Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@gebruiker... Nee nog geen nieuws, denk dat het te vroeg is om te testen. Ga ze nu wel alvast in huis halen haha
 
Hallo,



Toch maar eens mee schrijven op een forum..

Sinds december gestopt met de prikpil. Daarna pas in juli ongesteld geworden, dit duurde 4 weken!!

Ben toen naar de dokter gegaan en een 10 daagse kuur gekregen waardoor de menstruatie stopte. Daarna eerst geen menstruatie meer gehad tot 30 september. Toen een menstruatie gehad van 7 dagen. Volgens mijn ovulatie berekening ben ik de 16e deze maand het meest vruchtbaar. Alleen komt er nog niks uit de test en heb ik sinds gister af een toe een bloeding met slijm. Ook wat krampen in mijn buik. Wie heeft deze ervaring ook gehad? En wil deze delen of wie weet misschien wat dit kan zijn?

Groetjes Cobie
 
Hoi  Evi2015

ja dat klopt is ook heel moeilijk , vooral om altijd de vraag te krijgen hebben jullie geen kindjes !! Met een relatie van 22 Jr.

Ik had ergens de hoop al opgegeven , klinkt erg maar het is zo ivm leeftijd .

en niet meer opgerekend dat mn mannetje er toch nog na zoveel jaar wel mee door Wilde gaan , eerder zei hij altijd laat de natuur maar zn gang gaan 😞.

Dus nu was ik er zo blij mee , dat ik deze kans nog kan krijgen 😊

Ik blijf gewoon heel erg positief , dat is het enige wat je kunt na zoveel jr .

het is nog eens zo pijnlijk , als je de jongste dochter bent en van 3 zussen de enige Zonder kinder bent .😪
 
@ gebruiker 81261

Dankjewel jij ook heel veel succes. Alle andere dames ook.

Sterkte met de kijkoperatie en hoop ook dat ze wat vinden wat kan worden opgelost, zodat jullie verder kunnen.

@coby ik heb een vriendin en die had ook vaak bloedingen met slijm en die bleek zwanger te zijn. Misschien ben je wel zwanger en is het nog te vroeg voor de test. Ik zou het nog even rustig afwachten en over 2 weken ongeveer weer testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden. proberen te richten op iets anders en dan denk ik dat het of een goede menstruatie wordt of zwanger. Xxx Nara
 
hoi hoi dames!

woensdag had ik voor het eerst een positief met de ovulatie test! dus meteen maar werk van gemaakt. donderdag beetje een donker vlekje in mijn onderbroek (nesteling bloed?) en lichte krampjes. naja ik wacht maar af, het begin is weer gemaakt haha!



we gaan weer duimen!!
 
Hoi Lies.



Hier bijna precies hetzelfde verhaal. Alleen geen positieve ovulatie test gehad. Kan inderdaad nesteling bloed zijn. Ik had best wel veel bloed en erg dik slijm. Hier ook kramjes wat lijkt op menstruatie pijn. Bij jou ook? Spannend hè allemaal! Duim met je mee

Groetjes Cobie
 
ja cobie, het lijkt bij mij een beetje op lichte menstuatie pijn. vandaag ook weer in lichte mate. achja, ik ben ook zo gespitst op elke klein gevoel in mijn onderbuik op dit moment, dat ik er ook rekening mee houd dat ik er misschien meer van maak dan dat het eigenlijk is. het is nu afwachten, en duimen ;)
 
Terug
Bovenaan