Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi allemaal

Ik lees braaf alle berichtje maar ben even afwezig geweest met reageren. Vandaag zou mijn menstruatie moeten komen volgens de app. Maar ik vertrouw er nog niet volledig op, ik wacht deze week even af. Ik heb wel menstruatiekwaaltjes: zeurende buikpijn, onzuivere huid etc. Maar er gebeurd nog niets.... Ik hoop dat ik kan wachten met testen tot zaterdag. Dat hebben mijn vriend en ik afgesproken. Ik ben nogal ongeduldig:p

Balen Pilaf dat je ongesteld bent geworden. Ik snap de teleurgesteldheid maar mss is nu nog niet jullie moment? Al het goede komt langzaam zeggen ze wel eens toch? Komt heus goed! <3

Ik vind deze week maar mega lastig, pff was het maar alvast zaterdag!!!!
 
hee Evi2015. dat is heel begrijpelijk.. dat je ongeduldig bent dan he.. Het is ook niet niks! Ik zou ook gek worden als ik zou denken dat het raak zou zijn. Ik hoop dat ik op dat punt ook mijn geduld kan bewaren ;) hihi Wel heeeeeeel spannend!

Ik vind het sowieso een drama! haha veel te spannend, je moet tegen iedereen "liegen" en stiekem overal al rekening mee houden. Ik vind het moeilijker dan ik dacht. En mijn vriend fantaseert net als ik over hoe het zou zijn zo'n kleintje! Hij misschien nog wel meer dan ik.
 
haha ik herken dat Siebel88! Mijn vriend is er (ogenschijnlijk) een stuk minder mee bezig maar ik zit er volop in. Let heel erg op wat ik eet en drink. Heb mijn koffie geminimalizeerd tot max 2 per dag, drink ineens rooibosthee (wat ik noooooit drink) en drink niet meer. Afgelopen weekend al wat opmerkingen hierover moeten incasseren, huh... waar heb jij last van waarom drink je niet!? Uhhhh ik voel me niet zo fit..Of iets van die strekking:p

Ik heb mn cyclus in kaart gebracht met ovulatietesten maar ik heb niet goed op gelet, waardoor ik de exacte dag van mn eisprong gemist heb. (die stomme dingen geven knipperende smileys als je vruchtbaar bent, en een stilstaande smiley als je ovuleert). En ik weet niet meer wanneer ie knipperde of stil stond. Dus nu weet ik niet exact wanneer mn menstruatie moet beginnen. Ik was tot die vrijdag vruchtbaar, dus ongeveer 1 a 2 dagen ervoor eisprong leek me. Dan zou het wo of do zijn....  JAKKES ik ben echt heeeel slecht ik wachten.

(sorry voor het lange verhaal, ben er nogal mee bezig)
 
Wat spannend allemaal die meiden die nog op het wachtbankje zitten!

@Felice2014: Gefeliciteerd!! Heel leuk en wat spannend! Ken het gevoel van de vorige keer idd, een + in je scherm en je bent ineens zwanger. Geniet er maar lekker van!

@Evi2015: Wij zitten inderdaad in dezelfde cyclus. Had ook pas vandaag ongesteld moeten worden. In plaats daarvan is het nu alweer voorbij. Betekent dat mijn eisprong dus ook eerder is geweest waarschijnlijk. Zo gehoopt dat ik een regelmatige cyclus zou hebben.
Maar wat spannend voor jou zeg! Knap dat je kan wachten! Leef met je mee hoor. En duim natuurlijk voor je dat het raak is :) Hou ons op de hoogte!

Ik mag overigens door de uitslag van mijn uitstrijkje (die ik tussendoor ook nog heb laten doen) even niet verder met baby's. Krijg eerst een verwijzing voor de gynaecoloog en daar een onderzoek. Dat moet ik dus eerst afwachten voordat we weer verder mogen. Weeeeeeeeeeeer wachten! :( Lijkt wel of er steeds weer wat tussenkomt.

(Sorry voor m'n gezeur hoor, maar baal er een beetje van!)
 
Huh, waarom heb je een uitstrijkje moeten laten doen JL2014? (wrs heb je het al verteld maar ik weer niet meer in welke van de 23 pagina's het staat.. sorry:( ) Dat is echt super balen idd, wachten.... HAAT AAN WACHTEN ;-)

Ik ben inmiddels zo onderduldig dat ik al wel een test heb gekocht. Ben bang dat ik morgenvroeg overstag ga. Hoewel het wrs negatief is omdat het mss nog te vroeg is. Ik zit nu op mn werk en het is dat ik veel water drink waardoor ik vaak moet plassen, anders ging ik hier nog testen! haha
 
@Evie2015 hou het toch nog even vol meid.. hoe moeilijk het ook is.. Je gooit echt je geld weg.. zeker nu je zegt dat t wss toch te vroeg is.. Dat geld he, kun je zoveeeeel leuke babydingetjes van kopen..

Haha ben benieuwd hoe ik zou zijn  in die situatie.. wss hetzelfde.. x)
 
Jep, zoals verwacht kon ik het geduld niet opbrengen haha... En ook zoals verwacht negatief. De hoop dat het deze keer raak is verdwijnt inmiddels wat. Nog steeds niet ongesteld geworden overigens, maar dat zal vandaag of morgen wel komen. Balen, ja zeker. Maar het is ronde 1 en wat kun je ook verwachten...

Hoe gaat het met de rest van alle dames?
 
Spannend dames! Ik zit precies tegengesteld van jullie qua cyclus, hier is het sexytime vandaag tm zondag, haha :)

Wachten is zoooo moeilijk! Vond ik vorige keer al! Ik denk dat ik rond 16-10 ook weer op mijn nagels bijt, haha. Gelukkig ben ik lekker druk met werk, dat helpt om mn zinnen te verzetten.

Ik duim voor jullie dames! Hoop dat het na het weekend weer een hoop felicitaties mag regenen :)
 
Terug
Bovenaan