Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Idd, we zitten allemaal met tal van vragen enzo :) @Maris20

Ik word nog niet veel wijzer van de billingsmethode in de praktijk ;)

@Siebel88 aaa goed om te weten, hier nog een sushilover. Afgelopen week twee keer sushi gegeten, haha, nu het nog kan!
 
Ja die slijm methode.. daar word ik ook niet veel wijzer van.. ik vergeet dat ook om dagelijks te checken! Zo stom
 
ik vertelde vrijdagavond dat ik raar gekriebel voelde in mijn baarmoeder. Zondag test gedaan en negatief. Vanmorgen 6 dagen overtijd en toch maar eens getest: zwanger!

ik kan het nog niet echt bevatten.   Heb ook niet echt klachten. Alleen zaterdagochtend een gloeiend gezicht en sindsdien beetje gevoelige borsten..
 
Wow dat is echt super @Gerdien30!! Onwijs gefeliciteerd! Ik word zelf ook helemaal blij van zwangerschapsmededelingen:) Gelukkig maar dat je nog niet echt klachten heb, hoera! Hoop dat je lekker zo door kan, klachtenvrij:)

Heb je de HA en de VK al gebeld? Spannend..!
 
@Gerdien30, gefeliciteerd!! Geniet er maar goed van!!

En de andere dames allemaal nog veel succes natuurlijk! Ik ga aan ronde 3 beginnen, en jullie?
 
Gefeliciteerd, Gerdien! Wat super!

Ben terug van weggeweest, heb wel meegelezen, maar even niet gereageerd. Ik vind het weer spannend, afgelopen weekend was denk ik mijn eisprong, dus nu weer afwachten. Pfff, de weken dat ik ongesteld ben en net daarna zijn prima te doen, maar nu dat wachten weer... Ik wil wel en niet zwanger zijn nu eigenlijk, druk met werk en ook met verbouwen in dec, januari. Niet handig met een dikke buik :S Wordt gek van mezelf! Ach, het is pas ronde 2, het komt van zelf hoop ik dan maar. En echt uitkomen doet het toch nooit, dus we gaan er lekker voor!

Haha, gisteren nodigden mijn schoonouders ons uit voor het eten zondag, we gaan sushi eten! Dikke paniek, haha, want dat mag ik nu natuurlijk even niet, volgens mij had mijn vriend moeite om het verborgen te houden, gelukkig was het aan de telefoon. We zijn allebei gek op sushi, dus het was even schakelen. We willen liever pas wat laten weten als het ook zo is. Elke keer die vragen of het al zo is... daar heb ik echt geen zin in! Ik kwam trouwens dit artikel tegen: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/142629-zwanger-en-sushi.html

Voor de sushi-liefhebbers onder ons ;) Blijkt dat je best veel wel mag hebben, als het maar vers is en niet vacuüm verpakt is geweest.
 
@Gerdien30 gefeliciteerd!!! Fijn om te horen :)

@gebruiker81261 hangt ook af van de kwaliteit van sushi ;) maar je neemt het nu al niet meer? Denk dat er nog niet eens een innestelling heeft plaatsgevonden mocht je zwanger zijn.

 
Terug
Bovenaan