Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<p style="text-align: left;">Oh leuk lionesss, voor jou ook he:)) mei is ook wel een hele mooie periode in het jaar voor te bevallen en het is dan ook net nog niet te warm:p</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hee dames,

Leuk dat jullie meekletsen, tanja en linda!

Goh, een miskraam, dat lijkt me moeilijk! Was je al langer zwanger? Sterkte! Dat wens je niemand toe.

Mijn vriend en ik klussen rustig door. Nog steeds niet ongesteld geweest, heb ook op 26-8 mn spiraaltje verwijderd..! Nu het dichterbij komt, vind ik het toch wel spannend worden zeg! Ik ben geregeld moe en huilerig, zou het dan toch..? Durf nog niet te hopen, eind deze maand eens testen. Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van toch, want ik denk dat mn vruchtbare periode net was toen ik voor werk een nacht niet thuis sliep :s en mn vriend koorts heeft gehad. En toch, hoop... Gek gevoel hoor!

<span style="line-height: 1.5;">Nog 3 weken wachten op de echo, dat lijkt me ook een ding zeg! Ik zou het ook meteen willen zien en bevestigd hebben ofzo. Succes met wachten, lioness! </span>

 
Ik was 7 weken en 4 dagen zwanger.

Het was daarvoor al een aardige happening geweest.

Ik had aldoor al wat last van bloedverlies, maar dat hoeft natuurlijk niet per se iets ernstige te betekenen. Dacht zelf dat ik langer zwanger was, aangezien ik niet echt een ongesteldheid had gehad was het een beetje gokken. Bleek achteraf toch minder ver te zijn.

Heb een echo gehad bij bijna 5 weken, dus weinig te zien.

Toen een echo bij 6 weken. Vruchtje was te meten en HCG geprikt en was ook goed. Dus goed teken!

Bij 6 weken en 4 dagen weer een echo om zeker vast te stellen dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.

Bij 7 weken en 4 dagen mochten we terugkomen om hopelijk het hartje te kunnen horen. Hier bleek echter dat er geen vruchtje meer was. Die week daarvoor had ik zelf opgemerkt dat ik minder last had van m'n borsten, maar toch blijf je hoop houden. Heb na een gesprek Cytotec gekregen om het 'proces' op gang te brengen en dit duurde dan ook niet lang, wat betekend dat het er dus al aan zat te komen.

Heel heftig inderdaad! Eigenlijk door alle bloedverlies voor die tijd al, heb ik er weinig van kunnen genieten. Je bent toch elke keer gespannen daardoor. Je gaat door een rollercoaster van emoties en bent geestelijk en lichamelijk heel moe.

Maar we zijn inderdaad positief en na een periode van rust en verwerking, gaan we het lekker weer proberen en hopen dat ons kindje dit keer wel bij ons mag blijven!
 
En natuurlijk gefeliciteerd voor de dames die nu zwanger zijn!

Wat een leuke en spannende tijd. En hopen dat de tijd snel voorbij vliegt zodat je naar je kindje kunt kijken op de echo!
 
Gefeliciteerd aan de zwangeren! :)

Hier nu sinds ruim 2 weken dus gestopt met de pil. Eerste dagen flink last van gehad, stemmingswisselingen en super emotioneel. Na 1,5 week voor het eerst geklust en daarna ben ik keihard in huilen uitgebarsten hahaha. Misschien heel stom maar geen idee waar het vandaan kwam.

Vandaag of morgen zou mijn eisprong moeten zijn dus maar even goed klussen de komende dagen haha :)
 
@JL2014 Oei das inderdaad al wel even een tijd en begrijpelijk dat het best moeilijk is geweest om dan miskraam te krijgen

Ik bedenk mij vanmiddag dat ik deze keer voor eerst geen slijmerige prop / propjes heb gehad tijdens mijn eisprong terwijl dit eigenlijk al zo iets. Sorry voor de omschrijving, iemand anders dit al keer meegemaakt?
 
Wow wat leuk om te lezen dat er een paar mommies to be zijn! Gefeliciteerd allemaal.
Hier nog onveranderd. Vanaf vorige week donderdag in mn vruchtbare periode, zelfs vanmorgen nog! Best lang lijkt me... Want denken jullie. M'n ovulatietest geeft steeds 'vruchtbaar' aan.Keurig 'volgens het boekje' om de dag geklust, maar afgelopen weekend behoorlijk bloedverlies gehad. Geen idee waar dat vandaan kwam en duurde ook wel een paar dagen.

Ga aan het einde van de maand testen... Duimen dus!

Liefs,
 
Hoi @Evi2015, heb je ook zo'n app? My Calander? Die geeft het ook weer. Denk dat het per vrouw en cyclus anders is ;)  wel bijzonder van je bloedverlies... Heb er zelf geen ervaring mee!
 
Terug
Bovenaan