Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

gefeliciteerd ju81! Dat hebben jullie vlot gedaan!

zou het niet gewoon uitmaken welk zaadje het eerste bij het eitje is of het een jongen of meisje wordt, of is dat te nuchter bedacht.
 
Het zou mij echt totaal niet uitmaken een jongen of meisje ( of allebei) als eerste kindje.

Het is natuurlijk al een mooi wonder als het ons uberhaupt gegunt is.
 
Gefeliciteerd Ju81! Wat een geweldig nieuws!

@cestlavie Hoe weet je dat je je eisprong hebt gevoeld? Ik wist niet dat je dat kon voelen. .. wat voel je dan?

Hier  ook van het weekend d flink aan de klus geweest. Volgens de app op de telefoon ben ik vanaf morgen vruchtbaar.. Dus we zullen de hele week nog wel druk zijn! Hihi!

Ook ik vraag me wel eens af, wat nou als het meteen raak is.. een vriendin van mij is al ruim een jaar bezig en dat wil maar niet lukken en stel nou dat ik wel gezegend ben met geluk?

Tja een jongen of een meisje.. mij maakt het niet veel uit. . Als het maar gezond is.
 
@Ju81: gefeliciteerd! !! Wat ontzettend fijn voor jullie!

Bij mij wil de ongesteldheid niet echt doorzetten, heb alleen nog heel licht bruin bloedverlies, en zelfs dat is verwaarloosbaar. Nog wel altijd extreem vermoeid, gevoelige borsten, etc. etc..... Hmmm? Wat zou dit nu weer kunnen zijn?
 
Gefeliciteerd!! @Ju81

@Ik1 het heeft te maken met je eisprong, als je dichter bij je eisprong klust is de kans groter dat het een jongetje wordt omdat die zaadcellen sneller zijn dan de vrouwelijke. De vrouwelijke kunnen daarentegen weer langer overleven. Dat is de theorie ;)

@Suusje-25 ik had het vorige maand ook toen ik net gestopt was met de pil: weeig gevoel in mijn onderbuik. Het gevoel dat je menstruatie op gang komt... Toen stond ik er niet zo bij stil, maar nu wist ik dat dit weekend ongeveer mijn eisprong moest zijn, en weer hetzelfde gevoel. Heb het toen ook even gegoogled, is niet 100% kans dat het mijn eisprong was, maar wel groot. Schijnt dat 80% van de vrouwen het kan voelen (ook van een site).

@Tetsie, absoluut waar! Is ook eigenlijk alleen een luxeprobleem. Was gewoon benieuwd :) mijn vriend heeft nl wel echt voorkeur voor een meisje en zodoende was ik aan het zoeken hoe en wat ;)
 
Zo paar dagen niet op het forum geweest en direct een hoop bij te lezen!

Het gevoel dat jij beschrijft Cestlavie heb ik nu, dus wellicht is dat mijn eisprong wel. Wij kijken er hier de eerste ronde ook nuchter tegenaan. Ik verwacht niet direct de eerste maand zwanger te worden, dus het is meer afwachten hoe regelmatig mijn cyclus is zodat we daar misschien volgende maand een beetje rekening mee kunnen houden. We proberen de eerste paar maanden om te zien of het misschien 'vanzelf' gaat zonder teveel te timen... toch blijft het spannend!

Ju81 wat een goed nieuws, en wat vlug! Ik hoop dat meer meiden zoveel geluk zullen hebben!
 
Terug
Bovenaan