Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Siebel88

welk app? het zou kunnen dat je klachten bij je 1e rode leger past.

ik test nog steeds negatief en rode leger is nog steeds niet gearriveerd. :(

 
@castlavie,

nee, :) haha. Ik heb begrepen dat ik naar klussen wven moet blijven liggen. Ik blijf half uur liggen en dan douchen. Maar ik heb het gekregen omdat vorige week heel druk was op werk en ben niet bij aandang gaan plaasen. Stom he.

Nu hopen dat cyclus (31dagen)komt,
 
Zoo, ik was even vergeten te kijken hier.. gerdien30 geweldig nieuws!! Hoe gaat het nu??

Voor de gene die nog "klooien" met hun cyclus.. ik hoop dat het de volgende keer beter gaat zonder al die lichamelijk fratsen! Ik herken het zo dat je van alles voelt.. Vooral omdat je echt overal bij na gaat denken.

Voor de gene die nog op de wachtbank zitten.... spannnnnnenddd hè!! Bah wat duurt de tijd lang. Heb vandaag/morgen mij eisprong. Ik volg me cyclus al 3 maanden met een thermometer dus heb nu redelijk in beeld hoe mn cyclus loopt! Begin nu al van alles te voelen.. heel dom voel ik me dan!! Haha kan ja helemaal niet!

23okt mijn nod!! Gaan lange dagen worden!

@diyaa.. ik blijf ook even liggen maar ga daarna wel plassen :) hoop dat je er snel van af bent!!
 
Ja, even moet blijven liggen idd, maar als je niet goed uitplast heb je er ook meer kans op. In ieder geval zei mijn HA en allemaal mensen in de omgeving ;) sindsdien nooit meer blaasontsteking gehad. En ook wel eens met werk 20 uur niet geplast (ja dat kan ik blijkbaar) en ook geen blaasontsteking gehad... :)

Oeh spannend @FH84, welkom terug ;) nog eventjes wachten voor jou dus :)
 
@ Fh84 & Cestlavie,

ik zal het onthouden voor de volgende keer, wat zijn wij vrouwen gevoelig.





wat ik zal ik doen? (misschien een domme vraag)

maar  NOD was 4 dagen,(cyclus:32 dagen) nog steeds geen rode duivel maar vandaag voelt mijn borsten wat gespannen en wat voller, ik kan om een kleine scheetje janken, verder wat rommel in mijn onderbuik...

zou ik toch zwanger zijn of zou ik mijn rode leger kijken?? wat zouden jullie doen? nog een test??

 
Ik heb testen van de Action, dus als ik twijfel, test ik ;) @Diyaa aangezien het niet zoveel kost. Als ik jou was zou ik nog ca. 3 dagen wachten (je hebt toch al getest?)
 
@Cestlavi,

Ik heb gisteren ovulatie testen(alvast voor de volgende ronde) en zwangerschappen testen van action gekocht. Ik wist niet dat het zo goedkoop was :eek:

ik heb 7okt voor het laatst getest, misschien, misschien ga ik met ochtendurine testen :) dan ben ik 4 dagen overtijd....
 
Terug
Bovenaan