Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Evi2015, de 5e ronde dus ik baal wel echt enorm want ben net ongesteld geworden... ik was wel echt super moe en soms misselijk..maar misschien te veel mee bezig en stiekem gehoopt denk ik. Ik weet het niet.. ik hoop alleen zo dat het de volgende keer gaat lukken.. en of alles überhaupt goed werkt in mn lijf, want tja Hoe weet je dat zeker? Ik twijfel er op het moment even aan.
 
Haha ik snap die blijdschap SapjeDaantje! ;-) Zelfde schuitje...
@Maris20, meet je alleen met de app? Als je die onzekerheid vervelend vind kun je altijd ovulatietesten doen. Doe ik ook, ik kan niet zo goed tegen die onzekerheid en wil graag een beetje controle houden haha.

Wanneer is jouw NOD?
 
@cestlavie ik heb geen idee hoe je 'eisprong' voelt maar het zou wel mogelijk kunnen zijn aangezien mijn implanon er nu zon goede 1,5 week uit is.

@evi2015 ik gebruik op dit moment geen ovulatietesten. Zou wel jammer zijn als dit mijn eisprong is, ik zie mijn vriend alleen in de weekenden en soms 2 weken niet als ik in het weekend moet werken. We wonen zon 140 km uit elkaar maar ben al wel aan het kijken naar werk bij hem in de buurt zodat het op alle vlakken ook handiger is als we al samenwonen voor er een kleine komt. Al is het heel lastig werk te vinden met de uren wat ik wil. Werk op dit moment ook maar voor 35-40%, zon 13-15 uren per week.

Mijn nod is volgens de app 27 oktober maar als dit mijn eisprong is dan is mijn nod precies een week eerder, 20 oktober al

Andere kant, als dit wel mijn eisprong is.. Dan kan het toch zo zijn dat het eitje wel bevrucht wordt? Laatste keer klussen was 2 dagen geleden
 
Ja @Maris20, het zou best kunnen. Ook als je zover van tevoren geklust hebt. Las op internet dat het langste dat sperma overleefde tot nu toe 10 dagen is. ;) je bent voor je eisprong ook vruchtbaar, als je op je eisprong klust schijn je al vaak te laat te zijn omdat een eicel maar een aantal uur blijft leven en de zaadcellen wel tijd nodig hebben om er te komen.
 
@Maris20, een zaadcel kan wel tot 72 uur leven (3dagen) dus het kan natuurlijk altijd. Het kan mss helpen om down there een beetje onderzoek te doen. Je kunt aan je cervixslijm herkennen waar je in de cyclus zit. Dat heet de Billingsmethode. Mss heb je daar iets aan?
 
Nou dan maar hopen dat dit mijn eisprong is en wachten tot 20 oktober!

Heb al wel iets over deze methode gelezen, zal me er nog eens in verdiepen.

Allebei in ieder geval bedankt voor het reageren, ik heb soms gewoon een beetje feedback nodig en ervaringen van anderen als soort geruststelling haha
 
Dat hebben we hier allemaal Maris20. Fijn toch dat we er voor elkaar zijn!

Mijn sushi was weer heerlijk. Ik zag op de kaart dat er toch best veel gerechten geschikt zijn voor zwangeren vrouwen... gelukkig ook mijn lievelingssushi.. de crispy rolls hihi dus dan kan ikgewoon sushi blijven eten, maar beperkter :)
 
Terug
Bovenaan