Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ola,

Vandaag is mijn NOD volgens alle apps+websites berekening maar ik merk er niks van.

vanochtend ik was heel erg moe toen ik opstond (5uur) maar eenmaal op werk, ik was zo blij, gezellig, lacherig, opstandig, mijn manager goed op haar plek gezet(eindelijk, ik ben haar zo zat).

nu lig ik op de bank met een kruik voor onderbuikpijn. ik weet dus nou niet wanneer rode leger komt ... ;)
 
@gerdien30!! Super gefeliciteerd! Geniet ervan



@gebruiker81261 ik ben gister sushi gaan eten en op de kaart stond welke gerechten geschikt waren voor zwangere vrouwen. Super handig :)
 
Ik denk idd dat sushi nu nog niet zo veel schade aan kan richten. Je kunt in theorie nog niet echt zwanger zijn toch? Lekker van genieten is mijn advies;)

@Diyaa, en is jouw rode leger al gearriveerd?
Hier alles in rustig vaarwater. Goed ongesteld geworden, maar ben blij dat alles werk 'down there'. ;-) Ik hoop alleen zooooo dat mn cyclus korter is dan de vorige, nog eens 39 dagen is echt niet chill...
 
@Evi 2015,

Helaas. geen nieuws. Rode leger is vertraagd denk ik. vanochtend test gedaan ook negatief. dus ik ben officieel nu 1 dag overtijd:(

Ik heb gelukkig nu 'weekend' (onregelmatige diensten). dus even rust.



wat fijn om te horen dat jouw leger aangekomen is. volgende ronde is een succes!
 
Ok, dames, weer een beetje gerustgesteld. Heb het idee dat ik soms een beetje doorschiet in het gezond eten, etc. haha. Ik wil in ieder geval niets doen om zwangerschap in de weg te staan. En ja, het is wel wat overdreven om nu al bepaalde dingen niet meer te eten ;) Fijn om dat hier te delen.

Spannend, Diyaa, ik duim mee voor je!

Voel je je ok, Evi? Was ook blij om te merken dat ik weer gewoon ongesteld word, alleen niet met de krampen ;) Sterkte!
 
@gebruiker81261, voel me goed sinds vandaag. Gister en dinsdag wel echt een zeur dag gehad. Last van krampen en algehele malaise haha.
Gister enorm mn knie verdraaid, dus nu loop ik wel mank, maar dat is weer een ander soort fysieke beperking :p
 
<span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px; background-color: #f5f5f5;">@gebruiker81261 ik denk dat je vooral moet oppassen met alcohol, omdat dat je vruchtbaarheid kan beïnvloeden ;) voor de rest gewoon lekker gevarieerd eten en bewegen :)</span>
 
AH! daarvan krijg je dus tekentjes. Ik had gebruiker81261 gekopieerd.

Nou anyway: <span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px;">ik denk dat je vooral moet oppassen met alcohol, omdat dat je vruchtbaarheid kan beïnvloeden </span><span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px;"> voor de rest gewoon lekker gevarieerd eten en bewegen :)  (Hoop dat ik nu geen rare tekens heb)</span>
 
Terug
Bovenaan