Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Diyaa, Ik dacht er dus aan om op 7-11 te testen. Wanneer ga jij? ik zal ook voor jou duimen. Hoe fantastisch zou het zijn als het bij ons in 1 keer lukt. Jij bent al iets langer bezig toch?
 
@2mams

klopt, volgens mijn positieve eisprong zou ik dan 7-11 mijn NOD hebben. Ik zal 8-11 testen of stel heb ik zwangerschap klachten dan ga ik gelijk 7-11 testen. Ik zal ook voor je duimen en aan je denken.

Ik heb juni mijn spiraal laten verwijderd. spiraal bloeding gehad maar daarna cyclus van 93 dagen gehad, ongesteld geworden op 9sept, maar nu weer 45 dagen cyclus:( Dankzij ovulatietesten heb ik gisteren mijn eisprong gevonden :D
 
Jeetje was een gedoe he?! Wat fijn dat je je eisprong gevonden hebt, dat geeft hoop! Ik ben erg benieuwd hoe ik de komende twee weken ga meemaken.. of ik echt signalen denk te krijgen of dat ik niets voel..
 
@2mams.

zeker een gedoe, maar als voor een goede doel. Ik zou je adviseren om te focusen om zwangerschap symptomen of klachten, want concenteren je b.v. Ochtend misselijkheid en zal je volgende dag ook hebben.

mijn afgelopen NOD was 7okt. Ik heb 1 week lang allerleie klachten gehad en ik 100% zeker dat ik zwanger was. 14okg bloed laten prikken, het bleek dat ik niet zwanger ben.. De klachten waren 2 dagen daarna ook weg :eek:
 
@Diyaa dat zijn vaak wel de beste klusmomenten. Lekker ontspannen en losjes! Lekker genieten. En als t rode leger komt, heb je nog wat langer om te oefenen..

Maar gips is wel vervelend hoelang moet je(nog)?

Mijn menstruatie is inmiddels ook weer voorbij. En ik voel me alweer wat beter. Nog 1 week optimaal genieten dus :D
 
@2mamas ja je lichaam doet precies wat je denkt. Je moet er echt niet teveel mee bezig zijn. En je cyclus in de gaten houden. Dit kan je bijv. Bijhouden in een app of dmv ovulatietesten.
 
@Siebel. Ik wacht nu eerst op mijn NOD, gister de eerste poging gedaan, mocht het niet lukken, dan gaan we weer verder met de ovulatietesten. Ga de komende 2 wkn maar veel afleiding zoeken:)
 
Terug
Bovenaan