Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Evi2015,

Ik ben nu 3 dagen overtijd, af en toe nogsteeds het gevoel ongesteld te moeten worden, maar dan is dat gevoel ook zo weer weg. Heb een trekkerig gevoel in mn onderbuik wanneer ik heb geplast, en mn onderrug doet ook steeds zo'n pijn. Heb vervelende steken in mn liezen die doortrekken naar mn benen. De pijn en gespanenheid van mn borsten zakt wel iets wat af. Hoop toch echt dat ik vandaag of morgen ongesteld word, aangezien de test van gister middag negatief was..

Waarschijnlijk zal het wel gewoon bij het ontpillen horen,, maar ik snap niet dat mijn vorrige menstruatie zo netjes op tijd was, en deze totaal niet.. Waarom kan je lichaam je zo voor de gek houden, bah! Wat is verstandig om te doen?

Liefs van hier  -Xx"
 
Hoera, nooit zo blij geweest om ongesteld te worden! Pfiew, dat lijf heeft met lekker in spanning gehouden! Eindelijk ongesteld geworden na een cyclus van minimaal 39(!!!) dagen.. Op naar de volgende rond :)

@SapjeDaantje, oeh spannend zeg!! Ik had dat gevoel ook al dagen en zie bovenstaand ;-) Maar mss heb je geluk en pakt het positief uit voor je! Heb je altijd een regelmatige cyclus of is het ook de 1e ronde?
 
Wat spannend allemaal dames. Ik heb het druk gehad vandaar weinig gereageerd. .. ik zit ook in spanning vanochtend een test gedaan negatief. . Helaas had gisteren ongesteld moeten worden, kan natuurlijk een dagje te laat maar zo ging mn cyclus afgelopen tijd niet.. pfff waarom kan ik er niet even niet aan denken;).
 
Hey VL7, ook de eerste ronde of waren jullie al langer bezig? Heb je klachten waaruit je merkt dat de menstruatie er aan zit te komen of nog niet? Wanneer ga je weer testen als het uitblijft? Ik ben benieuwd of je positief gaat testen! Spannend! Ga voor je duimen.

xxx
 
Zucht. Geen idee hoe mijn cyclus is. Ik zou afgelopen week mijn eisprong kunnen hebben gehad, of aankomende week.. Sinds vanacht last van menstruatiepijn in mijn heup (nooit buik of rug, straalt altijd uit naar mijn heup) en afgelopen dagen ook hoofdpijn gehad en al paar dagen dat ik bijna geen honger heb.

3 dagen geleden weer geklust, kan me niet voorstellen dat, mocht het zo zijn, ik zo snel al klachten heb omdat innesteling vaak wel langer duurt dan deze 3 dagen (geloof ik?)

Lijkt me allemaal zeer onwaarschijnlijk, wil het misschien ook wel te graag.

Zou ook een vervroegde menstruatie kunnen zijn maar ondanks dat ik nu nog steeds die pijn in mijn heup heb, bloed ik niet, om gek van te worden, nu al haha
 
Yes, ongesteld geworden! Blij dat ik niet meer in twijfel en spanning hoef te zitten, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ga nu de derde ronde in. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 27 dagen en de tweede cyclus na het stoppen met de pil is dus uiteindelijk 29 dagen geworden. Nu hopen en duimen dat de app inderdaad de juiste dagen aan geeft voor de nieuwe vruchtbare dagen.. Weer heerlijk verder oefenen dan maar.. Hihi!



 
@evi2015 balen! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt.. Succes met de volgende ronde!



Ik ga vanavond nog maar een keertje sushi eten.. nu kan t nog hihi
 
Terug
Bovenaan