Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@pientionne, geen idee wat een mirena is, ik zelf heb al 5 jaar geen anticonceptie meer gebruikt omdat dit niet samen ging met de suikerziekte.

@Ju81 spannend, over 3,5 week al de 1e echo :):):):)

 
@Leo-tje, sorry begrijp ik! Het is een hormoonspiraalje. Met een hele lage dosis hormonen, dus een beetje ontgiften zal er wel bij zijn, maar toch niet zo erg :S? Maar dan heb jij wel een goed idee van jouw cyclus of niet?

@Ju81, ik vind het super spannend voor jullie. Fiew, nog 3,5 wachten is lang! ;-) Je zal je lichaam zelf het beste aanvoelen, als je het niet goed trekt die lange dagen gaat denk ik vanzelf de rem er wel op. Vroeger naar bed en misschien tussendoor wat vaker rustig aan doen?

Liefs,
 
@ Evi2015, gelijk toen ik stopte met anticonceptie in 2010 was mijn cyclus weer regelmatig, alleen de laatste tijd opeens iets eerder of later. Geen idee hoe het komt, misschien onbewust zijn van mij ivm zwangerschapswens. Maar eigenlijk tussen de 28-3 dagen zit ik al 5 jaar :)

Destijds niet echt ontgift volgens mij, omdat ik om de 2 weken destijds ongesteld was :S Maar niet dat ik mij dat nu ook nog echt kan herinneren.
 
Hey meiden,



Ik ben Linda (29 jaar) en wij willen graag ook een kindje.

Helaas heb ik begin augustus een miskraam gehad, wat erg heftig was.

Nu zijn we inmiddels weer begonnen met proberen en hopelijk gaat het dit keer wel goed.

Vorige keer was het ook erg snel raak dus fingers crossed dat het deze keer weer niet zo lang op zich laat wachten!!

Leuk om ieders verhaal te lezen :)
 
Hallo Dames,

Wat een hoop nieuwe verhalen weer als je eventjes niet ben geweest.

@Ju81 gefeliciteerd! En nog 3 weken wachten op je 1e echo...Ik ben nu 7 weken en heb gister mijn echo gehad, heb ook 3 weken moeten wachten nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was. Moeilijk om ook nog niks te vertellen aan je omgeving. We hebben mooi het hartje zien kloppen verder nog vrij weinig te zien maar dat is het belangrijktste :) Fijne zwangerschap gewenst!

Ah wat een pech @JL2014 was je al ver in je zwangerschap? kan me voorstellen dat dat heftig is ja.
 
@JL2014 oei dat is niet zo mooi, goed dat jullie nu wel weer gaan proberen en positief zijn!

@Lionesss, hoe voel  je je? Weinig last of erg vermoeid en last van symptomen? Mooi dat je het hartje al hebt horen kloppen :)
 
Hey hey allemaal, alvast gefeliciteerd aan de toekomstige mama's hier!:)

Ik Ben ook zwanger nu Al bijna 7 weekjes, lijkt me leuk om ervaringen hier te delen en de verhalen van andere te lezen:)

Zelf Ben ik gestopt met de pil in mei, Ben wel heel blij dat het niet zolang op zich heeft laten wachten want was daar wel wat bang voor:))

Grtjss
 
Nou voel me goed @Leo-tje op wat kwaaltjes na, misselijk en wat opvliegende hormonen af en toe ;-) en ook nog een verkoudheid te pakken, maar het zal er allemaal bij horen.

Oh leuk @tanjawdr denk dat wij dan ongeveer even ver zijn :) ook een fijne zwangerschap gewenst!
 
Terug
Bovenaan