Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Ju81: Dan zitten wij wel echt in hetzelfde schuitje inderdaad, ik merkte het ook altijd als het eraan zat te komen, nu 0,0 te merken. Ik dúrf niet te hopen maar merk toch dat ik steeds denk "straks ben ik wel écht zwanger..!!". En aan de andere kant denk ik juist weer "Hoe groot is de kans dat een test negatief aangeeft, terwijl je wel zwanger bent?"!

Inderdaad, over een week weten we allebei sowieso wel meer waarschijnlijk! Hopen op goed nieuws!

p.s.: Als ik toch ongesteld word, ben ik ook wel even teleurgesteld hoor, maar ook bij ons is dit pas onze 2e serieuze poging! Raar als ons lijf ons zo voor de gek houdt toch, dat is moeilijk te bevatten! Maargoed, we zullen het zien !
 
@Ju81 & Molletje: Ik ben al 5 jaar regelmatig ongesteld zonder anticonceptie en toch was ik vorige maand opeens later dan normaal ongesteld. Je lichaam kan echt raar zijn.



@ Danishka, hier is het wel goed, alleen lichaam heeft echt overal last van op dit moment, slaap niet echt goed en giga-druk op het werk werkt niet echt mee zeg maar. Maar hopen dat klussen en rust dit weekend wat positief werken.

Wat raar dat je Gyn. dat aangeeft, idd op zijn vroegst 4 dgn van tevoren. Misschien zaterdag voor je feestje toch proberen? Daarnaast mocht je toch zwanger zijn :) dan is er pas een bloedband van 6 tot 8 weken zwangerschap, dus evt een borrel zou dan misschien zaterdag wel kunnen? Drink je alleen minder, geef je aan ivm medicijnen / onderzoek voor iets in ziekenhuis die week erop? Ik denk dat jij wel crea-bea bent om iets te verzinnen voor morgen ;-)
 
@ Molletje: gebruiken jullie een ovulatie test? Wij doen dat niet, hoewel ik het wel min of meer weet door een app op de telefoon, maar dat is uiteraard niet heel erg nauwkeurig. Ik had me voorgenomen om er niet te 'geobsedeerd' mee bezig te gaan, maar dat is nu ik in dit schuitje zit toch wel lastig, ik kan me slecht concentreren vandaag en loop wel 15 x per dag naar het toilet.



@ leo-tje: ja daar heb je gelijk in, maar het is wel typisch dat dat dan net gebeurd op het moment dat je probeert zwanger te worden. een soort sarcastische actie van mijn lijf ofzo?...
 
@Ju81: Het is alsof ik mezelf "hoor" praten! Hier precies hetzelfde, zodra ik maar iets denk te voelen loop ik al naar de toilet om te checken, maar vooralsnog helemaal geen enkel teken dat wijst op een aankomende menstruatie. Ik heb wel ovulatietesten liggen, maar omdat we nog maar net bezig zijn met zwanger raken heb ik deze nog niet gebruikt. Ik gebruik ook een app op mijn telefoon.

Ook ik had me voorgenomen er niet te geobsedeerd mee bezig te zijn, maar ik had mezelf beter moeten kennen ondertussen ;)..... ! Deze onzekerheid is ook niks voor mij, maar we hebben geen keus helaas!
 
@ Molletje: Ik zou willen dat als ik met mijn ogen knipperde het ineens zondag ochtend is en ik weer een test kan doen (ik wil gewoon niet eerder testen aangezien mijn huisarts 5 dagen vanaf donderdag zei - dat vind ik echt te lang- en zondag ligt daar mooi tussenin).

Ik probeer mezelf al wat voor te bereiden op een negatieve uitslag, maar als ik eerlijk ben hoop ik gewoon met heel mijn hart dat het raak is.

Ik hoop voor ons allebei dat we volgende week fantastisch nieuws te vertellen hebben!
 
@Ju81: Jaa, ik heb tot nu to zo'n beetje elke dag een negatieve test gedaan, ga je je ook niet echt gelukkiger door voelen hahaha.  Je gaat uit van 'weer' een negatieve test, maar als het dan zo overduidelijk is, valt het steeds weer tegen.  Geen idee wanneer ik nu weer een test zal doen.. Ik hoop ook zeeeeker met heel m'n hart dat het voor ons allebei raak is ! Als er dames zijn die dit meelezen en herkennen, hoe is het bij jullie afgelopen?
 
Danishka: je houdt de spanning er wel in, haha. Maar als het toch raak is dan heb je wel een leuk verhaal om later aan je kind te vertellen...

Molletje88: succes, lijkt me heel erg vervelend om zo in spanning te zitten en dan telkens negatief te testen.

Ju81: succes met wachten! Ik kan me dat goed voorstellen, je gaat opeens op ieder krampje en steekje letten.. Hopelijk komt er gewoon geen menstruatie en wel een positieve test!

Ik ben sinds afgelopen woensdag ziek :(. Opgeblazen en borrelende buik, zo hard dat anderen het ook horen.. Daardoor ook misselijk en (excusez Le mot) diarree. En zo weinig energie dat ik tijdens mijn dagelijkse wandeling twee keer moest pauzeren. Aan het einde daarvan ook zo'n pijn aan mijn rug dat ik plat moest liggen. Nu dus thuis zielig op de bank. Ben wel blij dat dit komt na mijn vruchtbare periode, maar zo is het wachten ook niet echt leuk..

maar genoeg geklaagd (en sorry daarvoor, maar vind mezelf heel zielig haha, ik ben slecht in ziek zijn)! Ik ga heel hard duimen voor iedereen die nu op de wachtbank zit. De minst leuke periode van het hele circus ;)
 
Oh en Leo-tje: succes dit weekend. Kaarsje aan, wijntje erbij (nu mag het nog) en relaxen. Hopelijk werkt je lichaam dan ook mee :)
 
Terug
Bovenaan