Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo dames, ik zit in mijn tweede pilloze maand, mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil was een cyclus van 27 dagen, voor mij betekent dat, dat ik nu 2 dagen overtijd ben. Tijdens mijn vruchtbare dagen hebben manlief en ik geklust,, durf nog niet te testen omdat ik bang ben voor een teleurstelling,, symptomen heb ik wel, maar kunnen ook nog wel passen bij het ontpillen,, wanneer zouden jullie testen? En hoelang zijn jullie al bezig met zwanger worden?
 
Vind het lastig om te zeggen wanneer je moet testen. Als dat mijn situatie was had ik waarschijnlijk meteen een test gedaan haha. En als die negatief was had ik er paar dagen later nog een gedaan, mits ik ik de tussentijd toch mijn menstruatie zal hebben.

Voor mijn vriend en dit is deze maand pas ronde 1. Heb eind deze maand pas mijn nod, mijn vruchtbare dagen zijn vanaf aankomende week (hoop ik want heb nog geen idee hoe mijn cyclus is na het staafje)
 
Goodmorning!

Ff uit de lucht geweest, we zitten zonder internet.. IRRITANT! ;-) Vanmorgen opnieuw getest, ik ben nu 5 tot 7 dagen overtijd (ik weet niet precies wanneer mn eisprong was) en de test was wederom negatief. Ik word er gek van!!! Kun je een menstruatie overslaan? Thuis afgesproken dat ik donderdag of vrijdag met de HA ga bellen, dan ben ik bijna 2 weken overtijd... Dat lijkt me genoeg toch? Wat vinden jullie, moet ik nu al bellen? Is dat niet een beetje hysterisch omdat dit de eerste ronde is en ik mn cyclus helemaal nog niet goed ken?
Brr... zonder duidelijkheid blijft er steeds een sprankje hoop, hoewel ik weet dat het haast niet raak kan zijn. Ik voel namelijk helemaal niets.. Afgelopen weekend meende ik wel te merken dat mn borsten gevoeliger waren, maar mss let ik er ook wel te veel op.
@Suusje, goede week voor jou dus!;) Wanneer is jouw NOD van oktober? Wij liepen steeds aardig gelijk :p
 
hoi hoi iedereen!

ook ik ben tijdje weggeweest. mijn man heeft een kleine ingreep gehad in zijn bovenbeen en hij was nog niet genoeg hersteld om te kunnen 'klussen'. dus zijn we er ook niet mee bezig geweest, wel met erover praten en fantaseren etc. vandaag ongesteld geworden dus we doen deze ronde weer mee haha.
 
Het is idd mijn eerste ronde. 26 aug spiraal verwijderd, 29e ongesteld geworden. Daarna vruchtbare dagen (gemeten met ovu-test van CB) in dat weekend nog wel gevloeid. Heb dus even gedacht dat dat mss mijn menstruatie zou zijn, maar de testen gaven steevast aan dat ik in mijn vruchtbare dagen zat, dus dan kan het geen ongesteldheid zijn. Laatste vruchtbare dag was vrijdag 18 sept. Dus uitgaande van een ovulatie op de dag ervoor, zou mijn NOD uiterlijk afgelopen donderdag zijn geweest...

 
Zo rust in de tent, ik heb voor mezelf besloten dat ik niet zwanger ben haha. Anders had ik echt wel meer symptomen gehad. Ik ga wel ff met de HA bellen morgen om lang te komen. Ik vind het toch raar dat mn menstruatie uitblijft. Mss zit ik wel totaal verkeerd te rekenen met die gekke cyclus van mij. Wordt er doodonzeker van al die testen en signalen.

Hoe is het met jullie? Het is rustig op het forum.

xxx
 
Terug
Bovenaan