Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Mijn test was negatief! Ben ook nog niet ongesteld. Volgens de appbereking zou ik t gisteren moeten worden..

Even afwachten en los proberen te laten ;)
 
@Siebel88 pff lastig zeg. Dat loslaten is zeker makkelijker gezegd dan gedaan.. :(

Ik heb al sinds mijn implanon eruit is elke dag hoofdpijn, dit is al ongeveer 2 weken zo dat ik daar last van heb en zijn al een hoop paracetamols doorheen gegaan, helaas. Weet iemand of dit misschien nog bij het 'ontpillen' hoort? Heb toch 1,5 jaar met die hormonen rondgelopen
 
Hi dames,

Ben even stil geweest omdat hier nog niet veel is gebeurd. Tenminste ben nu 3,5 week gestopt met de pil en nog niet 'echt' ongesteld geweest. We hebben wel heel regelmatig seks en sinds vorige week heb ik wat aparte symptomen:

- soort spierpijn/hele erge gevoeligheid aan de zijkant van m'n borsten en bovenarmen (even teruggedacht en geen zware dingen getild of gesport)

- eczeem in m'n elleboog holtes (nooit eerder gehad)

- veel puistjes op wangen/kaaklijn

- vorige week 2/3 dagen bruine afscheiding gehad

- af en toe jeuk rond m'n navel en op m'n buik

zouden jullie in dit geval gaan testen? En zo ja wanneer? Ik ken m'n cyclus niet en weet dat het een hele kleine kans is dat je zwanger raakt gelijk na het stoppen met de pil. Maar er zijn gevallen waarbij het gebeurt...vind die symptomen toch gek! Of ben ik er gewoon veel te veel mee bezig en is het schijn? Thnx alvast voor het advies.
 
Goedemorgen allemaal!

@LisaHW123: ik denk dat per persoon verschilt. Als je twijfelt kun je altijd een (goedkope) test halen. Just to be sure... Eczeem kan soms ook komen door het weer, als het kouder wordt heb je een drogere huid ook al heb je dat nog niet eerder gehad. Spierpijn herken ik niet. Kan mss innestelingsbloeding zijn? Of toch mss je eisprong? Wat je nog kunt proberen te peilen is je afscheiding (I know, dat klinkt super goor) maar daaraan kun je soms herkennen waar je zit in je cylcus. Dat heet de Billingsmethode. Als je het Googled wordt het duidelijker.

Hier klaar voor een nieuwe vruchtbare ronde. Sinds zaterdag niet meer ongesteld. En vanaf woensdag maar weer in de weer met ovulatietesten. Ik heb mn cyclus ook niet goed in beeld en vind het toch prettig om een beetje houvast en controle te hebben. Ik hoop op mn blote knieën iig niet dat het weer een sessie van 39(!!) dagen wordt!!!

Hoe is het met jullie verder?

 
Hoi allemaal,

Ik heb ook een tijdje niks van me laten horen.
Hier gebeurt ook niet zo veel.

Gerdien gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt :)

Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben.. maar nog niks op mijn testen (ben toch maar wat testen aan het doen zodat ik zeker weet dat we op het goede moment klussen).. Gezien vorige maand mijn cyclus ineens een paar dagen langer duurde (menstruatie duurde trouwens ook wat langer) hoop ik erop dat mijn eisprong een dezer dagen gewoon komt.

Pfft.. we willen gewoon zo graag papa en mama worden. Het is soms best lastig om te accepteren dat je gewoon moet afwachten of het je gegunt is..

 
Mijn advies zou zijn om de twee dagen te wachten en dan weer testen maar zou het zelf denk ik niet kunnen. Haha gekkenhuis!!

Evi, succes deze week en geniet er van! Ik heb hem er net opzitten... nu wachten en duimen!!
 
Vaak moeten plassen (sneller als anders), hoofdpijn, vanacht steken in mn buik en rug, beetje prikkelbaar.. Zijn wel paar symptomen toch?

Volgensmij ben ik echt iemand (en misschien wel meer hier haha) die achter alle kleine dingetjes iets zoeken.. Verschrikkelijk haha :p
 
Hoi dames ik ben Nara 27 en ook nu een maand gestopt met de pil na 13 jaar... ik heb sinds vandaag mn eerste normale menstruatie (als ik het uitreken precies op de dag waarop mijn stopweekbloeding  zou zijn begonnen) met veel buikpijn.. Tijdens de pil weinig. Ik wil de 2e menstruatie nog afwachten voordat we echt gaan proberen, dus nu met condoom, zodat ik inzicht in mn cyclus heb en mijn lichaam ontpild is.  Ben wel al begonnen met foliumzuur! Super spannend en leuk om hier alles te lezen. Succes allemaal! X
 
Terug
Bovenaan