Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi allemaal,



Ik begin toch een beetje radeloos te worden, vanmorgen zei de ovulatietest nog steeds dat ik vruchtbaar ben! Mijn vriend zei dat ik zondag een eisprong had omdat de smiley niet knipperde, ik twijfel want volgens mij heb ik niet goed opgelet. Hoe lang ben je normaal gesproken vruchtbaar? Toc niet 8 dagen!?
Ik las ergens dat als je zwanger bent de ovutest ook positief aangeeft, zal wel niets zijn maar ik ga toch zo maar ff een test halen. Just to be sure...
Jakkes wordt er doodonzeker van, rare lijf!

Haha Felice en cestlavie, ik herken dat hoor! Ben stiekem op internet naar kinderwagens aan het speuren :p En dan wel de zoekgeschiedenis wissen want ik wil niet dat mn vriend erachter komt haha, Ik ben graag in mn eentje hysterisch ;-)

Liefs,
 
@Dexa Welkom, wellicht toch even de huisarts ingeschakelen, ik weet niet wat het termijn is dat je ongesteld zou moeten worden na de implanon. Mensen die vragen zijn idd irritant, maar aangegeven dat het niet hun zaken zijn?

@Evi2015, misschien idd zwangerschapstest maar doen, hoop dat het raak is maar het zou wel raar zijn. Misschien ovi-test van ander merk halen om te testen, misschien ligt het aan die testen? En haha dat je zelfs je historie wist, hilarisch! Maar ja mannen begrijpen het niet wat het met ons (kan doen) doet ;-)
 
Net getest en zoals verwacht negatief. Ben niet echt teleur gesteld want eigelijk wist ik dat al maar wilde het toch even zeker weten.

Tja, dat internet is handig en een valkuil. Ik roep namelijk steeds heel hard dat er niets gaat veranderen tussen ons en ons sexleven maar ondertussen schuif ik na de daad een kussentje onder mn billen. You never know... Mijn vriend slaat er geen acht op, dus ik droom lekker verder in mn wannebemom-cocon ;-)
 
Hihi het is heel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die last heeft van deze gekte.

Ik zit ook op Internet rond te kijken naar boxen, kinderwagens, slaapkamertjes. En ik zeg ook niks tegen me vriend, want die word er soms gek van! Al is hij wel degene die na het klussen zegt dat ik op me kop moet gaan staan, anders stroomt het de verkeerde kant op. Hahaha.

Rare dromen heb ik inderdaad ook last van! Zullen we het maar op de hormonen houden ?;)
 
Evi2015: dat woord ga ik erin houden! Wannabemom-cocon :). Ik Google zelf helemaal niet, heb alleen het forum. Dat doe ik omdat ik van mijzelf weet dat als ik eenmaal begin ik niet meer op hou. Dus een soort van zelfbescherming denk ik. Maar goed, ik dagdroom wel een beetje al ben ik bang dat ik het jinx als ik er te veel bij stilsta. Is dat gek?

Gefeliciteerd aan alle zwangere dames hier sinds de laatste keer dat ik hier wat las trouwens!

Leo-tje: ik voel me inmiddels beter, denk dat het een buikvirus was. Zwangerschapsverschijnselen lijkt me onwaarschijnlijk, zou wel heel erg kort op eisprong zijn geweest. Maar 23-9 is mijn NOD dus dan merk ik het vanzelf.

Ik ben zelf opgegroeid in een meidengezin dus ik zou een meisje wel erg leuk vinden. Maar een jongen is dan helemaal nieuw dus dat is dan ook leuk. Net zoals de meesten zijn wij al blij als we een gezond kindje mogen krijgen!
 
@asfaroth,  ik ben ook bang om het te jinxen hoor ;) ik denk niet dat dat een heel gek idee is.  Zijn vast wel meer vrouwen die dat idee hebben.

Lijkt me zo jammer als je er zoveel mee bezig bent en dat het dan niet wil ofzo.

@Evi2015 wannabemom-cocon,  dat is een hele goeie !
 
het wordt hier opeens stilletjes. Op zit iedereen nu opgesloten in de wannabemom-cocon? 😜

Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik ben nu weer begonnen met mijn wacht week. Komende zaterdag is mijn NOD....... Spannend weer.

Veel liefs Felice
 
het wordt hier opeens stilletjes. Op zit iedereen nu opgesloten in de wannabemom-cocon? 😜

Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik ben nu weer begonnen met mijn wacht week. Komende zaterdag is mijn NOD....... Spannend weer.

Veel liefs Felice
 
Terug
Bovenaan