Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@maris20  zijn indd wel symptomen. Al lijkt het misschien ook op normale menstruatie die eraan komt. Ik zou volgende week testen xx nara
 
@Narayana Dat zou kunnen kloppen alleen hoop ik van harte dat dit niet zo is haha. Is inderdaad even afwachten tot eind volgende week. Mocht ik dan menstruatie krijgen weet ik genoeg en kunnen we in ieder geval verder!
 
Hallo meiden

ik ben nieuw hier , en lees mee met jullie , en ik wil af en toe effe mee praten .

mijn naam hou ik nog effe anoniem , ik ben al 12 jr klaar voor de 1 e spruit helaas lukt het maar niet 😔.

sinds sept in behandeling bij fertiliteit , omdat m'n m'n mannetje 8 jr geleden daar nog niet klaar voor was .Maar nu is hij er klaar voor eindelijk .

zijn zaad is wat van minder kwaliteit maar niet zo erg om er niet zwanger van te worden .

dus het wordt vooral bij mij gezocht , 5 nov krijg ik een kijkoperatie erg spannend en ik kijk er er tegen op .

ik ben erg bang . Maar goed is voor goed doel , niemand in m'n omgeving weet hier van , om teleurstellingen te voor komen uiteraard .

daarom vindt ik het wel fijn om hier mee te praten .

succes iedereen .
 
Hey ben ik weer.. verbinding hier in Vietnam is niet zo geweldig.. Vandaag maar weer een test gedaan.. nog steeds niet ongesteld..  vandaag 34 dagen mijn cyclus.. ik had nog wel zoveel klachten, maar die kon ik dus ook aan de vakantiestress koppelen..

Nou hopelijk ben ik snel ongesteld.. kunnen we door naar de volgende ronde.. wat een ellende..



@evi2015 ik weet nu wat je laatst meemaakte.. wat is wachten ontzettend klote zeg....
 
@Siebel88 haha jep.... dat is echt klote! Heel veel plezier in Vietnam en ik hoop dat het rode leger een beetje vaart maakt bij je.

Welkom @G78. Ik kan me voorstellen dat jij je hand niet meer omdraait voor de wachtbankweken.. 12 jaar.. jemig wat een lange tijd! En wij hier maar miepen dat 2 weken wachten al lang duurt. Ben je al 8 jaar aan het wachten tot je man er klaar voor is? Wow dat lijkt me moeilijk.

Ik ben klaar voor ronde 2... Morgen starten met ovulatietesten.
Sinds zaterdag niet meer ongesteld maar merkte gister wel bruin slijm op. Vreemd, mss nog van mn menstruatierestjes?
 
Welkom, nieuwe dames! Jeetje, G78, probeer je nu al 12 jaar zwanger te worden? Of 4 jaar? Kijkoperatie, dat klinkt ook spannend! Ik hoop dat ze vinden waar het aan ligt en dat ze het kunnen oplossen.

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, ben heel benieuwd. Met de drukte van werk en de huizen ben ik er niet zo mee bezig geweest, we gaan het zien!

Pff, Siebel88, wat een gedoe! Hoop dat je cyclus snel stabiliseert, zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent. Ik duim voor je!

Is er al nieuws, Maris20? Test gedaan? Of toch maar even gewacht nog?

Narayana, nog even afwachten dus, alvast goed oefenen met kindjes maken, haha, dat mag toch ook leuk blijven ipv een klus ;)

 
@ G78 pff dat is wel erg lange eriode zeg. Hopelijk kunnen ze iets zien met de kijkoperatie zodat je weet wat de vervolgstappen kunnen zijn. Ik weet dat er een topic is met dames waar het ook niet 1,2,3 gaat en medische molen ingeschakeld is

@Siebel88, je maakt het zo wel spannend, op vakantie, geen rood leger en geen positieve test...

@nieuwe dames welkom!

Hier vorige week 3x geklust, vanochtend met naar de WC gaan witte stukjes/brokjes en bij schoonmaken dat en ook slijm. Sorry voor de details. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt...Nu lees je even bij met forum zie je blaasontsteking staan. Nu denk ik wat kan het zijn... Ik heb nl ook niet geplast dit keer na het klussen, hopen dat het beter bleef zitten ;) Maar verder heb ik nog nergens last van qua ziektesymptomen, dus dat zou ook weer raar zijn.

Denk dat ik maar even moet gaan focussen op nieuw project in huis of vakantie, alleen maar klussen / verhalen lezen over zwanger worden is ook niet goed.

Volgende afspraken in Z'huis zijn al gemaakt om als het deze ronde niet lukt een 'go' te krijgen voor de komende 6 maanden of niet. Mocht qua suikers/ogen niet goed zijn dan kan zijn dat wij moeten wachten. Laten wij het hopen van niet...



 
Terug
Bovenaan