Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Evi2015 ik denk ook een negatieve test. Zeker als je hoort hoelang sommigen erover doen en aangezien ik niet weet of mijn cyclus regelmatig is...

Maar snap heel goed hoe jullie je voelen. Leuk @VL7, een leeftijdsgenootje :) Bij ons in de omgeving verschilt het nogal, merk dat veel vriendinnen wachten tot ze een carrière hebben.
 
@VL7, ik heb de digitale test van Clear Blue met dubbele hormoonindicatie. Is wel iets duurder dan de normale, maar die geven alleen aan wanneer je eisprong is, niet wanneer je vruchtbaren dagen zijn. En als je eisprong is, ben je al bijna te laat. Daarom dus:)
 
Nou, mijn cyclus duurde gewoon wat langer, net ongesteld geworden. Weet nu in ieder geval mn weken weer.

Ik duim voor jullie dames!!
 
Hoi allemaal, ik heb weer veel gemist tijdens mijn vakantie lees ik!

Gefeliciteerd voor degenen met een positieve test :)



Wij hebben helaas niet vaak rond mijn eisprong geklust omdat we erg moe waren vanwege de reis, wat de kans deze keer wat kleiner maakt. We hebben wel een heerlijke vakantie gehad en hebben besloten even geen ovutesten meer te gebruiken en pas een zwangerschapstest te doen als ik echt overtijd ben. Mijn cyclus loopt gewoon goed dus ongeveer weet je het toch wel en hopelijk helpt dit om het iets meer los te laten.

Mijn nod is trouwens vrijdag. Dus spannende dagen voor velen lees ik!

Grappig om te lezen dat sommigen al spulletjes hebben gekocht :) Ik ga nog niks kopen, maar ik heb (al voordat we zijn begonnen) wel wat spulletjes van mijn zus gekregen die ze niet meer nodig had.
 
Wat leuk cestlavie, hoe lang zijn jullie bezig?  En evi2015, dankjewel mocht het deze ronde niet goed zijn ga ik die is proberen. Soms twijfel ik of er wel een eisprong is maar als je regelmatig ongesteld word zou het gek moeten zijn. . Hebben jullie dat soms ook dat je allerlei vragen hebt en niet echt antwoord kunt vinden?

 
Terug
Bovenaan