Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo ik wil effe alle dames heel veel success wensen , ik hoop dat ik op tijd mn stonde krijg anders gaat mn operatie verzet worden dat zou ik heel erg vinden .

ik moet hem uiterst 29 e krijgen , om op 5 nov de operatie te ondergaan 😪





 
@2mams

ja. Het is makkelijk dan gezegd. Maar laat het lekker los, probeer te focusen op andere dingen. leuke dingen doen.

Ik zie mij eisprong als een plant, ik geef het water en wacht tot dat het groeit. Groeit me plant niet dan probeer ik opnieuw.(of ik ben gek) hahah

@siebel 88

ik moet volgende week donderdag terug voor controlle en dan krijg ik hopelijk loop gips. Mijn man zegt: als ik wist dat klussen zo leuk zou worden dan had je jaren geleden je spiraal mogen verwijderen. Hahah

G 78

ik ga voor je duimen meid. Wat vervelend de onzekerheid.

 
@Diyaa haha ja dat had ik ook toen ik stopte met de pil.. maar hier in vietnam ben ik echt elke dag total los! Wist niet dat vakantie zo vermoeiend kon zijn hihi
 
Hey lieve meiden!

Afgelopen vrijdag was mijn NOD.
Ben niet ongesteld geworden dus heb zaterdagochtend een test gedaan, omdat ik het zeker wilde weten.
Eerst de test van de Kruidvat (2v5) en tot mijn verbazing zag ik toch echt een heel licht streepje. Had gelukkig ook andere tests in huis (Clearblue).
En wauw! Ook deze zegt duidelijk: 'zwanger 1-2 weken'!!!!!! :)
Wij zijn door het dolle heen en prijzen ons gelukkig dat we weer zo snel zwanger mochten worden!

Ik blijf duimen voor jullie meiden en uiteraard blijf ik gewoon meelezen en meepraten :)
 
@JL2014 wow dat is echt fantastische!!! Super gefeliciteerd en ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!! :)

@2mamas wat leuk om te lezen dat jullie ook voor een minimensje gaan. Hoe vind jouw vrouw/vriendin het hele NOD/eisprong etc etc verhaal? Gaan jullie lekker met zn 2en helemaal los of ben jij er meer mee bezig omdat jij de baby in jouw buik zal hebben?

Hier op het wachtbankje... Ik ben zo anders dan in de eerste ronde dat ik het soms helemaal vergeet:O! Afgelopen zaterdag veel te veel gedronken, en de dag erna dacht ik ineens ohhh shit straks blijk ik zwanger te zijn. Volgens mij kan het nog niet zo veel kwaad maar toch. 2 of 3 nov is mijn NOD, volgende week dus. Ik wacht rustig af en denk dat ik het weekend van de 7e pas ga testen als mn menstruatie nog niet op gang komt.
 
Hallo dames,

@JL2014 Ontzettend gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie dat jullie zwanger zijn.

@2mamas, spannend dat jullie het via zelf-inseminatie gaan proberen! Heel veel succes met nieuwe informatie van ovu-testen, temperaturen en het wachtbankje.

@siebel88 pff balen dat je ziek bent op vakantie! Hopelijk is het nu al een stukje beter met je.

Mijn NOD was vandaag volgens de app, echt nog geen last dat het eraan zat te komen, maar ja ook geen zwangerschapsymptomen. Net toilet bezocht en jahoor helderrode vloeistof. Op naar ronde 6 of 7, stom he ben nu al de tel kwijt. Flink balen, maar het is niet anders en we hopen gewoon dat het ons een keer is gegund.
 
@JL2014 wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd! Hopelijk heb je niet teveel klachten.



@evi2015 ik merk ook dat ik nu minder mee bezig ben. Maar dat kan ook komen doordat ik ziekjes ben of doordat we steeds zo moe zijn. (Ja allebei, gelukkig ik niet alleen)
 
Even snel tussendoor gefeliciteerd roepen hoor! Wat super JL!! Duim dat het allemaal goed blijft gaan.

Enne ik schrijf even wat minder, maar denk aan jullie en leef mee! Hoop op een hoop meer felicitaties ;)
 
Terug
Bovenaan