Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi!

Balen JL2014 dat je ongesteld bent geworden, volgens mij zaten wij in dezelfde cyclus. Ik zou ook dinsdag ongesteld moeten worden. Vooralsnog bij mij nog niets aangediend. Moet ook zeggen dat ik nog geen symptomen heb, hoewel ik er super scherp op ben nu.

En welkom voor alle nieuwe dames, leuk dat jullie aanhaken!
Hebben jullie nog (afleidings-) plannen voor het weekend?

Liefs,
 
@Madeliefje12 en LisaHW123 welkom!

@JL2014, heh gadsie dat was niet de bedoeling! Maar nu wel een extra maand genieten van al het eten wat wij straks niet meer mogen hebben ;-)

Vandaag wel beetje raar, btje bruinige afscheiding maar ook gewoon wittig en druppels onverklaarbaar iets. Heel raar en sorry voor de omschrijving. Daarnaast wel beetje last van de buik en borsten. Maar dit kan ook gewoon betekenen dat de ongi eraan komt...
 
Gelukkig ben ik niet die enige die zichzelf af en toe een beetje 'gek' maakt. Mijn man is gelukkig erg down to earth. Ik zei dat ik misschien morgen een test zou doen omdat ik volgens de app vorige week ongesteld moest worden, maar volgens mij zondag pas. Morgen gaan we naar de Efteling en mocht ik zwanger zijn dan wil ik niet in te wilde attracties.

Nou hij vond dat maar onzin want als ik te vroeg test kan hij ook onterecht 'niet zwanger' aangeven en dan doe je alsnog rustig aan. Daar heeft hij dan ook weer groot gelijk in dus ik wacht maar braaf af of ik niet gewoon ongesteld word binnenkort. Maar mocht dat volgend weekend nog niet zo zijn dan ga ik wel testen. Zou wel supersnel zijn bij ronde 1...

Gaan de andere meiden nog een leuk weekend tegemoet?
 
ik heb een lekker rustig weekend in de planning. Vandaag mijn NOD gehad. Vorige maand was ik precies op tijd ongesteld op donderdag onduidelijke rood bruine afscheiding toen ik vrijdag ochtend bij het plassen keel helder ongesteld.

Nu nog niets........ Geen bruine afscheiding, geen ongesteldheid echt niets. Wel ochtend weeïg. Ik bedoel daarmee dat ik erg trillerig ben, misselijk ect ect. Na een uurtje of 11 voel ik me een stuk beterder. Morgen dus naar de Etos voor een testje! Ik ben heel erg benieuwd!

Veel liefs Felice
 
@Mirjam2015 & Felice2014, wat spannend zeg. Ik zou denk ik echt helemaal op zijn van de zenuwen. Ik hoop voor jullie dat jullie gauw meer duidelijkheid hebben !



Lfs



 
@mirjam en Felipe spannende tijden



Hier vanochtend getest en helaas negatief, het is 2 dan voor mijn NOD, maar toch klopt het denk ik wel aangezien ik ook niet echt symptomen had. We gaan nu gezellige vakantie van maken met lekkere wijntjes,biertjes en allemaal verboden eten verorberen 😊

Op naar ronde 5. Fijn weekend dames!
 
Oh jammer Leo-tje. Maar misschien op vakantie ook wel heel lekker om een wijntje te kunnen drinken oid.

Ik ben net naar de Etos geweest. Met knikkende knieën bij de kassa ervan overtuigd dat ik ongesteldheid voelde. Thuis meteen de test gedaan en.............

Heel heel heel erg zwanger! 😀😍😀 Gewoon een dikke vette + in mijn schermpje! Echt meteen. Ik dacht dat duurt wel even. Nou niet dus. Who dit moet wel even landen...... Maar super blij!

3 juni verwachten wij ons eerste kindje.
 
Felice van harte! Wat een geweldig nieuws!

Leotje wat balen.. hier ook negatief getest.. :-(

Ik wilde eigenlijk pas morgen testen.. Gisteren was mijn Nod en ik ben voor het eerst over tijd.. ben altijd precies op mijn Nod of een dag er voor ongesteld geworden behalve de eerste keer bij het ontpillen.. en ik heb al langer dan een week pijn in mijn onderrug. Dus toch maar getest (alleen geen ochtendurine dus misschien nog een mini kansje) Ik dacht echt dat het dit keer raak zou zijn. Maarja nu afwachten of/tot ik ongesteld wordt.
 
Terug
Bovenaan