Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Evi2015 & JL2014 & Cestlavie, leuk! Hopelijk allemaal positief nieuws voor ons. Ja kan niet wachten, maar leuk vooruitzicht om zondag op vakantie te gaan. Mocht het dan niet zo zijn, heb ik gelijk afleiding.

Op dit moment is mijn schoonzusje zwanger, krijg dus best veel handige informatie al ;-)

@VL7, welkom op het forum. Soms gaat hier redelijk snel qua inkomende berichten. Ikzelf zit op het wachtbankje voor ronde 4. Mijn zus vertelde dat mijn 1e neefje pas na poging 8 er was en het jongste neefje na poging 1, de eerste duurt meestal langer. We blijven met gewoon positief :)Ik gebruik de ovu-testen van Kruidvat, alleen check om de app te controleren zeg maar.

Hier ook nog geen symptomen verder, minder dan vorige maanden in ieder geval.

@gebruiker81261 Balen! Op naar de volgende ronde

@pilaf welkom terug, mooi dat je een goede vakantie hebt gehad. Mischien toch nog een kleine kans :)
 
@Evi2015: Het is denk ik alleen maar goed dat je niet zulke hoge verwachtingen hebt. Dan is de teleurstelling alleen maar heel erg groot als je die verwachtingen wel hebt. Ik heb een beetje hetzelfde. Voor mij is het ook lastig omdat de eerste natuurlijk snel raak was, maar uiteindelijk niet is blijven zitten. Probeer er in ieder geval niet van uit te gaan dat het weer snel raak is. Dit is na de miskraam ook weer onze 1e ronde.

Ik heb een beetje hetzelfde! Haha. Vind het voor jullie ook erg spannend! Zou leuk zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn :)

@gebruiker81261 : Balen zeg! Teleurstelling is dat! Hopen op een goede volgende ronde!!

@VL7: Welkom!! Die antwoorden zijn inderdaad soms lastig te vinden. En daar komt bij dat het toch bij iedereen weer anders is. Daarom is het fijn om het met 'lotgenoten' te delen.

@pilaf: Welkom terug!

@Leo-tje: Deze week kan mij niet snel genoeg gaan in ieder geval!! :) Fijn vooruitzicht voor jou inderdaad dat je op vakantie gaat. Ga je in de vakantie testen? Spannend! Hou ons op de hoogte :)
 
@VL7 ronde één, na een maand ontpillen. Helaas blijkt mijn cyclus onregelmatig, nu na 23 dagen (!!) al mijn menstruatie. Helaas, niet gelukt dus, maar dat kan wel kloppen, aangezien ik wel wat geklust heb, maar niet heel veel en mijn eisprong was blijkbaar op een heel andere dag :( misschien heb ik wel meer last van de pilhormonen.

Baal er niet heel erg van hoor, heb me ingesteld op 3 t/m 6 maanden! Maar dan moet ik wel op de juiste momenten klussen natuurlijk ;) bijzonder als je leest dat mensen 'per ongeluk' zwanger zijn, terwijl het best wiskundig is allemaal ;)

Ik herken je onzekerheden wel @VL7, ik google alles! Jij 4 maanden gestopt, ook een ontpil fase gehad of direct geklust?
 
@JL2014 Ja heb wel testen klaargelegd voor in de koffer, maar probeer zaterdagochtend 2 dagen voor NOD nog te testen, schoonouders slapen van zat. op zondag al bij ons en we moeten vroeg op dan dus geen mogelijkheid. Ben erg benieuwd, ook al voel mij eigenlijk niet anders dan bij de vorige wachtbankjes
 
Leuk weer nieuwe updates! Welkom terug pilaf! En Leo-tje jij alvast een heeeeele fijne vakantie, geniet er lekker van!

Wat shittie zeg Chestlavie, vreemd hoe je lichaam je dan voor de gek kan houden. Het is wel wat meer werk, maar mss je temperatuurcurve bijhouden? Als je temperatuur stijgt, schijn je dicht bij de eisprong te zijn.

Ik hou zelf een boekje bij. Ik schrijf alvast aan de kleine offspring dat we zo op zijn of haar komst hopen:) En achterin houd ik bij wanneer ik ongesteld was, uitslagen van de ovu testen en andere dingen. Er gebeurd nu zoveel in mn lijf dat ik de dagen gemakkelijk door de war haal. Het geeft mij rust en ruimte in mn hoofd als ik het zelf niet hoef te onthouden.

Liefs,
 
@Evi2015, haha grappig, twee topics. Ja, wellicht in de toekomst. Het heeft nog geen 'haast', al is het erg gewenst. T.z.t. eens met ovulatietesten werken, maar misschien werkt het onbezonnen, gewoon wat aanrommelen, beter als ik toch niet zo goed weet hoe mijn cyclus is... Plus daarbij ben ik er dan wellicht iets minder mee bezig!
 
@Evi2015, bedankt misschien in de toekomst ook die van clear blue is testen, misschien dat dat beter werkt.

@leo-tje, Dankjewel. Oke beetje soortgelijk dus. Oh ja is dat zo? haha nou hopelijk duurt het bij ons allemaal niet super lang meer. Het is heel stom maar als ik iets wil dan het liefst zo snel mogelijk, alleen is dit niet iets wat je snel kunt 'nemen'. Positief blijven en doorgaan en hopelijk lukt het bij de volgende ronde!

@cestlavie, Wat balen dat je een onregelmatige cyclus hebt. Ik heb best een regelmatige rond de 23-24 dagen ook. Oh dat is wel balen dat je eisprong op een andere dag was. Is ook lastig te timen zeg.. Het is bij mij ook nog niet gelukt om die goed te vinden. Dat is wel goed van je dat je je ingesteld hebt op 3 tot 6 maanden. Die hoop heb ik ook nog, al ga ik al richting het einde dan haha. Maargoed wat niet is kan nog komen. Ja haha inderdaad mensen worden 'per ongeluk'zwanger en wij zijn met theorieën bezig wanneer het zou moeten kunnen haha. Best raar.. Ja ik ook ik google ook echt alles echt erg eigenlijk, af en toe word mijn vriend ook echt wel gek van mij. Je bent er veel te veel mee bezig zegt ie dan.. Maar ja hoe moet ik er niet mee bezig zijn als we het zo graag willen. Nou de eerste maand was ook wat ontpillen maar met toch in mn achterhoofd misschien is er een kans haha. Maar dat was niet.



Duimen duimen duimen.
 
Terug
Bovenaan