Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Cestlavie, sorry, lees gewoon over je bericht heen! Balen dat je menstruatie zich heeft aangediend en eerder dan verwacht :(

Positief blijven en lekker nu het nog kan aan de sushi, bier, wijn, rood vlees en noem maar op :)
 
Daar sluit ik me bij aan, leotje! Lekker broodje carpaccio gegeten gisteren bij een zakenlunch :) fijne vakantie!

Cestlavie, balen meid! Ik hoop dat het volgende keer wel lukt.

Ik sluit me aan bij jullie, rustig aan. Mn vriend vind dat geplan helemaal niets. Ik heb 26 aug mn spiraaltjelaten verwijderen, ik dacht dat ik nog niet ongesteld was geworden, maar ik denk dat mn eerste menstruatie net daarna was. Ben nu wel heftig ongesteld zeg, goed ziek van, bleugh! Ook niet meer gewend na 7 jaar zonder :) lang leve spiraaltjes, haha. Omdat we half dec gaan verbouwen, zou ik iets langer wachten aan de ene kant niet erg vinden. Aan de andrre kant wil ik niets liever dan een kindje :) beetje dubbel...

Ik heb besloten nog niets te kopen, tot het zover is. Beheersing, haha.







 
Drukke week gehad en hier is weer een hoop gebeurd! Gezellig, een paar nieuwe meiden erbij en een aantal dames die mochten constateren dat ze zwanger zijn.

De gekte herken ik wel bij mezelf, maar ik probeer mezelf streng toe te spreken, inderdaad ook een beetje met het gevoel 'don't jinx it'. Maar stiekem wel gekeken of positiekleding ook nog een beetje leuk kan zijn enz.

Ik heb zelf een aantal jaren geleden ook een miskraam gehad, dus ik ben ook voorzichtig met me helemaal in mijn emoties mee laten sleuren. Het is allemaal zo kwetsbaar.

Hebben jullie trouwens ook dat jullie op ieder dingetje wat in je buik gebeurt ineens heel alert zijn? Ik denk bij alles 'zou het dan toch?' maar dan spreek ik mezelf weer even toe: 'stel je niet zo aan, waarschijnlijk moet je gewoon zo naar de WC'.

Volgens de app had ik afgelopen zondag al ongesteld moeten worden, maar mijn cyclus ligt denk ik helemaal op de schop. Voor ik stopte met de pil was ik al door de pil heen 8 dagen ongesteld (gebeurde helaas wel vaker) en toen ik stopte plakte mijn lichaam er nog eens 7 dagen aan vast. Ik denk dus dat het aanstaand weekend zou moeten zijn, maar wie weet? We gaan zaterdag wel een dagje naar de Efteling dus misschien doe ik die ochtend een test als ik nog niet ongesteld ben geweest. Dan weet ik of ik in de Baron durf of niet :)
 
Pff ik herken dat Mirjam2015. Elke ochtend denk ik:''ben ik al misselijk" en elke ochtend constateer ik dat er niets met me aan de hand is haha. Waar ik eerder nooit acht sloeg op mijn menstuatie ben ik nu zo scherp als een havik! Dinsdag is volgens de app mijn NOD maar omdat dit de eerste ronde is, en ik hiervoor een spiraal had, weet ik niet goed of mn cyclus wel regelmatig is. Als ik volgende week zaterdag nog niet ongesteld ben mag ik gaan testen van mijzelf:p

Hoewel ik jullie mening over niet jinx-en deel, kan ik mijzelf moeilijk inhouden. Ik doe het wel alleen en mijn vriend weet er volgens mij niets van. Ik kijk op internet, lees artikelen, bekijk de site van de verloskundige, maar ik vertel het niet. Als ik dat doe benoem ik het hard op en dat voelt als te 'echt'. Haha

Ik merk wel dat mn periode er aan zit te komen. Maar ik ben benieuwd of er ook iets gaat gebeuren.
 
Hoi hoi

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Alle dames wat zwanger zijn van harte gefeliciteerd hoop dat jullie een voorspoedige zwangerschap zullen hebben. En de de andere dames heel veel succes.

Ik ben afgelopen zondag gestopt met de pil en nu ongesteld al 4 dagen. Een super spannende tijd !!



Lfs
 
Hi,

Wat leuk om allemaal te lezen! Mijn vriend (30 jaar) en ik (23 jaar) zijn nu zes jaar samen en klaar om voor een kleine te gaan.

Ik ben ook zondag gestopt met de pil en ben dinsdag gaan bloeden. Ik vind het wel heel spannend, omdat ik m'n eigen cyclus nog niet zo goed ken. Ben dan ook 8 jaar aan de pil geweest en heb hem ook best vaak doorgeslikt (geen stopweek genomen).

Hoop dat het voorspoedig gaat bij iedereen! Leuk om in ieder geval wat digitale lotgenoten te hebben. We houden het namelijk nog even geheim voor vrienden en familie.
 
Wat leuk om te lezen al die verhalen! :)
@Madeliefje12 en @LisaHW123: Welkom dames! Leuk om ook jullie verhalen te lezen.

@Mirjam2015: Ik deel je gevoel. Alles is inderdaad zo kwetsbaar en je hebt er geen controle over.. Ook ik probeer mezelf streng toe te spreken om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar stiekem ben (en blijf) je dat toch. Soms best vervelend!

Ik heb sinds vanmorgen bloedverlies, dus ben bang dat mijn ongesteldheid zich eerder heeft aangemeld dan gedacht.. :(
Had in principe dinsdag pas ongesteld moeten worden.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar!
Ik duim nog steeds voor jullie, meiden!!
 
Terug
Bovenaan