Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

ik ben al een weekje aan het meelezen maar dan nu toch een berichtje.

Ik heb 5 dagen geleden het hormoonstaafje eruit laten halen en gisteren al begonnen met vloeien. Veel aan het twijfelen geweest, over op de pil of niet? (Heb de pil al een tijdje in huis) Maar we hebben de knoop doorgehakt. Dus vanaf aankomende maand gaan wij ook een poging wagen! Vind het super spannend maar ben ook ontzettend bang.. Hebben meerderen dat?
 
Hoi nieuwe gebruikers! Leuk dat jullie meeschrijven.

Dat vloeien na het verwijderen is wel vaker zo volgens mij. Heb je inzicht in je cyclus of nog niet? Wow wat spannend dat jullie het ook gaan proberen! Zoals je hebt kunnen lezen worden het spannende dagen/weken ;-) En dat je bang bent is super logisch, ik denk dat wij allemaal als de dood zijn.. Ik tenminste wel! Soms doet het pijn in mn buik zo graag als ik een baby in mijn buik zou willen voelen groeien en op ander momenten vliegt het me aan. Dat vraag ik me af of we er echt wel zo klaar voor zijn als ik denk en beangstigd de grote impact en verandering me. Maar over het algemeen is het ongeduld, blijdschap en de enorme wens :)

@ gebruiker81261 is het jullie eerste ronde of ben je al langer aan het proberen?
 
dankje voor je reactie Evi.

Ik voel me precies zoals jij beschrijft haha. Ik denk soms inderdaad wel of ik er klaar voor ben. En een half uur later denk ik weer van, ja, ik kan dit! Best stom eigenlijk haha.

Ik ben voordat ik aan het staafje begon altijd onregelmatig ongesteld geweest dus het zal nu nog wel lastig worden. Ik hou in ieder geval een app bij dat ik mijn menstruatie na een paar maanden hopelijk in beeld heb en of het nu misschien wel redelijk regelmatig is. Maar ik bereid me op het ergere voor, dat we wel een aantal maanden verder zijn tot het zover is
 
Welkom nieuwe dames!

@gebruiker670887, ik heb dat gevoel ook. Het ene moment kan ik niet wachten totdat het eindelijk raak is en er een nieuw hoofdstuk van mijn leven begint. En een volgend moment twijfel ik weer eventjes.



@gebruiker81261, ook heel leuk om er iemand bij te hebben wiens cyclus net iets anders is ! ;) dat houd het de hele maand spannend ! :)

Volgens de app zou ik 3 oktober alweer vruchtbare dagen hebben, dus dat word een heell weekend Le sexytime ! Hahaha
 
Oh ik herken dat gevoel helemaal.. vooral omdat we er zo ontzettend naar uitkijken.. ik ben zo super bang voor de teleurstelling als ik niet zwanger blijk te zijn..   vreselijk vind ik t.

Als t goed is zit ik 10okt op mijn NOD dus dat is niet komend weekend, maar maar die daarop.. spannend heb vandaag 2 testen gekocht om mee op vakantie te nemen.. hopelijk heb ik ze nodig.. ga wel pas daar testen heb ik besloten. Want ik maak mezelf helemaal gek als ik eerder ga testen en er allemaal aan ga denken..
 
Hee evi, op 26-8 spiraaltje eruit en ik bleek twee dagen daarna ongesteld, dus eigenlijk was sept onze eerste kans, ben vorige week weer ongesteld geweest.

Ja, spannend, dat wel, bang ben ik niet. We zijn er klaar voor. Vind het wel spannend dat ik ondernemer ben en dus weinig verdien voor een paar maanden, maar daarvoor ben ik nu aan het sparen. Had voor mn 30ste kinderen gewild, ben nu 33, maar niet zonder een leuke man/papa. En die ken ik nu 2,5 jaar. Dus we gaan snel, maar het voelt goed! Heb er vooral zin in! Dat scheelt vast, en het feit dat veel van onze vrienden kinderen hebben, zwanger zijn of dat willen zijn.

Kijk, suusje, dan lopen wij ongeveer gelijk :) leuk!! Fijn om hier de gekte te kunnen delen, hihi, krijgt mn vriend ook wat rust.



 
Haha gebruiker81261 dat zeg je precies goed... rustvoor de mannen... al wil ik soms wel eens wat met hem delen wat een van jullie heeft meegemaakt, dat vind hij helemaal niks hihi. Gisterenavond kapte hij me gewoon af omdat hij iets op de radio(geen nieuws/sport, gewoon stomme reclame) wilde horen... haha hij wordt langzaam gek van me denk ik hihi
 
Wat een spannende tijd! Ik ben mezelf echt helemaal gek aan het lezen op internet. Zondag de 20ste gestopt met de pil, 4 dagen ontrekkingsbloed gehad en gisteren ineens een klein beetje bruine afscheiding. Ook heb ik ineens last van eczeem in mijn elleboogholtes. Echt nog nooit gehad! Misschien is het allemaal ontpillen, maar je gaat zo snel hopen dat je zwanger bent. Zal natuurlijk wel heel erg snel zijn, maar dat willen we allemaal zo graag!!
 
Terug
Bovenaan