn (ja nu vanwege over tijd zijn, maar daarvoor had ik dat dus ook al). ik las dat meer vrouwen dat hebben als ze zwanger zijn.

Nouja geduld opbrengen dus en fingers crossed :)
 
Dames, wederom een korte update.

Weinig veranderd sinds gisteren, wederom een negatieve test vanmorgen, maar wederom nog niet ongesteld geworden. Heb ook nog steeds last van allerlei "kwaaltjes" zoals voorheen....

Ik weet even niet meer wat ik er nu van moet denken, ergens blijf je hopen maar hoe reëel is het om dit te doen? Ik wil gewoon zekerheid, eender wat het dan ook is! Dan kunnen we ook weer verder.

Als het volgende week nog niet door is gezet (ongesteldheid of positieve test) bel ik de HA.

Zijn of kennen jullie iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en hoe is dat afgelopen?
 
Hallo Molletje,

Hier in hetzelfde schuitje. Mijn huisarts zei dat ik over 5 dagen weer moest testen als ik dan nog niet ongesteld was geworden. Ook ik wil gewoon graag ja of nee weten, zodat we weten waar we aan toe zijn.

Heel veel succes!
 
@Ju81,

Ahh, fijn, iemand die in hetzelfde schuitje zit (hoe vervelend ook!).. Hoever ben je nu overtijd? Ik zit op dag 4 NOD. Heb ik normaal gesproken nog NOOIT gehad, wel eens 1 dag overtijd ofzo, maar dan altijd al bruinige afscheiding, zodat ik wist dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen. Dat is nu ook helemaal niet het geval.

Hoe voel jij je eronder? Heb jij nog hoop op een zwangerschap? Ik word heen en weer geslingerd tussen hoop en het idee dat mijn lijf mij voor de gek houdt..... Om gek van te worden!

Spannende tijd nog even voor ons dan, ik duim voor ons allebei!
 
@Danishka! Succes! Wel erg spannend zo!

@molletje88 & Ju81, helaas nog even wachten en huisarts wil pas bloed testen vanaf 5 dagen na NOD. Maar wachttijd is killing I know

@ Welkom Plentionne & Ju81. Veel succes gewenst!

Gisterenavond geklust, vandaag rustdag, volgens de app in het weekend ovu-dag. Maar dan even een ovu-test doen als symptomen niet duidelijk zijn.
 
wat spannend weer voor iedereen! Ik had dat de vorige maand ook Molletje. daarna was ik wel gewoon ongesteld geworden (helaas), en ik dacht toen ook vanalles te voelen, maar op de een of andere manier houdt je lichaam je dan ook voor de gek dus daar vertrouw ik ook niet meer zo op. Lastig he, die onzekerheid? Zo niet fijn, dat is echt het nadeel hiervan;) maarja het hoort erbij:D

Nou, ik gebeld naar de gynaecoloog ik hoef nu vanmiddag toch niet te komen, want mijn ongesteldheid is ineens gestopt sinds gisteravond. Heel raar. Gister had ik ook ineens weer enorm last van mijn rug, dat heb ik wel vaker, maar gister had ik dat heel erg. En ineens een steek in mijn borst. En verder vooral veel buikpijn of krampen. Maar nu hoef ik dus vanmiddag niet op controle te komen.

Zou het dan toch een innesteling kunnen zijn? Super spannend. Maar nu zei de gynaecoloog dat ik al kon testen, maar ik lees overal dat je eigenlijk pas op zijn vroegst 4 dgen voor je nod kan testen, dus officieel maandag. Maar de gynaecoloog zei dat ik wel kon testen? Iemand ideeen daarover? Is dat niet veel te vroeg? Want de innesteling is dan gister of eergister pas geweest. En als ik nou zou testen komt er dan mss alsnog negatief te staan? Pff ik weet het nog niet wat ik zal doen, mss toch ff wachten tot maandag. Vlg wk donderdag moet ik iig weer terug naar de gynaecoloog dus dan weet ik het zoiezo. He wel net een paar daagjes te vroeg voor mijn vrijgezellenfeest:S:p. Geen idee hoe ik dat ga aanpakken. Aangezien ze wel van het drinken zijn en ik normaal ook...pff lastig hoor...en mijn schoonzus die klept altijd alles door dus kan het eigenlijk ook niet vertellen:S. Jullie tips?

Nou spannende dagen hier weer voor iedereen. Succes allemaal! Hoe is het bij jou Leotje?
 
@ Molletje: Ik ben nu 2 dagen na NOD. Ook ik nooit over tijd afgelopen 1,5 jaar. Weleens een dagje maar dan merkte ik al wel dat het eraan zat te komen dagen van tevoren, vooral door buikpijn en wat bloedverlies tijdens de sex. Nu geen druppel bloed te vinden en geen buikpijn... Dus ja ik heb hoop, begon gister avond al wandelwagens te kijken op internet... denk dat ik wel teleurgesteld ga zijn als het niet zo is nu, aan andere kant proberen we pas 3 weken en was dit dus de eerste poging, dus het zou wel heel snel zijn als het nu al raak is.

Ik hoop ook voor je dat je een positieve uitslag krijgt, nog even volhouden, over een week is de duidelijkheid er vast!
 
Terug
Bovenaan