Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Pff wat een moeilijke tijd moet je gehad hebben.. Ik zou het jullie zo gunnen nu!


Wij gaan er vanaf dit weekend voor, de lichte bloeding is nu weg, volgens mijn app mijn nod pas op 25 of 27 oktober. (App rekent 5 dagen menstruatie maar waren er maar 3).
Ben echt heel benieuwd, ronde 1 dit. al is de kans klein aangezien ik nu geen 'echte' menstruatie heb gehad maar een klein beetje oud bloed, sorry haha. En weet niet hoelang mijn cyclus precies is, dus is nog afwachten
 
Goedemorgen!

Net weer getest en volgens mij is ie negatief. Als je heeeeel goed kijkt lijkt er een super dun 2e streepje te komen maar volgens mij is dat niets. Ik denk dat ik het gewoon graag wil zien. Stom, nog steeds niet ongesteld en geen positieve test, snap er niets van! Gelukkig zitten er 2 in het pakje, na het weekend maar weer testen als er geen ongesteldheid is gekomen.

Liefs,
 
Omg evi wat spannend!! Na het weekend weer testen idd.. kan zomaar wel een steegje zijn die de volgende x veel duidelijker is! Ik duim voor je!!

Mijn nod is 23 oktober! Nog 21 dagen :) heb sinds de laatste miskraam acupunctuur. Eerst om mijn hormoonhuishouding weer op orde te brengen en nu doet ze iets voor een sterk ei. (Ofzo) klinkt allemaal een beetje vaag en weet ook niet precies wat ze doet.. als het maar helpt :)

Emotioneel doet het me iig veel goed, fijne vrouw om mee te praten. Of het lichamelijk helpt gaan we meemaken.
 
Nog 3 hele weken op het wachtbankje, jaiks! ;-) Wat goed dat je wordt geholpen na de miskraam! Wat het dan ook maar voor je mag doen, als het je in wat voor een vorm dan ook helpt heeft het nut!

Liefs,
 
gebruiker 517044, wat heftig!

En voor evi spannend!

als ik kijk naar mijn cyclussen van afgelopen drie maanden, dan had ik gister of vandaag ongesteld moeten zijn. Drie dagen geleden getest met sensitest maar negatief. Sinds vanavond steeds kriebeltjes onderin mijn buik. Alsof je ooglid trilt, maar dan onderin de buik. Verder geen symptomen en ook niet voor de menstruatie. Ik wacht tm dinsdag als ik nog niet menstrueer om te testen.

Ik houd er sterk rekening mee om als nog ongesteld te worden, maar toch spannend!
 
Ik heb even een tijdje niet zoveel op het forum gezeten omdat ik mezelf anders helemaal 'babygek' wordt, haha!

Vandaag weer even bijgelezen.

@ Evi, wat spannend, ik hoop dat de test na het weekend wel een tweede streepje laat zien!

@JH wat een heftig verhaal, ik was een aantal jaren geleden al helemaal ondersteboven van één miskraam. Kan me bijna niet voorstellen wat vier miskramen zo vlak achter elkaar met je moeten doen en dat terwijl je zo graag wil! Wat zeggen mensen dan lompe dingen hè?

Ikzelf ben ook nog niet ongesteld geworden. Bij een regelmatige cyclus zou ik nu 8 dagen overtijd zijn, maar ja na jaren pilgebruik weet je nooit hoe je cyclus zal lopen. Gisteren in ieder geval negatief getest. Ik wacht nu maar af of ik ongesteld wordt deze week, of misschien heeft mijn eisprong wel op zich laten wachten. Mocht het volgend weekend nog niet zover zijn, dan nog maar weer een test.

Maar net als jullie heb ik moeite met al dat gewacht hoor, dat had ik van tevoren helemaal niet gedacht!
 
Ook spannend! @Mirjam2015 herken je punt van de cyclus na pilgebruik. Geen idee hoe de mijne is (zonder ovulatietesten). Let wel op m'n slijm maar daar word ik ook niet wijzer van. Net als jij maar gewoon afwachten tot ik een keer een streepje krijg. Zit waarschijnlijk nu in mijn vruchtbare periode, maar cyclus kan zomaar langer of korter worden.

Vraagje: stel je hebt een onregelmatige cyclus, van ene keer 27, dan 23 enzo, heb je dan eigenlijk meer kans om zwanger te worden omdat je vaker een eisprong hebt?
 
@cestlavie, dat met dat slijm is ook erg lastig.. ik word er ook niet wijs uit! Hahaha. Nouja dan maar op de app vertrouwen.

Poeh dat is een goeie vraag... je zou denken van wel.. helemaal met een korte cyclus.. ik weet het eigenlijk niet.

Ik zit nu ook in mijn vruchtbare dagen. Dus hier word ook weer druk geklust. Hahaha
 
Terug
Bovenaan