Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@ gebruiker81261 hier het zelfde verhaal, 26-8 spiraal eruit en 2 dagen later ongesteld. Mijn cyclus is volgens mij wel wat langer. Ik zit inmiddels al op 34 dagen, zou gister of vandaag dan ongesteld moeten worden maar er gebeurd nog vrij weinig...
Oeh ik snap dat het mega spannend is als je een eigen zaak hebt!

@Siebel88 wanneer ging je ook alweer op vakantie?
 
Hallo, mag ik ook mee kletsen? Het is niet helemaal de eerste x... Ik heb 4 miskramen (5,5 week, 7 week, 8 week en 11.5 week) achter de rug in een korte tijd. Was elke keer direct weer zwanger... nu 4 maanden rust en onderzoeken gehad! Niets te vinden, dus gewoon weer aan de slag en hopen op meer geluk. vandaag dag 5 (van 26). Ene kant ga ik met goede moed weer aan de slag, de andere kant vind ik het dood eng om weer zwanger te worden. Of erger nog wat als het zwanger worden nu niet meer lukt... pff!!



 
@eva2015 ik ga maandag 12 okt op vakantie.. heb daar als t goed is mijn(volgende) ovulatie, dus we kunnen er heerlijk voor gaan in Vietnam hihi
 
@Siebel88, lekker  zeg! Fijn ook want volgens mij kun je dan pas echt je zinnen verzetten als je op vakantie bent. Internet is mss ook niet zo goed daar dus je hoeft jezelf ook niet zo gek te maken door steeds overal op te kijken (zoals ik doe..:$)

@gebruiker517044, welkom! Leuk dat je aanhaakt! Wow dat is een heftig verhaal en een heftige tijd geweest zeg! Ik kan me jouw verontrusting goed voorstellen. Wat vreemd dat er nooit een aanleiding is geweest voor de miskraam. Had je het telkens ook in de gaten dat her niet goed was, of wat het een schok bij de echo?
 
Pfff idd vreselijk met die miskramen.. ik ben ook benieuwd net als evie2015 ofdat je merkte dat t niet goed was.. lijkt me vreselijk. Hopelijk is t ook voor jou snel en goed raak @gebruiker517044
 
Dag,

De eerste keer was heel plotseling. Moest een zwangerschapstest doen voor mvm en toen zag ik dat ik bloedverlies had. Balen maar kan gebeuren.. wilde een volgende zwangerschap uitstellen tot na mn bruiloft maar (blijkbaar heel vruchtbaar) er kwam maar geen nieuwe ong.  Deze keer voelde meteen al raar, net voor mijn bruiloft ging het weer mis. (Krijg je leuke reacties zoals... ach nu kun je iig drinken op je feest!! Alsof mij dat iets kan schelen!!) Meteen weer zwanger, deze zei ik ook direct al.. bij deze 3 drie hebben we nooit een hartslag gezien. Ik was er na de laatste helemaal klaar mee.. De afgelopen 2x dacht ik al vrij voorzichtig geweest te zijn omdat ik even wilde wachten.. Na de derde hebben we maar 1x geuuu.. 1 dag na mn ong. En wat denk je... zwanger!! Kwam er pas later achter want had hier echt niet op gerekend. Had ook helemaal geen kwaaltjes. (Vorige 3 was ik meteen al doodziek enzenz.) Uiteindelijk maar een test gedaan.. wist hierna 100%  zeker dat het goed was.. (een week na de test kwamen de kwalen wel hoor ;)) kreeg meteen al een echo omdat het al zoveel mis was gegaan.. hartje!!! Met 8 weken en 10 weken ook! En toen werd ik smacht ineens wakker en wist ik dat het mis was! Echo laten maken en toen klopte het hartje niet meer! De eerste 3 kwamen spontaan, nog voor een echo en zonder al te veel gedonder... Deze laatste kwam helaas niet! 2 spoedopname.s gehad en uiteindelijk zijn de laatste resten op de ok verwijderd.

Ze gooien het er voor nu op dat mijn lichaam de zwangerschappen gewoon niet aankon Door de miskramen en of domme pech.. hopelijk nu na 4 maand rust meer geluk.

 
wow ik zit met pijn in mijn buik jouw verhaal te lezen. Iets wat je zo graag wil werkt je dan zo tegen. Jemig wat een heftige tijd zeg... Het klinkt wel als een logische verklaring dat je lijf nog niet goed hersteld is van de vorige miskramen. Wanneer is jouw NOD, ik kijk graag met je uit naar een positieve test en een succesvolle zwangerschap. Ik hoop zo voor je dat het nu goed gaat!
 
@gebruiker517044 kunnen ze niets doen om je lichaam "sterker" te maken.. hormonaal gezien misschien?

Ik lees t indd ook met pijn in mijn buik.. ben je zo blij, en dan nemen ze t zonder pardon van je af.. niet 1, niet 2 maar 4x zelfs... hopelijkkrijg je nog een kans voor een mooi wondertje! Ik ga iig voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan