Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@cestlavie, ja 2 zelfs. Beide geven niet precies dezelfde periode weer en omdat ik heel lang een hormoonspiraal had (waarbij je nauwelijks nog ongesteld bent) ken ik mn eigen cyclus niet zo goed. Daarom ben ik gaan testen met ovulatietesten. Maar ik raak er nogal van in de war haha. Vanmorgen gaf het ding wéér een smiley aan!

Toch aan het eind van de maand testen maar ik denk dat ie negatief is.

Liefs,
 
Goh een paar dagen niet online geweest en meteen een hoop berichten en nieuws! Uiteraard gefeliciteerd aan de gelukkigen.

Hier ook flink aan de klus geslagen de afgelopen week. En vandaag een ovulatietest  geprobeerd,  want alleen op de app kun je niet vertrouwen;) helaas negatief maar blijf proberen!

@Evi2015, misschien ben je wel heel erg vruchtbaar ;)

Loopt bij jullie het hoofd  ook over met vanalles? Heb van de week gedroomd dat een oude vriendin zwanger zou zijn. En ik heb haar al ruim 2 jaar niet gesproken ! Ik probeer er niet continu mee bezig te zijn, maar dat is toch nog vrij lastig xD
 
@Suusje-25 haha ik snap je helemaal. Ik ben er in mn hoofd zo mee bezig! Ik google me een ongeluk ;-) Ik wil alles weten, ook de ranzige/pijnlijke dingen.
Hoewel ik me heel erg heb voorgenomen om niet zo hysterisch er mee aan de slag te gaan. Ik heb erg weinig geduld, dus dat had ik ook wel kunnen weten ;-) Ik probeer het wel een beetje in toom te houden voor mijn vriend. Het klussen moet niet een moetje worden ;)

Liefs,

 
herkenbaar ook ik ben erg mee bezig. Stiekem al positie kleding aan het uitzoeken op internet. Ook ik wou dat allemaal echt niet...... Gelukkig ben ik overdag erg druk met mijn werk, dus dan heb in genoeg afleiding.

alle app's zeggen qua vruchtbare periode wat anders bij mij. Stomme onzeker en verslavend om naar te kijken dingen. Vorige maand dacht ik te vroeg gestopt te zijn en nu te laat begonnen denk ik.

Ik wil nog niet beginnen aan de ovulatie testen. Dan krijg ik en mijn man misschien te veel het moetje gevoel. Ik kan namelijk echt een controle freak zijn.... Zucht soms wordt ik best wel moe van mij zelf eigenlijk.

Liefs Felice
 
Ja Evi, wat Suusje zegt ;)

Ik ben er trouwens ook veel mee bezig, heb zelfs al een boxkleed en voedingskussen gekocht  (oeps)... Hihi! Maar hadden begin van het jaar al plannen om 'te beginnen', toch maar uitgesteld. In die periode droomde ik erover, ging ik namen zoeken, spullen zoeken en artikelen lezen. Nu ben ik er wel wat rustiger onder, misschien dat dit forum me ook goede afleiding geeft ;) kan ik m'n ei kwijt!
 
Ok, de gekte hier ook toegeslagen, haha. Vanochtend toch maar een test gedaan. Negatief. Weet niet of ik nou teleurgesteld ben eigenlijk, met de aankoop van ons huis en het klussen over 3 maanden in het vooruitzicht. Ben ook nog steeds niet ongesteld... Einde van de maand nog maar eens kijken. Ondertussen duim ik voor jullie!





 
@gebruiker81261, wellicht de HA bellen voor een bloedtest? Mag vanaf 5 dagen overtijd.

Qua gedachten en alles voelen 1e ronde was het heel erg en nu wel minder gelukkig. Werd er zelf een beetje gek van. Maar inderdaad wel rare dromen en buikpijn, maar bij de 1e 3 rondes helaas niet zwanger, nu vrij weinig symptomen, ga er dan ook vanuit dat wij niet zwanger zijn om mijzelf te behouden van het internet af te speuren naar leuke dingen zoals idd positiekleding, spulletjes voor de mini-mens etc ;-)
 
hallo dames,

ik ben ook nieuw hier en wij zijn ook aan het proberen voor de eerste!

Ik ben debbie ben 22 jaar en heb 10-5-15 mijn implanon eruit laten halen ( staafje in de bovenarm )
ik ben nog altijd niet ongesteld geworden dus dat is echt heeel erg frustrerend! ik heb de implanon 2,5 jaar gehad en in die tijd ook niet ongesteld geweest dus kan totaal niet inschatten wanneer het zou moeten komen.. 4 maanden zijn nu voorbij gegaan met iedere keer weer een teleurstelling.

Ik heb net zoals sommige van jullie nog aan niemand iets gezegd maar opeens begint iedereen me vragen te stellen over wanneer wij eens gaan beginnen en hele baby verhalen te vertellen. ik wil het zoooo graag aan iemand vertellen maar weet niet zeker of ik het moet doen, daarom ben ik zo blij dat ik dit met jullie kan delen hihi!

er zijn nu ook constant vrouwen in mijn omgeving die 'perongeluk' zwanger raken, ik ben super blij voor ze maar ben stiekem wel heel erg jaloers..

ik blijf dit gezellige groepje zeker volgen!

 
Terug
Bovenaan