Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

jeetje spannend meiden!! ik zat in hetzelfde schuitje tot vrijdag ochtend, flinke ongesteldheid gekregen. het was onze 1ste echte poging dus het is jammer maar ik en mijn vriend zijn er vrij nuchter over.  op naar poging nr 2! ik hoop het beste voor jullie dames! fingers crossed :)
 
Oh dames, wat spannend allemaal! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf even minder aandacht bij heb gehad. Drukke tijd op het werk, dat mn energie vraagt. En: we hebben gisteren een huis gekocht!! Helemaal blij! Al moet er nog wel behoorlijk geklust worden. We krijgen in dec de sleutel. Maar vraag me daarom nu af of we niet beter even kunnen wachten... Nou ja, het leven loopt zoals het loopt. Voor hetzelfde geld duurt het nog wel een jaar. Maar ben heel erg blij! We hebben nu een appartement met maar een slaapkamer, dus de baby zou bij ons komen slapen. Die is wel ruim, maar ben toch blij dat het straks wel kan, maar niet hoeft, als jullie begrijpen wat ik bedoel :)

Dames, ik duim voor jullie! Niet teveel stressen, lekker genieten van feestjes, wij hebben gisteren ook gewoon geproost met bier, zolang ik niet zwanger ben, drink ik er af en toe gewoon een hoor! Kan nog lang genoeg zonder straks.
 

Wat leuk gebruiker81261! Lekker van genieten en inderdaad, het leven loopt zoals het loopt!
Ik had gisteren licht bloedverlies tijdens het plassen, nu is het weer meer bruinige afscheiding (oke, klinkt erg vies, sorry daarvoor!) Aangezien mijn testen tot nu toe ook allemaal negatief waren, ga ik er maar van uit dat het deze maand niks is geworden helaas! Innestelingsbloeding lijkt me sterk aangezien ik gisteren 4 dagen overtijd was al.... nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@Ju81: hoe staat het ervoor bij jou?!
 
@ molletje: dat klinkt inderdaad alsof de ongesteldheid onderweg is. Jammer hoor!

Bij mij nog geen teken van niks. Soms misselijk en dat kan dan ook ineens weer weg zijn. Morgen ochtend ga ik testen. Als die negatief is ga ik er ook van uit dat het negatief blijft. Nog even fingers crossed dus
 
Hoi hoi

Leuk om te lezen allemaal. Vandaag heb ik mn laatste pil geslikt.

Eigenlijk wilde we nog een aantal maanden wachten ivm de verkoop van mijn huis met mijn ex en de eigen zaak van mijn vriend maar om mij heen bereikte zoveel verhalen mij, van meiden die al twee jaar bezig zijn en alles dat ik er eigenlijk een beetje ongerust van werd.

Ik ben 31 jaar en ondanks dat ik de berichten van mijn moeder altijd wegwuifde over  leeftijd en vruchtbaarheid ben ik er toch door aan het denken gezet.

Vorige week op vakantie hebben we dan toch besloten om te gaan stoppen met het idee, we zien wel hoe het loopt, we hebben geen haast. Maar nu het moment daar is, is het toch wel spannend. Wat als het bij ons wel meteen raak is....
 
@Tetsie 

ja zo herkenbaar van stel dat het wel direct raak is. Wij hebben gisteren geklust en ik voel vandaag mijn eisprong!! Vorige maand dacht ik dat het door het ontpillen kwam, maar nu precies dezelfde klachten en volgens de berekening zou ik morgen mijn eisprong hebben.

Snap nu nog beter die spanning, ook al is het ronde 1, stel dat het wel raak is?!

Daarnaast vroeg ik me af of jullie ook een voorkeur hebben voor geslacht en daar de diverse theorien op uitoefenen?
 
Vanochtend om 03:07 uur hield ik het echt niet meer uit. Lag al een uur wakker en ben dus maar opgestaan om cb test te doen

en.... ZWANGER !!!

Ik kan het nog steeds amper geloven  nu, 3 weken geleden stopten we met het condoom, ik dacht dat het wel een paar maandjes ging duren, mijn vriend dacht dat het gelijk raak zou zijn. Deze keer kreeg hij dus een keer gelijk.

Het kan dus: negatief testen op dag naar nod en op dag 4 alsnog positief testen.

Nu snap ik het zenuwachtige/misselijke gevoel wat steeds meer werd, de wandeling gister waar ik niet vooruit te branden was en de tranen in de ogen bij het lezen van een verhaaltje in de Margriet bij de kapper: hormonen.

Wij zijn dolblij!

ik hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak zal zijn! Fingers crossed
 
Ju81 wat geweldig!! Gefeliciteerd!! Heerlijk dat het zo snel gelukt is zeg! Nu kunnen jullie echt gaan plannen! Geniet ervan!

Cestlavie: mijn vriend wil graag een zoon, als eerste. Ik vind hem ook wel een dochterspapa eigenlijk, hihi. Heb het gevoel dat het een meisje zal zijn. Geen theorieen om een jongen of meisje te krijgen, maar hoor graag die van jullie! Zouden bepaalde standjes nu echt uitmaken?



 
Terug
Bovenaan