Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

hey dames

ik ben sinds juni gestopt met de pil , paar dagen later gewone ongi.  Daarna cyclus..Juli 29 dagen-aug. 31 dagen-september 38 dagen. Ik had altijd 1 steek als ik ongi moest worden door die steek wist ik dat ik ongi was! De afgelopen 3 maanden allerlei klachten | juli enorm pijnlijke borsten | aug hetzelfde en rug-hoofdpijn! September toen ik dus ook als uitging van 28/31 dagen 6 dagen te laat ik had vanalles.. Pijnlijke borsten , rug-hoofdpijn , duizelig.. misselijk... En te laat! 2 x getest negatief.. Helaas!! 38ste dag werd ik ongi 2 dagen was het weer weg!

Oktober : ik moest 14-10 ongi worden (28 dagen ) 10 / 11 okt bruin slijmverlies! ( na plassen ) 12/13 okt niks , 14 en vandaag weer bruin alleen met afvegen! & Nergens last van!

ik ken mijn eigen lichaam echt niet zo , degene die het weten zeggen : je moet er niet te veel mee bezig zijn maar hoe kan ik als ongi eraan zit te komen en klachten heb er niet , niet aan denken??! Ik denk er weinig aan als we weer op na de volgende ronde gaan.. Maar ik kan er niet omheen..

Misschien dat ik toch maar een testje ga doen als het morgen weer weg is..

En anders gaan we weer op na de volgende ronde

Ik wilde dit even met jullie delen..

Succes allemaal 💋🍀



 
Ja lies, snap je helemaal. Vanmorgen ook maar getest omdat ik steeds heel donkerbruin dik slijm verlies maar niet ongesteld word.. Helaas negatief, maar misschien ook wel te snel willen testen.



@roww-ran ja vervelend hè!  Je lichaam is na het ontpillen soms erg in de war. De klachten die jij hebt heb ik ook gehad. Ik had alleen de prikpil.. Waar ik nu veel spijt van heb. En inderdaad mensen kunnen makkelijk praten, zo denk je dan. Want het is jou lichaam en jij voelt het steeds en bent er mee bezig. Hier net zo! Erg vervelend.. Hoop voor jullie alleen op een goede afloop! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
 
Hi dames,

Na al mijn vage klachten heb ik vanochtend toch ook maar getest. 3 dagen voor m'n NOD, maar kon het echt niet laten omdat ik vanavond ook een avondje uit ga met vriendinnen en dat gaat altijd wel gepaard met wat wijntjes!

Helaas negatief getest. Ben bang dat het bij mij toch gewoon ontpillen is. Die symptomen lijken gewoon heel veel op een vroege zwangerschap. Of ik heb te vroeg getest.

Ik neem vanavond in ieder geval een voorzichtig wijntje en neem weer rustig plaats op het wachtbankje. Wel heel lastig en vervelend hoe je lichaam je voor de gek kan houden!

fijn weekend allemaal
 
We zijn beide 26 en heb 10 jaar de pil gebruikt!

ik heb een opgezet gevoel

licht misselijk en maagzuur....  Getesr maar negatief...... Op naaar de volgende ronde

ik denk dat ik ga beginne met ovulatie sticks iemand er ervaring mee ?!

Ik ben zo bang dat ik geen ei heb.. We hebben deze maand om de dag of om de 2 dagen geklust... 😁 Ik moet geduld hebben ik weet het...



ik haat wachten....😏

 
Roww rand

Ik ben deze week voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Als ik het uit rekende op internet had ik gister mijn vruchtbaarst dag. Maar kwam niks uit de testen en had dus bloed/slijm verlies.. Ik snap er eigenlijk niks van hoe dit kan. Vannacht dromen over zwangerschap. Erg vervelend. Je wilt het dan iets te graag denk ik.

Een tip. Je kan ook gaan temperaturen. Moet je maar eens opzoeken  op internet. Dat is de goedkope versie 😊



Succes
 
Vandaag nog een keer getest. Dacht als dinsdag mijn nod is moet ie toch al wel positief zijn? Helaas negatief.. Hoop dat mijn eerste menstruatie heel snel komt dan kunnen we verder. Eerst nog maar aantal weken afwachten in de hoopdat ik überhaupt een menstruatie krijg :(
 
@Maris, heb je inmiddels al nieuws? Ben benieuwd.. In mn vorige cyclus was ik 6 dagen "overtijd", bleek mn menstruatie gewoon niet goed op gang gekomen te zijn.. Brrr dat waren lange dagen.

Vrijdag ovulatietest gedaan, nog niet in mn vruchtbare dagen (die duurde vorige ronde meer dan een week), dus ik dacht dat we nog wel ff zouden hebben. Had ik vanmorgen ineens mn eisprong!! Shit, helemaal niet geklust afgelopen dagen. Ik hoop echt niet dat we te laat zijn, dat zou echt meeeega zuur zijn!
 
Terug
Bovenaan