Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi allemaal,

Ik ben marlous 28 jaar en ook ik probeer zwanger te raken. Het is niet mijn eerste zwangerschap maar ik vind het wel leuk om mee te praten. Mijn eerste zwangerschap is helaas na 41 weken mis gegaan . Nu zijn we er weer klaar voor om een 2e kindje te verwelkomen en dan hopelijk bij ons te houden!
 
@Loessie87 Na 41 weken mis gegaan? Dat is behoorlijk heftig, stoer dat jullie nu toch voor een 2e gaan.  Alle geluk in de wereld gewenst dat het jullie deze keer is gegund.

@Diyaa, heh gadverdekke het zit je inderdaad niet mee. Wel een lieve verassing van je schoonmoeder om jullie zo lekker te laten verwennen.

Hier nog niet echt symptomen volgens mij, beetje zere buik en gisteren last van obstipatie, maar dit was in de middag ook weer weg. Verder merk ik nog niets zoveel.
 
Hey terug van weggeweest.. of nouja, nog steeds in vietnam... ik miste jullie ;)

Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden na een cyclus van 37dagen.. tussendoor dacht ik dat mijn menstruatie er aan kwam.. 1e x blijkt mijn eisprong te zijn geweest nu ik t zo terugreken..



Het is hier trouwens schitterend

 
Leo-tje, wij dachten ook dat dat eigenlijk niet meer kon na zoveel weken maar ze denken dat mijn placenta op was. We willen het wel graag dus we gaan ervoor!
 
Hey meiden,

Gefeliciteerd aan de zwangere meiden! Een goeie zwangerschap toegewenst.

En natuurlijk een warm welkom voor de nieuwe meiden!

Ook weer terug van weggeweest. Heb jullie ondertussen wel gevolgd hoor! ;)
Ik heb gister uitslag van mijn colposcopie gekregen en deze was positief!
Ik ben ontzettend blij! Moet over een half jaar weer een uitstrijkje laten maken. Maar ondertussen mogen we gewoon weer verder klussen. Joepie!

Inmiddels moet ik bekennen dat ik overtijd ben met mijn menstruatie (volgens de app zou ik gister ongesteld moeten worden), maar dat is mede gebaseerd op het feit dat mijn vorige cyclus vrij kort was (24 dagen).
Hij neemt dus nu een gemiddelde van 26 dagen.
Dus ga gemakshalve maar uit van 28 dagen, dat zou betekenen dat ik morgen ongesteld moet worden.
Al met al spannend dus!
@Evi2015: Inmiddels lopen we dus ook niet meer gelijk :( Jouw laatste cyclus was vrij lang toch? Wel balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn om zekerheid te hebben en nu gewoon weer opnieuw beginnen!

@Siebel88: Ook balen dat je toch ongesteld bent geworden :( Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he.
Maar geloof best dat het daar mooi is! Geniet je een beetje van de vakantie?

Hoe is het met de andere meiden?
 
@JL2014, wat super fijn dat de uitslag positief was! En nog beter dat jullie gewoon door mogen gaan met een mooi kindje maken:)
Mijn vorige cyclus was idd lang, maar ik verwacht deze keer een kortere. Zeker omdat mijn eisprong een stuk vroeger kwam dan de vorige ronde (en mijn verwachting trouwens haha). Nu op het wachtbankje... Als alles "normaal"is en ik 2 weken na mn eisprong ga menstrueren zou mijn NOD 3 november met een cyclusduur van 28 dagen. We'll see...

@Siebel88, fijn dat je ons ff op de hoogte houdt vanuit Vietnam! Beetje dubbel he, die menstruatie. Wel fijn dat je nu uit de onzekerheid bent, maar ook wel een beetje teleurstellend. Gelukkig mag je nog ff heeeeel hard genieten van al het lekkers wat je straks niet meer mag als er echt een baby komt:p
 
@Evi2015: Ja zijn we super blij mee! Ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen. Eerst maar eens deze cyclus afwachten. Anders komend weekend of begin volgende week maar even testen voor de zekerheid.

Oe spannend! Weer wachten dus. Ben erg benieuwd! Ik duim voor je :)
Heb jij ook dat als je er heel erg mee bezig bent dat de weken echt super langzaam voorbij gaan?
Ik probeer voor mezelf soms te zorgen om er niet TE veel mee bezig te zijn, want dan schiet het voor m'n gevoel niet op.
Aan de andere kant is het vrij logisch dat het voor je gevoel lang duurt. Vooral het wachtbankje.
Wat kun je jezelf soms gek maken he haha.
 
@evi2015 had je je eisprong heel duidelijk gevoeld? ik achteraf gezien dus wel.. alleen wat later dan verwacht. Maar dat kon ook bijna niet anders in de 1e ronde.

Hier in Vietnam geniet ik volop. Nu alleen wat ziek. Last van maag, darmen en ontlasting. Zal n combinatie van warmte  en het eten zijn. Ben er flink beroerd van.

Mijn menstruatie is nu zo goed als over. Dus ba morgen weer temperaturen en de slijmmethode toepassen.
 
Terug
Bovenaan