Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Felice2014: Druk weekend gehad! En zit inmiddels ook op het wachtbankje volgende week dinsdag is mijn NOD. Spannend he!
Merk dat ik het super spannend vind, mede omdat ik een miskraam heb gehad. Vorige keer was het zo snel raak, dat ik er bijna niet op durf te hopen dat het weer zo snel zal zijn.

@Asfaroth: Dat gevoel dat je bang bent om het te jinxen is heeeeeel herkenbaar. Durf er ook niet teveel mee bezig te zijn. Maar ook dat is heel lastig!

Ovulatietesten begin ik nog maar niet aan. Wil het klussen ook leuk en spontaan houden en wil mezelf daar niet gek mee maken.
 
Hoi allemaal,

Hier moe-weekend gehad, veel geslapen...(Hierdoor niet op forum gezeten ook ;-) )
Zou het een teken zijn? Lijkt mij beetje vroeg, NOD is 28.09 volgens de app en verder voel ik nog niets. As zondag vliegen we naar Portugal voor vakantie met schoonfamilie, dus de NOD is wel erg spannend zo. Geen idee wat ik zou gaan doen als wij samen in 1 appartement zitten en uitslag is positief.

Ik merk inderdaad dat ik het kussentje na het klussen ook gebruik, mijn man vind het niet erg alleen maar grappig. Maar hij snapt nu wel dat er kleine kans is in die dagen en vind dat kussentje dan ook niet erg. Ovu-testen is ook niet erg vindt hij, gelukkig is hij daarin best gemakkelijk ;-)

Online shoppen ben ik nog niet mee bezig, maar eens zien of het ons uberhaupt is gegund. Anders word ik denk ik wel gek als je al dat leuke voorbij ziet komen / al koopt en je kan nog een geruime tijd wachten tot je daadwerkelijk zwanger bent. Helaas hebben wij in de omgeving moeilijkheden qua zwanger worden en 'per ongeluk' zwanger worden mogen mee maken, maar het blijft een wonder.
 
Hoi allemaal,

@JL2014 en Leo-tje wij zitten alle 3 in de zelfde fase. Dinsdag de 28e is ook mijn NOD. Het wachtbankje wordt druk zo ;-)

Mijn vriend vind het allemaal ook helemaal niet erg. Hij kent mij onderhand, ongeduldig type ;-) Ik kijk alleen op internet, koop niets. Dat voelt nog niet goed. (hoewel ik stiekem een beetje baalde toen ik zag dat de mama-mazzel-dagen er volgende  week aan komen. Jammer dat ik nog geen baby in mn buik heb haha).

Hoe is jullie weekend geweest? Mijn weekend was rustig, vriendlief was veel weg. En ik ben weer rustiger, mijn ovulatietest gaf zaterdag "eindelijk" niet meer aan dat ik vruchtbaar was. Ik begon me oprecht zorgen te maken.

Liefs,
 
Spannend @Leotje & Felice2014, mijn NOD is ook volgend weekend, als mijn cyclus regelmatig is, maar volgens de Balling methode was mijn eisprong vorig weekend :) en volgens de app ook... Super spannend!!

Zelf ook niet zo spraakzaam, moe door mijn studie en eigenlijk maar aan het wachten. Ondertussen verliefd worden op baby's van vriendinnen en allemaal spulletjes op marktplaats, Facebook en in winkels.. Pas met een vriendin naar de Prénatal omdat ze zwanger is... Aah, wordt het niet beter van.
 
@Evi2015 & @Leo-tje: Alle 3 rond dezelfde tijd!! Leuk :) Kunnen jullie ook al niet wachten tot je kan testen?

@Cestlavie: Zo herkenbaar! Mijn beste vriendin is nu ook zwanger en vind het super leuk voor haar. Soms toch ook wel een beetje confronterend he..
 
Hoi dames,

Ik was op zoek naar een forum als dit. Ik ben zelf 25 jaar en mijn vriend en ik zijn klaar voor een kindje. In onze omgeving al verschillende  vrienden met kinderen of die zwanger zijn. Ik vind dat soms wel vervelend. Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en al weet ik dat de eerste maanden de kans klein is. Toch is er dan teleurstelling. Ik merk dat ik er ook erg veel mee bezig ben. Terwijl ik dat juist niet moet doen denk ik. Maar dat lukt me niet. Herkennen jullie dit?

Groetjes VL7



<span style="line-height: 1.5;">So </span>
 
Hoi VL7, leuk dat je aanhaakt! Ik kan me goed voorstellen dat je er druk mee bent, zeker omdat je al een maandje of wat aan het proberen bent. Is jouw cyclus regelmatig en wanneer zou jouw NOD zijn?

@JL2014, pff ik tel nog net niet de uren, maar ik moet wel zeggen dat ik niet zulke hoge verwachtingen heb. Omdat het de 1e ronde is, omdat ik vorig weekend een onduidelijke bloeding had. Hoewel mn ovutesten allemaal wel overeenkomen met de app verwacht ik een negatieve test. Hoe zit het bij jullie? Vermoedend/verwachtingen van de eerste test?

Ik vind mn eigen test haast net zo spannend als die van jullie haha!

Fijne avond en dikke kus,
 
Terug
Bovenaan