Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Evi2015: Thanks meid. Dat hopen wij ook! Extra spannend nu!
Alleen maar goed dat je er niet zo mee bezig bent denk ik. Is voor jezelf ook wel prettig. En wie weet is het wel raak dit keer.. ;) Ik duim voor jullie!
En qua testen.. Vind het knap dat je zo lang kunt wachten met testen, ik heb daar het geduld niet eens voor haha.

@Leo-tje: Thanks! Erg blij mee. Wel spannende tijd. En het is nog erg pril. Maar we zijn positief!
Balen dat je ongesteld bent geworden zeg! :( Gun het je zo! Duim voor je dat het de volgende keer wel raak mag zijn!

@Siebel88: Gaaf he! Thanks! Qua klachten valt het nog reuze mee. Bij vlagen misselijk, zwaar gevoel in m'n buik en af en toe wat steken in m'n borsten. Verder mag ik niet klagen :) Aan de ene kant erg fijn, maar aan de andere kant wel spannend. Heb dan liever wat meer duidelijke klachten zodat ik kan 'monitoren' dat het goed gaat. Maar goed het is nog erg pril dus wat niet is kan nog komen natuurlijk!
Blij dat je weer wat beter bent! Kun je nog een beetje genieten van je vakantie.
Nog steeds naar jullie zin daar?

@gebruiker81261: Thanks! Lief dat je daar even tijd voor maakt :) Ja dat duimen kan ik goed gebruiken. We gaan van het beste uit en probeer er lekker van te genieten. Denk dat ik, zolang ik geen bloedverlies hebt, er meer van kan genieten dan de vorige keer.
Hoe is het met jou?
 
jl2014: gefeliciteerd!!!

Evi2015: mijn vrouw en ik beleven het wel helemaal samen, maar toch ook anders. Ze was heel nerveus voor de inseminatie, terwijl ik er erg zin in had. Natuurlijk wel spannend en om de inseminatie zelf stond ik ook niet te springen, maar het is wel eindelijk zo ver dat we het gaan proberen! Een begin!

Nu tijdens het wachten ben ik er iets meer mee bezig, dat komt denk ik toch doordat het in mijn lijf gebeurt. Ik ben mijn buik veel aan het instralen ☺️

 
@JL2014 ja we genieten volop. Zijn zojuist naar onze laarste bestemming gevlogen. Dus hier nog een paar dagen genieten. Voel me wonder boven wonder ineens helemaal top.

@2mamas hoe zijn jullie eruit gekomen dan wie jullie kindje mag gaan dragrn? Als ik vragen mag. Lijkt me geen makkelijke opgave, om zoiets speciaals te moeten bepalen.
 
Hoi lieve bijna mommies,
Pff volgens mij ben ik niet een zeurkous maar gister en vandaag is het feest.. Wat heb ik een giga baaldag en ik ben zo mega chagrijnig. Zo ken ik mezelf niet, ongelovelijk prikkelbaar dat ik wel kan janken. Zeuren en klagen, mopperen en miepen ik word moe van mezelf. Na mn eerste kop koffie van de dag ben ik al aan het gapen terwijl ik toch 8 uur slaap. Geen last van de wintertijd.

Gisteravond was ik ineens ook zo verdrietig. Waar ik eerder zei dat ik blij was dat ik zoveel rustiger was dan de vorige ronde, was ik gister zo treurig dat het steeds zo lang duurt (het is pas ronde 2, waar heb ik het over...).  Mn kop vol pukkels en ik voel me een walvis. Even dacht ik dat ik mss toch hormonaal in de war was, dus vanmorgen maar ff een ov testje gedaan om zeker te weten dat ik goed reken. Geen teken van vruchtbaarheid dus volgens mij gaat het nog zoals ik dacht, gelukkig maar. Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden: zwaar, treurig, aangebrand en moe heeel erg moe...

Nou ja het zal wel weer bij trekken, maar even mn hart luchten is fijn :)
Fijne dag allemaal!
 
Goedemorgen dames.

Cyclus 48 dagen

Eisprong 23okt (gevonden doormiddel van ovtest)

NOD 6-7 nov.

Ik wil niet te snel juichen.. Ongi of toch raak?

Ik heb sinds 2 dagen vreemde klachten.

Mijn tepelhof zijn groot, zien er wit uit, meer "bultjes" (weet niet hoe ik het moet beschrijven) ze voelen pijnlijk en gevoelig!!

Rechter borst voelt gevoelig en pijnlijk.

Een zeurende onderbuik en soms steekaanvallen die door trekken naar rechter lies.

Tijdens mijn eisprong had ik helemaal geen afscheding maar nu "druppelt" het bijna. Zojuist dacht ik ongesteld te zijn maar het is spierwit, blokkerig.

Wie heeft dit meegemaakt? what is going on?
 
@Diyaa Ik heb hier hetzelfde. 23 oktober  ook eisprong en onze nod ligt op dezelfde dag :)

Ik heb ook nog steeds last van gevoelige borsten en tepels. Maar ik denk dat het nog te vroeg is om iets te kunnen merken mocht het raak zijn.. Zijn pas 4 dagen verder dus een evt innesteling kan nu ook nog niet. Denk dat we allebei nog even geduld moeten hebben
 
@maris20

spannend voor ons beide. mijn duimen draaien voor je, hopelijk het is raak.

Ik heb het los gelaten omdat ik bezig met mijn voet in gips, maar vanochtend vond ik de mijn tepelhof toch vreemd uitzien. Zelfs mijn man verbaasde zich :eek:

hoe lang ben je bezig?
 
@Diyaa ik heb er net tijdens het douchen even op gelet, ik heb geloof ik ook meer bultjes op mijn tepelhof. Maar kan dat niks met de cyclus zelf te maken hebben?

Hier ronde 1 pas dus eigenlijk mag ik nog niet klagen. Welke ronde van jou is dit? Ik zal het vast wel gelezen hebben maar kan niet alles onthouden haha.
 
Terug
Bovenaan