Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Er zit waarschijnlijk gewoon een fout in de code van de site waardoor het niet werkt zoals het moet ;)

Hier nog steeds geen menstruatie en geen pijn meer, dus misschien was het inderdaad mijn eisprong. Het wachten kan beginnen :)
 
Hallo dames!

Ben weer terug van weggeweest, vakantie was lekker :) Al het verboden eten gehad en lekker genoten van de Portugese wijn en port :D

Deze week vruchtbaar, moeten dus aan de klus, alleen de afgelopen dagen zo ontzettend moe ivm nieuwe opdrachtgever via het werk (moe, hoofdpijn noem het maar op). Weekend drukte ivm eters beide dagen in ons huis, mmm niet allemaal goed gepland in deze periode dan ;-)

Nieuwe gebruikers welkom!!!

@Gerdien30 GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend leuk voor jullie!
 
Pfff ik heb al vanaf zondag pijn/last van mijn onderbuik... en mijn rug,. Maar mijn menstruatie blijft voor als nog uit,. Wel heb ik hele witte dikkige afscheiding(heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden... pfff als t rode leger er zondag nog niet is toch maar een testje doen denk ik...
 
Siebel88 spannend! Wanneer is je NOD precies volgens je cyclus?

Hier gisterenavond geklust, maar ging niet van harte helaas. Was erg moe, maar hubby zei ook heel lief we kunnen evt ronde overslaan en dan is het ook niet erg. Maar ja het gevoel dat ik dan krijg dat wij een ronde niet zo erg ons best hebben gedaan wil ik ook het liefst vermijden. Whaaa soms is het best moeilijk
 
Super irritant!! @Maris20, al die rare tekentjes.

Wat gaaf dat jij het ook gevoeld hebt, had gister mega veel steken in mijn onderbuik, maar realistisch gezien, kan het nog geen innesteling zijn (3 dagen na je eisprong) toch?
 
Ik heb vanacht ook al steken in mn buik gehad, ook 3 dagen na vermoedelijke eisprong. Wordt nog spannend hier de komende weken! :)
 
Hallo Dames,

Ik ben vandaag naar huisarts geweest  omdat ik 3 dagen overtijd ben en verga van de onderbuikpijn, moeheid, hoofdpijn en misselijkheid. Ik ben niet zwanger maar en flinke blaasontsteking.

Ik moet het aan natuur overlaten en voor volgende ronde gaan. (zucht)
 
Volgens de app moet ik morgen ongesteld worden, maar ik heb nooit zover van te voren klachten.. t kan er ook aanliggen dat ik nu mijn 1e echte menstruatie ga krijgen na mijn pil gebruik..
 
Terug
Bovenaan