Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Goedeavond dames,

ik heb vandaag een ovulatie test gedaan en ik had een lichte streep.

vanaf nu ga ik door met testen tot dat ik een dikke, donkere streep heb.

zijn er dames die ook ov getest hebben bij het uitblijven van ongi?
 
@Evi2015 nee nog geen nieuws helaas. Morgen zou de 25e dag van mijn cyclus moeten zijn dus is ook wel vrij kort, vooral omdat ik voor de implanon een langere cyclus had. Maar ben er vrij zeker van dat ik 2 weken terug mijn ei heb gevoeld.

Maar volgens mijn app zou mijn nod pas volgende week dinsdag zijn, al vertrouw ik daar niet echt op maar wordt wel fijn om na een paar maanden mijn cyclus een beetje in beeld te hebben.

Heb ook geen last van kwaaltjes gehad dus ik houd er rekening mee dat ik de komende week een keer ongi wordt of dat ik nog helemaal geen ei heb gehad.
 
Was ik nog vergeten te vermelden maar kan mn bericht niet meer bewerken haha.

Ik ben laatste paar dagen wel echt moe rond dit tijdstip terwijl ik normaal nog klaar wakker ben. Ben een echt avondmens en heb voor nu het geluk dat ik alleen maar avonddiensten draai (in de zorg) dus heb een heel ander ritme.

Dan denk ik nu weer van ben ik dan toch zwanger (alleen korter dan ik denk) of ben ik zo moe omdat ik net voor de 6e avond op rij heb gewerkt. (Krijg wel genoeg slaap).

Net als gespannen borsten, ook zo iets. Heb ik weer van is het dan toch raak of komt het omdat ik een nieuwe bh draag.. Erg verwarrend allemaal
 
Goedemorgen dames,

Hier nog geen symptomen, NOD is volgens de app 26-10. We hebben geklust aan de hand van de ovu-testen. Mocht volgende week niets zo zijn gaan we op naar ronde 7, maar hoop natuurlijk wel. Mocht ik nl niet ongesteld zijn geweest de 31e ga ik testen. Mannetjelief is die dag jarig, leuk verjaardagscadeau. Maar omdat er nog geen symptomen zijn ga ik uit van een volgende ronde al.

@Maris20 wat vervelend, vage symptomen maar je kan het niet ergens op vastpinnen. Wanneer ga je weer testen? Volgende week?
 
@Leo-tje spannend! En je weet het eens niet ik ben benieuwd!

Als ik volgende week dinsdag nog niet ongi ben ga ik inderdaad nog een keer testen, dat zou dan dag 32 van cyclus al zijn.

Merk wel dat ik er nog steeds te veel mee bezig ben.. De hele ochtend gedroomd dat ik net een tweeling had gekregen met de namen die wij al voor een jongen en meisje hebben liggen. Is vervelend wakker worden
 
Hee meiden welkom hier!

Ik moest do ongesteld worden, dus zondag toch maar getest.. Werd ik die avond alsnog ongesteld! Balen! Maar goed, ook wel lekker met de verbouwing die eraan komt, beetje dubbel. Maarre volgende week weer met goede moed voor ronde 3.

Succes, duim dat het bij jullie wel meteen raak is!

 
@gebruikers81261, balen dat je ongi werd! Ik heb dat al 2 keer gehad, dat je test in de ochtend en in de middag/avond ongi wordt. Lichaam houdt op die manier wel voor de gek :S

Succes met klussen in ieder geval!
 
Baal dag :(

Om alles los te laten mijn schoenmoeder had een verrassing voor mij georganiseerd voor 3 dagen. We ging gisteren naar de thermen Bussloo. Helaas, ik ben door mijn voet gegaan. we konden niks meer doen en al helemaal niet kunnen genieten en rust hebben. Nu zit ik op de bank met ingezwachteld voet:(
 
Terug
Bovenaan