Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

lieve Dames,

Ik ben sinds 19okt met ovtesten bgeonnen. Eerst waren de sterpen licht en vaag maar zojuist een knal kleur. Ik kan het niet geloven. 19okt zomaar begonnen met ovtesten want ik had een lange cyclus.(nu 44dagen) Dus gewoon voor de FUN gaan testen. Hahah. Jammer dat ik hier de foto niet kan posten. Ik ben er blij mee.



 
@Diyaa... dat wil zeggen dat je eisprong eraan komt toch? Sorry ben er al eventjes uit.. moet weer even in alle termen komen..

 
Evi2015,  wij lopen gelijk dus ik ben benieuwd wat er 3 november gebeurd.  Vind het wel lang duren hoor, bij mijn eerste was ik er totaal niet mee bezig maar nu... Denk er echt veel aan!
 
Hi allemaal,

Ik heb een groot deel van jullie berichtjes meegelezen en praat graag mee.

Ik ben getrouwd met een vrouw, dus de situatie is niet helemaal gelijk, maar de wens is hetzelfde.

Vorige maand begonnen met ovtesten om mijn cyclus inzichtelijk te krijgen, maar vermoedelijk door vakantie te laat getest. Geen positieve test dus.
Deze maand hadden we een vermoedelijke datum vastgelegd met de donor (we doen zelfinseminatie), twee dagen ervoor begonnen met ovtesten, maar geen positieve. Met de gok dat de eisprong de dag erna zou zijn, toch gegokt en de afspraak door laten gaan. Dat was gister! Super spannend en ietwat ongemakkelijk en ben sindsdien mijn buik al aan het instralen haha. Voor ons helaas weinig lol aan en geen klussen, dus zou wel heel fantastisch zijn als we hem voorlopig niet hoeven te zien ;) Ik vrees dat deze twee weken heel lang gaan duren. Ik dacht om vandaag over 2 weken pas te testen. Zeggen jullie eerder?

Bij ons vraagt ook iedereen ernaar. Het is bekend dat ik een grote kinderwens heb, maar we gooien het nu nog op het eerst vinden van een koophuis. Ook heb ik gezegd dat ik op dieet ben en daarom niet meer drink. Dit is eigenlijk een jaarlijks terugkerend ding helaas, dus wordt tot dusver nog geslikt hopelijk. We zagen gister alleen mijn broer rijden nadat we de donor van het station hadden gehaald. We hebben een foto van de donor laten zien, dus maar hopen dat hij hem niet herkend heeft...

Voor de dames die zwanger zijn: van harte!
 
@siebel88

we hebben zeker geklust maar dat ging even anders dan andere keren. ik heb sinds gisteren namelijk een gips om mijn voet en dat loopt door tot mijn knie. Dus tijdens klussen was meer lachen en onhandige posities nemen. we hope dat het gelukt is, zonet dan heb ik over 2 weken mijn rode leger. ik heb het nu lekker los gelaten.

@2mams

welkom:) wat spannende twee weken. dus jij en ik verwachten rond hetzelfde dag/tijd een positieve zwtest :D?

wat ik vaker gehoord is dat als je voor je NOD test dan is het meestal negatief. ik weet het is niet fijn maar wacht heel even tot dat je overtijd bent en hopelijk heb je dan een prachtige 2 dikke strepen test in je handen!







 
Terug
Bovenaan