Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Wow super gefeliciteerd Felice!!! Wat een geluk en blijdschap dat het bij de eerste ronde geluk is!!!

Voor de anderen, balen dat het negatief is:( Maar kan het zijn dat je mss nog een paar dagen later moet testen @Pilaf? Omdat je nog niet ongesteld bent bedoel ik.

Hier een rustig weekend voor de boeg. Heb wel wat buikklachten maar niets in het bijzonder. Wijd het vooralsnog gewoon aan mijn periode die er aan zit te komen. Ik zou dinsdag ongesteld moeten worden.
Fijn weekend soon to be mommies!
 
Gefeliciteerd Felice! ! Super goed nieuws. Voor de andere volgende keer beter. Ik moet nog 1.5 week wachten op mijn nod.

Maar ik ben de afgelopen dagen en nog erg moe.. Dus stiekem hoop ik op goed nieuws maar moet er niet teveel over denken misschien is het wel niets. . Wat lastig af en toe.
 
@felice wauw wat leuk!De 1e ronde en gelijk :) Gefeliciteerd!!!

@pilaf misschien heb je idd nog kansje, eerst ongi worden voor zekerheid.

Ik ga in ieder geval dubbel en dwars genieten vd vakantie :) vanochtend begon hier de bekende buikpijn,maar eens afwachten of de app gelijk heeft en het morgen begint.
 
Hoi meiden, wat fijn voor degene die zwanger zijn. Helemaal direct al na de eerste ronde! Wauw haha. Mijn vriend en ik zijn nu 6 maanden bezig. Nu ook weer 6 dagen overtijd, maar net helaas weer een negatieve test.. ik ben al een keer 4 weken te laat geweest (had blijkbaar gewoon keer overgeslagen) daarvoor altijd 28dagen cyclus. Maar toch blijf ik hopen op een positieve test. Ik moet echt mijn best doen om niet bij ieder dingetje te denken dat het misschien een teken van zwanger zijn is.
 
Hee dames,

Wauw, gefeliciteerd, Felice! Dat is lekker snel gegaan! Al een beetje gekomen van het nieuws?

Lientje, Leo-tje wat jammer! Ik duim dat het gewoon lekker loopt nu en dat het deze maand raak is. Pfff, dat wachten.... Succes!

En Pilaf, ik hoop dat het toch nog raak blijkt voor je, even afwachten maar. Net als voor VL7, we duimen voor je hoor!
Ik vind het wel spannend om al die verhalen zo te lezen. Omdat ik ondertussen na lange tijd mijn draai weer heb gevonden in werk en we net een nieuw huis hebben gekocht, merk ik dat mijn focus echt ergens anders ligt. Aan de ene kant wel fijn, maar er moet natuurlijk niet alleen in huis geklust worden, haha. Nu mijn ongesteldheid weer voorbij is, gaan we ronde 2 in. Ik ben heel benieuwd. Aan de ene kant wil ik niets liever, aan de andere kant zou een beetje wachten misschien toch ook niet erg zijn. Hebben jullie dat gevoel ook weleens? Misschien verkeerde om het aan te vragen, haha ;) Nog steeds niets gezegd tegen mensen, pfff, moeilijk om mn mond te houden! Gelukkig kan ik nu weer even alles eten tot het einde van de maand (dan is mijn eisprong weer zegt mn app).

Fijne zondag!
 
Hoi allemaal,

Ben benieuwd of er al meer nieuws is van de andere dames.

Hier nog steeds niet ongesteld, wel nog die vreselijke rugpijn en veel last van mijn darmen. Ik heb vanmorgen nog 1x getest met een ochtendplasje maar geen tweede streepje. Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat mijn cyclus gewoon in de war je (balen, want die liep juist zo goed).

gebruiker81261 ik herken het al hoor, maar meer dat ik bang ben dat ik of mijn man onze baan kwijt raakt of dat er andere dingen gebeuren waardoor het niet handig is.. maar ik houd in mijn achterhoofd dat het toch altijd wel goed komt en er kan altijd wat gebeuren. De komst van een kindje is het te plannen, voor het zelfde geld duurt het nog een half jaar.. (ik hoop van niet)
 
Trouwens.. welke zwangerschaptesten gebruiken jullie? Ik heb sensitest dipsticks gebruikt maar vind het toch ondingen, al zijn ze wel heel goedkoop. Misschien dat ik toch andere wil mocht ik weer overtijd zijn of over een week nog niet ongesteld..
 
Gefeliciteerd!! @Felice :D Dat is snel ;)

Zelf niet zo heel erg bezig met het zwanger worden op het moment. Beetje teveel andere belangrijke dingen aan mijn hoofd ;) Daarnaast geen idee hoe mijn cyclus is. Eerste keer naar pil was netjes 27 dagen, nu 23 dagen... Dus wanneer mijn eisprong is enzo, geen idee :p ik rommel wel wat aan en dan zie ik wel... :)

Jammer voor de andere dames en sterkte met wachten voor degene voor hun nod... Lastige dagen ;)
 
Terug
Bovenaan